TEST Saps més del medi ambient que un nen de primària?

| 07/02/2019 a les 09:58h
Arxivat a: TESTS, natura, medi ambient
 
Imatge il·lustrativa
Sovint no cuidem prou el nostre món i hi haurà un punt, en què si no fem res, la situació pot arribar a ser insostenible. És per això que cal que ens conscienciem sobre la importància de tenir cura del medi ambient. Sou capaços de superar aquest test.


 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Hola
Anònim, 07/02/2019 a les 15:05
+34
-0
7 de 8
Rtt
Anònim, 07/02/2019 a les 16:19
+4
-0
Wtf, creia l treuria un 3 JAJAJA
La morena del costat
Anònim, 07/02/2019 a les 15:09
+23
-0
6 de 8, no m'ho crec ni jo!!
6/8
Anònimaaa, 07/02/2019 a les 15:15
+33
-1
Algu mes ???
8/8
Anònim, 07/02/2019 a les 15:52
+9
-8
Crec que no has de ser un expert per ha fer-lo bé. Es bastant fàcil.
😂😂
Anònimaaaa, 07/02/2019 a les 21:28
+1
-0
Jo tb😂 pero una mica de xiripa😅😂
Exacte
Anònim, 08/02/2019 a les 08:00
+0
-0
Si perquè si fos difícil jo no hagués fet 8/
Soc un paiu raru
Pastanaga verda, 07/02/2019 a les 15:59
+12
-2
Perque va al groc ella paper d’alumini?
2/8
Anònim, 07/02/2019 a les 16:00
+50
-3
De veritat us ensenyaven aixó a primaria?? A mi no.
puajjaja
Anònim, 24/02/2019 a les 21:40
+0
-0
aamitp
8/8
Anònima, 07/02/2019 a les 16:10
+3
-6
2 d'eso xavals, crec q encara no s'em ha oblidat res xd
El de 2n d'ESO
Anònim, 08/02/2019 a les 14:22
+1
-1
La ortografia si que se t'ha oblidat
Però que es aixo
Anònim, 07/02/2019 a les 16:16
+18
-3
Riu em prefuntes això quan anava a primària i no se res si faig 3r d’ESO i tot just ara estem estudiant la pluja àcida i referent a l’alumini nosaltres a cole i a l’insti tenim papareres especialment per alumini ja que van a una empresa que els fon i els aprofita. O la meva escola era una merda o això no és veritat, jo treia excel·lents i no sàvia ni que era l’admosfera, ni que volia dir equivalent.
Hemos sido enganyados
Anònim, 07/02/2019 a les 16:27
+22
-0
Ningú recorda la cançó de "si no ets envàs al groc no hi aniràs"? Vull dir contestant les preguntes amb la cançoneta en ment n'he fallat un munt😂😂
Oli
Anònim, 07/02/2019 a les 16:36
+10
-6
L’oli es tira a uns contenidors especials no a la deixalleria
5/8
Anònim, 07/02/2019 a les 17:22
+8
-1
Algunes coses les he sapigut pq jo he fet a geografia aquest any (2n batx)
Doncs...
Anònim, 07/02/2019 a les 17:44
+8
-0
Trauràs excel·lents en això, però a Català aproves? Sàvia, admosfera, papareres, ...
Jo
Anònim, 07/02/2019 a les 18:01
+4
-1
Aixo jo son preguntes de primària xd
:(
PRIMARIA? PERDONA? , 07/02/2019 a les 18:05
+7
-0
Vaig a 2n d'eso I la majoria de les coses que he vist aquí no les había sentit en me vida *inserte cara decepcionada
Pregunto...
Anonima, 07/02/2019 a les 18:14
+3
-9
I xq nen i no nena?
8/8
Anònim, 07/02/2019 a les 20:18
+4
-0
A mi a primària no em van ensenyar res d'això, la majoria me les sé perquè ho he sentit O algú m'ho ha explicat, i n'hi ha dues que les he fet a sort. Per cert faig 1r d'ESO
4/8
Anònima indepee🎗🤞💋, 07/02/2019 a les 21:22
+0
-1
ni mes d la meitat ni menys de la meitat🤷‍♀️😂💥
Sentit comú
Anònim, 07/02/2019 a les 22:35
+0
-0
Per tots els que us queixeu de la dificultat de les preguntes, perdoneu però la majoria (per no dir totes) es poden respondre utilitzant el sentit comú i la lògica. Només cal que sapigueu què us pregunten, les respostes són bastant òbvies utilitzant la lògica.
1/8
Anònim, 06/03/2019 a les 12:18
+0
-0
Algú? XD