Aquestes són les 5 feines més desagradables del món

| 10/02/2019 a les 10:14h
Arxivat a: RÀNQUINGS, fastic, desagradable, feines
 
Imatge il·lustrativa

Evidentment totes les feines són igual de dignes. Ara bé, hi ha certes feines que cal molta sang freda, paciència i poques manies per poder fer-les. Avui us portem un recull de les 5 feines més desagradables que existeixen al món. Té molt mèrit i valor fer-les, ja que no tothom podria!

Quines us costarien més de fer?

 
 




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
   

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ofés
Anònim, 10/02/2019 a les 12:13
+39
-29
Ei el meu pare neteja els banys portàtils i aquest post m'ha ofés.
No t'hauries d'ofendre
Anònim, 10/02/2019 a les 12:48
Interessant
+77
-3
En el mateix post diu que son dignes aunque desagradables. El teu pare te una feina molt desagradable que probablement ala majoria no li agradaria fer pero el teu paure probablement no te mes remei i li hauries de agraiïr en comptes d'ofendret per una realitat.
Ei
Anònim, 10/02/2019 a les 12:49
+15
-6
Té sentit que es sentís ofés, però segueix sent un dels treballs més desagradables
:/
Anònima, 10/02/2019 a les 15:39
+2
-5
Post totalment innecesari🤕
Que cony?
Anònima -L, 10/02/2019 a les 12:57
+55
-11
I si ningú es dediqués a treure la brossa que deixem als banys portàtils o a treure els animals que xafem a la carretera... que passaria?
Jo ho trobo una feina com qualsevol altra i està aquí com si fós una cosa de l’altre món...
Trobo que aquest post pot ofendre a molta gent.
El 5é
Anònima, 10/02/2019 a les 12:57
Interessant
+69
-3
El dels animals a les carreteres més que fastic m’ha fet molta pena😔❤️
Malament
Anònima, 10/02/2019 a les 13:06
+34
-3
En contes de posar feines més desagradables. Haurieu d'haver posat feines que haurien de ser alagades.
Ja que les persones que ho fan molt gust no hi deuen trobar.

Pd: La Diva Secreta on és? XD
Diva on ets
anònima, 10/02/2019 a les 15:46
+2
-2
A saber, es una pringada que sol pot trobar "popularitat" en anonimat i dient coses desagradables. Pot ser fins i tot que no sigui ni tan rica ni tan guapa ni res d'això que diu i l'únic que vol és molestar. Ara si, s'ha de dir que a part de fer pena, fan bastanta gràcia els seus comentaris impertinents jajajjaja. Bueno, deixeu que cridi l'atenció com vulgui.

Besiss divaa xoxo
En falta un
Anònim, 10/02/2019 a les 13:21
+36
-3
Ser president de VOX no compta?
Vox
Anònim, 11/02/2019 a les 09:25
+1
-11
No cuenta, Arriba españa cojones
Lol
Anònim, 10/02/2019 a les 13:36
+5
-2
Com cony la gent pot sentirse ofesa per aixo, es que son fines desagradables, a qui cony li sembla agradable recollir merda? De veritat, que fastic feu els d'aquest a generació que us pfeneu per tot.
treballar en un matadero
Anònim, 10/02/2019 a les 14:54
+11
-4
aquesta feina ningu la vol fer aixi q agafen a gent amb trastorns psicologics pq ningi shi vol dedicar, la gent molt de menjar una bona butifarra pero de matarlos ni de conya... quina VERGONYA!
#bebegan
Recollidor/a dels residus dels banys portàtils
Anònim, 10/02/2019 a les 15:23
+3
-0
Bàsicament si la tecnologia fos una miqueta més avançada podríem estalviar-nos aquesta feina.

També es podria ficar, en aquest post, la gent que neteja banys públics, sincerament no ens podem arribar a imaginar lo que es pot trobar en un lavabo públic, hi ha gent realment bruta!
Fltzmbdflr
Anònim, 10/02/2019 a les 17:45
+6
-1
#go_vegaaaan




PD: netejar vòmits!?? La gent vòmits taaant com pk hi hagi feina d això?
N’hi ha de pitjors
Anònim, 10/02/2019 a les 19:33
+14
-1
I a la gent que la fan treballar 16 hores diaries sense parar amb condicions deplorables sense dutxar-se i trobant-se tota la merda que?
I els nens que treballen a les mines durant dies on veuen companys seus morir?
Això si que es desagradable
No n'hi ha per tant
Anònima, 10/02/2019 a les 20:04
+9
-2
Faria abans qualsevol d'aquestes feines q la de torero, per exemple
El dels animals
Anònim, 10/02/2019 a les 20:53
+5
-0
Els bombers treuen persones humanes mortes de la carretera...
I maquillador de morts?
Anònimx, 10/02/2019 a les 23:47
+4
-0
Ho sento molt però per mi la més desagradable seria aquesta, quin mal rollo xaval