Així són les noves emoticones que arribaran aquest 2019

| 06/02/2019 a les 10:41h
Arxivat a: XARXES SOCIALS, diversitat, emoji, whatsapp, emoticones
 
Imatge il·lustrativa
El Consorci Unicode, comitè encarregat de l’estandardització de caràcters, ha publicat la llista final de les emoticones que arribaran als nostres mòbils el 2019. És una llista amb un total de 230 emoticones entre les quals en destaquen 59 de completament noves i 171 variacions d’algunes existents.

Entre les noves emoticones destaquen les primeres relacionades amb les persones amb diversitat funcional. Es podran enviar persones en cadira de rodes i fins i tot pròtesis mecàniques o gossos guies per a persones cegues.

Llegan los emojis para representar a personas con discapacidad.

Els animals nous seran el flamenc, l’orangutan, el peresós, una llúdriga i una mofeta.

Estos son los nuevos emojis de 2019.


Aquí podeu veure totes les emoticones en vídeo:






Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
   

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

sabatilles de ballet!
Anònim, 06/02/2019 a les 12:01
Interessant
+51
-0
M'encantaaaaaa!!!
El meu prefe, les puntes!!
Sempre busco un emoji de ballet i aquest serà el 1r!!
reaaal
Anònim, 06/02/2019 a les 21:17
+9
-1
buabuabaua igguaaal Quee guaay
GUITARRA NO ELECTRICA
Anònim, 06/02/2019 a les 21:50
+5
-0
Ja veus perfi! Ja era hora jajaja. Tambe haurien de ficar una GUITARRA NO ELECTRICA🙏🏼🙏🏼
Rt
Anònim, 06/02/2019 a les 23:25
+3
-0
Jajajjaja jo iguall ja era horaaa
WTTTTF
Anònim de confianca, 06/02/2019 a les 13:11
+19
-59
Fins als collons dels emojiiiiiis, digemnos les coses a la caraaaa i no per sentiments falsos com els emojis
Però
Anònima, 07/02/2019 a les 03:13
+9
-0
Però si els emojis t'ajuden a expressar millor el que escrius. És infinitament millor dir les coses a la cara, però si ho has de dir per missatge almenys els emojis fan que s'entengui millor el que vols dir i com ho vols dir
jajaj
Anònim, 06/02/2019 a les 21:10
+34
-2
PERFI PARELLES DE RAÇA MIXTA
Cor rosa
Anònim, 06/02/2019 a les 21:17
Molt interessant
+134
-1
Soc la unica que està esperant a que possin un cor rosa? Però sense estrelletes ni res, un simple cor rosa! Es tan demanar?!
Ya
Anònim, 07/02/2019 a les 15:35
+0
-0
RTTTTTTTT
Cor dauraaat
Anònima, 07/02/2019 a les 19:26
+1
-0
A mi m’agrada el daurat que monu
M'encanta la mà
Anònim, 06/02/2019 a les 21:37
+41
-1
Utilizaré la mà aquesta durant la època d'examens, dient "estic a aixo de deixar els estudis i ser caixera del Mercadona" xdd
“Carrera de mercadona”
Anònim, 07/02/2019 a les 01:06
+4
-5
Es dolent estar al mercadona? Et recordo que hi ha moltissima gent plena d’estudis i que per certes raons estan treballant alla. No tot és tant fàcil.
La mà
Anònim, 07/02/2019 a les 11:18
+7
-0
La mà també pot ser útil per quan t’envien fotos-p*lla que no has demanat.😉
Siusplau
Anònim, 06/02/2019 a les 21:39
+34
-1
Jo necessito unes croquetes demoticona jaaaaa, o sigui siusplau
⚡️💥
Anònim, 06/02/2019 a les 22:00
+15
-0
Heei soc la unica que no te una compresa/tampax? Ho trobo indignant
Copa
Anònima, 08/02/2019 a les 03:31
+0
-0
Molt millor la copa amiga ;)
Lludriga
Anònim, 06/02/2019 a les 22:05
+3
-0
Mencanta la lludriga es lo millo
I los patines pa cuando?
Anònima, 06/02/2019 a les 22:08
+5
-0
Xq encara no poden els patins de 4 rodes? Es molt demanar?? Els necesito a diari i haig de Fer servir els de gel quan es sap de sobres que no es el mateix.
⛸⛸⛸
Anònima, 06/02/2019 a les 22:15
+6
-1
Algun dia posaran un patí amb rodes?? Si us plau🙏 Aquest es un esport molt important per a algunes persones a part de que cada dia s’esta fent més famós. La gent li treu importància però en realitat es molt de esforç i dedicació a part de la preparació física i artística que nescesita la/el patinador/a.



més que perseguir i xutar una pilota
(no estic dient que sigui súper facil perquè també es nescesita resistència) trobo exagerant que una futbolista cobri tant.
Futbol
Anònim, 07/02/2019 a les 16:27
+1
-1
Pwrfona k to diguinoero el fubol no nomes es xitat i perseguir una pilota sousplau tingus una mica de respecta oer la gent k juga a futbol
Bandera
Anònim, 06/02/2019 a les 22:49
+15
-4
I la bandera catalana pa' cuando?
M'encanta els emojis
Anònim, 06/02/2019 a les 22:52
+4
-0
M'agrada els nous emojis que son de LGTBI y a demés es poden confondre segons que es vulgui entendre perque es pot confondre amb que siguin bessons/es.

P.D m'agrada tambe que s'hagi pensat per la gent amb discapacitat (jo la vista) o mobilitat reduida i s'ha pensat aquests emojis si valen la pena y per altre part demostren solidaritat GRÀCIES!
Guaiii
Anònim, 06/02/2019 a les 22:55
+3
-0
Jajaaj k guai menkanten els cors de color platajat i daurat
Un pel indignada
Anònim, 06/02/2019 a les 23:09
+4
-2
Algú mes esperant la guitarra clàssica/espanyola?
Pistola
Anònim, 06/02/2019 a les 23:55
+8
-0
Per favor, la pistola que torni a la real, no una de joguina, hi han altres armes i no passa res
PER FIIIIIIII
Anònima, 07/02/2019 a les 03:10
+3
-0
PER FI POSEN LA TIRITA porto anys volent-laa
Mersii
Anònima , 07/02/2019 a les 09:45
+0
-3
Peresòs enserio?
Mandròs sissplauu🙏🏼🙏🏼
Mersiiiiii❤️❤️
Croqueta
CROQUETA, 07/02/2019 a les 14:17
+5
-0
Un altre any sense l'emoticona de La Croqueta... Seguiré esperant :(
Una pregunta
Anònima, 07/02/2019 a les 19:54
+1
-0
Quan posaran el puto emoji del condó? GRÀCIES!😊💚