TEST Saps més del medi ambient que un nen de primària?

per Redacció , 7 de febrer de 2019 a les 09:58 |
Sovint no cuidem prou el nostre món i hi haurà un punt, en què si no fem res, la situació pot arribar a ser insostenible. És per això que cal que ens conscienciem sobre la importància de tenir cura del medi ambient. Sou capaços de superar aquest test.


 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
 
Arxivat a:
TESTS, natura, medi ambient
Participació
1/8
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 12:18
0   0
Algú? XD

Sentit comú
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 22:35
0   0
Per tots els que us queixeu de la dificultat de les preguntes, perdoneu però la majoria (per no dir totes) es poden respondre utilitzant el sentit comú i la lògica. Només cal que sapigueu què us pregunten, les respostes són bastant òbvies utilitzant la lògica.

4/8
Per Anònima indepee🎗🤞💋 el 7 de febrer de 2019 a les 21:22
0   1
ni mes d la meitat ni menys de la meitat🤷‍♀️😂💥

8/8
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 20:18
4   0
A mi a primària no em van ensenyar res d'això, la majoria me les sé perquè ho he sentit O algú m'ho ha explicat, i n'hi ha dues que les he fet a sort. Per cert faig 1r d'ESO

Pregunto...
Per Anonima el 7 de febrer de 2019 a les 18:14
3   9
I xq nen i no nena?

:(
Per PRIMARIA? PERDONA? el 7 de febrer de 2019 a les 18:05
7   0
Vaig a 2n d'eso I la majoria de les coses que he vist aquí no les había sentit en me vida *inserte cara decepcionada

Jo
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 18:01
4   1
Aixo jo son preguntes de primària xd

Doncs...
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 17:44
8   0
Trauràs excel·lents en això, però a Català aproves? Sàvia, admosfera, papareres, ...

5/8
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 17:22
8   1
Algunes coses les he sapigut pq jo he fet a geografia aquest any (2n batx)

Oli
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 16:36
10   6
L’oli es tira a uns contenidors especials no a la deixalleria

Hemos sido enganyados
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 16:27
22   0
Ningú recorda la cançó de "si no ets envàs al groc no hi aniràs"? Vull dir contestant les preguntes amb la cançoneta en ment n'he fallat un munt😂😂

Però que es aixo
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 16:16
18   3
Riu em prefuntes això quan anava a primària i no se res si faig 3r d’ESO i tot just ara estem estudiant la pluja àcida i referent a l’alumini nosaltres a cole i a l’insti tenim papareres especialment per alumini ja que van a una empresa que els fon i els aprofita. O la meva escola era una merda o això no és veritat, jo treia excel·lents i no sàvia ni que era l’admosfera, ni que volia dir equivalent.

8/8
Per Anònima el 7 de febrer de 2019 a les 16:10
3   6
2 d'eso xavals, crec q encara no s'em ha oblidat res xd

El de 2n d'ESO
Per Anònim el 8 de febrer de 2019 a les 14:22
1   1
La ortografia si que se t'ha oblidat
2/8
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 16:00
50   3
De veritat us ensenyaven aixó a primaria?? A mi no.

puajjaja
Per Anònim el 24 de febrer de 2019 a les 21:40
0   0
aamitp
Soc un paiu raru
Per Pastanaga verda el 7 de febrer de 2019 a les 15:59
12   2
Perque va al groc ella paper d’alumini?

8/8
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 15:52
9   8
Crec que no has de ser un expert per ha fer-lo bé. Es bastant fàcil.

Exacte
Per Anònim el 8 de febrer de 2019 a les 08:00
0   0
Si perquè si fos difícil jo no hagués fet 8/
😂😂
Per Anònimaaaa el 7 de febrer de 2019 a les 21:28
1   0
Jo tb😂 pero una mica de xiripa😅😂
6/8
Per Anònimaaa el 7 de febrer de 2019 a les 15:15
33   1
Algu mes ???

La morena del costat
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 15:09
23   0
6 de 8, no m'ho crec ni jo!!

Hola
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 15:05
34   0
7 de 8

Rtt