5 adolescents descriuen el seu «crush» i li envien un missatge, i si ets tu?

| 08/02/2019 a les 09:00h
Arxivat a: OCI, indirectes, crush
 
Imatge il·lustrativa
Ja fa temps que a Adolescents.cat vam activar les indirectes. Una secció on tothom podia llençar un missatge de manera anònima a persones del seu entorn o el seu dia a dia.

Seguint amb la mateixa filosofia, ara us proposem fer arribar aquestes indirectes als vostres «crush». Potser és algú que coneixes i va al mateix institut que tu, però un «crush» pot ser aquella persona amb qui vas coincidir a la cua d'un McDonald's, us vau mirar, us vau somriure, però no us vau dir res. I ara, clar, necessites saber qui és!


 


Versió sense playbuzz

Noia, 16 anys
Fa poc que hem començat el curs, però ja m'agrades. No estic enamorada ni res, però sé que si seguim així ho acabaré. Anem a classe junts, però només a les comunes. Jo m'assec davant i em passo les classes girada per poder parlar amb tu, fer tonteries o deixar que em pintis el braç. Tant de bo tu sentis atracció per mi i facis un pas més i m'obris per WhatsApp, ja que jo no m'atreveixo.

Noi, 17 anys
Estic bojament enamorat de tu,i no tinc collons a dir-ho a ningú... A l'única persona a qui li diria seria a la meva millor amiga, i ets tu. Si llegeixes això, cosa que dubto, i et sents identificada, simplement no cal que em diguis res, tirem indirectes i jo mateix faré el pas. T'estimo!

Noia, 17 anys
Et penses que ets invisible. No tinguis por, fa temps jo també ho vaig pensar. No sé si saps qui sóc, però des del dia que et vaig veure sota el roure del parc de casa no he pogut parar de pensar en tu. No sé què deus fer tots els dimecres allà sol. Fa tres setmanes que no vens, però m'he jurat a mi mateixa que ja està bé d'amagar-se, m'aproparé i passi el que passi sempre seràs el noi del roure. El solitari del parc del qual em vaig enamorar a primera vista. Torna.

Noi, 16 anys
Durant tota l'ESO vam ser bons amics, t'ajudava a estudiar i teníem molta confiança l'un en l'altre, però la putada va venir quan a tu et van agafar a un insti a una ciutat propera i ja no ens podíem veure més. Et vull demanar perdó per treure't coses en cara de les quals no ets culpable (com vas dir tu) i també et vull dir que t'estimava i sempre t'estimaré. PD: Si saps qui sóc obrem pel WhatsApp.

Noi, 15 anys
No anem a la mateixa classe, però sempre ens creuem pel passadís i ens mirem..... és una mica intimidant però m'encanta. Sempre estic esperant que toqui el timbre per poder veure't, ja que la teva taquilla està prop de la meva i anem junts a dues assignatures. Tu vas a primera fila i jo a tercera...si saps qui sóc i vols alguna cosa amb mi obra'm si us plau.



 





 



Des d'@AdolescentsiCat parlem amb el conegut Tomàs Molina. Comentarem com porta la popularitat de sortir durant més de 30 anys per la tele i la seva nova estapa com a instagramer i meme català. També li preguntarem sobre l'amor o què mira a Netflix i què escolta a Spotify.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Important
Anònim, 08/02/2019 a les 14:08
+28
-2
Avui el meu crush i jo ens hem asegut molt a prop i hem compartit molt contacte visual, que significa?
Res
Anònim, 08/02/2019 a les 19:51
Molt interessant
+166
-6
res
No té perquè...
Anònim, 08/02/2019 a les 20:56
+2
-1
A vegades el contacte visual pot ser molt important. No et desanimis, sempre hi ha alguna possibilitat!!!


Petons
N^
Anònim, 08/02/2019 a les 22:15
+3
-0
Nse si es un tiu però si ho és, pot estar passant dos coses.
1. Que estigui enamorat de tu (això és el menys peobable)
2. Simplement et vulgui fotra canya.
Per desgràcia així ésa vida.

Anònima, 08/02/2019 a les 23:40
+5
-0
Que li agrades
Que et considera una bona amiga
O simplement et mirava per mirar, si estàveu al costat evidentment et miraria
noia 13 anys
Anònimaa, 08/02/2019 a les 18:19
+11
-12
magrades desde fa dos anys. anem a la mateixa clase i sempre parlem (sobretot per whatsapp). ets un noi de 13 anys, ulls verds i cabells castanys. el teu cognom em fa molta gracia jeje...
bueno eso, si et sents identificat o algu que sap qui es creu que li molu deixeu als comentaris
Guaai
Anònimaa, 08/02/2019 a les 22:10
+4
-2
Booona sol hi ha un nen al mon de 13 anys amb ulls verds i cabells castanys que parla amb una noia per whats puajajjajajajaja Ànins no et rendeixis segur que es sent identificat
Wtf?
Anònimmmm, 08/02/2019 a les 22:24
+0
-0
Biel
La de 13
Anònim, 09/02/2019 a les 00:01
+1
-0
Crec q se qui ets, no sóc el noi però per la descripció crec q vas al meu insti, el insti es de Barcelona?
no es diu biel
Anònimaa, 09/02/2019 a les 13:17
+0
-0
el noi que m agrada no es diu biel, i si soc de barceloonaa!!
bua saps qui soc?
Pregunta
Anònim, 08/02/2019 a les 21:43
+17
-3
Algú s'ha sentit identificat alguna vegada i ha aconseguit parlar amb la persona que li enviava el missatge???? És una pregunta que fa temps que em faig🤔🤔
Mmmm...
Anònim, 08/02/2019 a les 22:08
+5
-0
M'ho sembla a mi o aquestes indirectes ja les van penjar?
...
Anònim, 08/02/2019 a les 22:21
+10
-0
Like si la bipolaritat masculina es real i fa avegades fa mal...
...
Anònima, 09/02/2019 a les 16:30
+3
-0
Si i molt. Si llegiu aixo nois, pareu de ser tan sumnormals i deixeu de fer hilipollades
Mercii
Ajuuuda🙏🏻
Anònima, 08/02/2019 a les 22:24
+7
-0
Consells per no ficar-se vermella per qualsevol cosa?🙄
Mercii adolescents❤️
X2
Anònimaaa, 09/02/2019 a les 12:40
+4
-0
Em passa lo mateix es borrible mira jo el q faig com q la gent d la classe ja esta acostumada doncs penso eh mira si em fico vermella vermella estare i ja esta no em privo de fer coses per aixo aveure si algun dia em deixo d ficar vermella per simples xorrades
Avorriment
Anònim,, noi 16, 08/02/2019 a les 23:01
+5
-0
Si algu vol convrrsar o parlar sobre la vida. Obriu sense pooor @i'm not upset
.
Anònima, 08/02/2019 a les 23:57
+17
-0
When cap indirecta va per a tú :(
Noia 15 anyss
Anònimm, 09/02/2019 a les 00:13
+0
-0
Vas amb mi a classe una hora al dia, cada vegada que estic amb tu em poso super tensa a classe ja que et sentis devant meu i sempre et miro els cabells (els té llargs). Entre classe i classe aprofito a mirar a la finestra de la porta a la teva classe per poder veure't. Si veus això enviem un meme: ")
Jaja
Anònima, 09/02/2019 a les 08:54
+31
-0
*15 anys més tard*
Papa mama com us veu enamorar??
Doncs mira, el teu pre em va enviar un missatge per adolescents.cat
Crushh
Anònimaaaa, 09/02/2019 a les 11:00
+2
-0
Ets de Vic ens van coneixer a qu’est estiu i vaig agafar tope de confiança amb tu parlem casi sempre i em tires indirectes i esquies tst
Noia 14
Anònim, 09/02/2019 a les 13:11
+0
-0
Ens vam veure fa molt a un musei que hi havia una exposició del Plensa a Barcelona. També hi havia com una part de dj. Anaves amb una sudadera groga i un mocador negre tot gàngster jajajaja. Ens vam estar mirant tot et rato
A algú li ha funcionat?
Aham..., 09/02/2019 a les 14:01
+3
-0
mmmmm segur que algú ha descobert k li agradava a algú altre o que el seu crush l'estima o qualsevol cosa així? És que ho veig bastant difícil germanes
.
Anònim, 09/02/2019 a les 16:44
+1
-0
Pel noi de 15 anys, per quina lletra comença el teu nom?
El meu crush
Anonima , 09/02/2019 a les 17:50
+1
-0
El meu crush el vaig veure a Cardona el 9 de febrer per la tarda. No m'enrecordo com anava vestit. Tenía els ulls clars y el cabell castany. Estabes amb un grup de nois muntant una porteria inflable de color vermell per a una cursa, i em vas semblar molt mono. Soc la que es va quedar mirant-te tota l'estona
Noia, 13 anys
Anònim, 10/02/2019 a les 12:24
+0
-0
L’any passat vaig arribar al cole i em vas caure super bé però aquest any m’he començat a sentir bastant atreguda per tu. A les classes partides sempre ens sentem tu, dos amigues més i jo i l’altre dia us vaig dir q soc bisexual i q m’agradava una noia per tirar-te una mini idirecta ahaha. Fa MOLT poc va ser el teu cumple i ens has convidat al teu poble un cap de semana.