Critiquen Amaia per anar sense depilar i s'emporten el «zasca» d'aquest cantant

| 07/02/2019 a les 12:33h
Arxivat a: FAMOSOS, depilació, Sevilla, Amaia
 
Imatge il·lustrativa
Aquest cap de setmana Amaia Romero va acudir a la catifa vermella dels Goya sense depilar. Fins aquí res estrany. El sorprenent és que la cantant revés tota mena de crítiques a les xarxes socials per mostrar amb naturalitat els pèls del seu cos.
 
De fet, fins i tot hi va haver programes televisius que es van riure de l'artista amb frases com: "Si té les axil·les així, no vull ni imaginar-me com porta altres parts del cos...".

Afortunadament també hi va haver persones que van sortir en la seva defensa, entre ells el Sevilla, el líder de Los Mojinós Escozios. El cantant, sense dubtar-ho, va afirmar: "Que diguin el que vulguin, però depilar-se és antinatural. A mi em sembla fantàstic que vagi així. Una axil·la o una cella amb pèls són naturals. Dit d'una altra manera, un poble despoblat és un poble trist. Un de poblat, en canvi, està alegre". Doncs sí: que cadascú vagi com vulgui, per això som persones úniques i lliures!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

LES DONES TMB TENEN PÉL
ANÒNIMMMMAAAAA, 07/02/2019 a les 12:50
Molt interessant
+462
-3
EM SEMBLA SÚPER FORT QUE LA CRITIQUIN PER ANAR SENSE DEPILAR. A LA VIDA NO CAL SER LA BARBIE. ❤👍TOTALMENT D'ACOD AMB EL COMENTARI DEL SEVILLA
Anònim
Anònim, 07/02/2019 a les 22:12
+13
-0
Aquest fet, el veig super masclista perquè els homes poden anar-hi sense de pilar i tota la resta ho veuen super natural i com el "machote", per dir-ho així, i una dona ha d'anar-hi sempre depilada perquè si no, ja la critiquem o qualsevol cosa d'aquestes. Jo per exemple sóc dona i estic farta d'aquests comentaris masclistes i discriminatoris, jo crec que ja és hora de començar a fixarnos més en el que fem nosaltres i pensar las coses dues vegades i qui no estigui d'acord amb això, sisplau, que s'ho faci mirar perquè té un problema.
Correcte!
Anònima, 07/02/2019 a les 14:07
+82
-45
Hem sembla correcte la seva ideologia, res en contra.
Personalment, jo no ho faria per qüestions d'higiene. No obstant, aquí cadascú l'enfila per on vol.
Salut!
.
Anònima, 07/02/2019 a les 17:00
Molt interessant
+195
-9
Si no et vols depilar no ho fagis, és el teu cos, la teva decisió, però no diguis que és per higiene, ja que els pèls estan allà per alguna cosa i no tenen res a veure amb si una persona és més o menys neta. Dient això fas entendre que les persones (normalment dones) que no es depilen són unes guarres i això és un pensament totalment equibocat, a més a més que acostuma a portar al típic pensament de “que asco no s'ha depilat” cap a les dones.
Basicament que és igual de licit que decidim depilar-nos com que no i que totes facin el que els hi surti del sant cony.
No s’ha entes be
Anònim, 07/02/2019 a les 20:47
+5
-3
Crec que motius d’higiene es refereix a la suor. Jo dic que em depilo per higiene pk suo bastant, si no fos per això no ho faria.
Emmm
Anònim, 07/02/2019 a les 22:55
+8
-1
Ets calb no, perquè si no no se aleshores no ets higiènic.
Higiene?
Anònim, 09/02/2019 a les 00:34
+2
-0
Els que no es depilem les aixelles suem MENYS, ja que el pèl absorbeix la suor, peseu amb lògica!! Sobre el tema olors va acord amb alimentació. La higiène no té a veure amb duur pèl, sino en un global. Js posat@s us rasureu tot@s el cap... ja està bé d'intentar justificar-vos per un tema de MODES.
Siusplau!
Anònima, 07/02/2019 a les 17:40
Interessant
+96
-0
Odio tan les persones que diuen que no depilar-se és anti higiènic.
Us comunico que si et poses desodorant i et rentes bé no és ni més ni menys higiènic. Fins i tot diria que és més higiènic no depilar-se perquè per alguna raó hi ha pel.
Us o dic per experiència, fa molt que no em depilo i no faig més pudor que una persona que si que es depila.
Gràcies!
clar
Anònima feminista, 07/02/2019 a les 18:49
+29
-0
que es depili qui vulgui, per comoditat o custum pero vamos que els pels tenen funcio important
puta amaaaaa
Anònimafeminista, 07/02/2019 a les 18:46
+35
-0
pero la puta ama de OT y de la gala d' el Goya, ja esta be home! es veuen mes normals els pels en tios que en ties i si una no va depilada ya se li tiren pedres, a veure, els tios tenen mes pels i ningu els diu de res, e ncambi si una noia no va depilada, se li tiren pedres i diu que es antihigienic qu si es una guarra i de tot. a Veure, aixo son estereotips d' una societat masclista que ha imposat aixo i ens han rentat el cervell amb '' esque els nois tenen mes mels preque produeixen testosterona'' '' es antihigienic'' '' has d' anar neta i femenina, si no et treus els pels del nas ( per exagerar-ho una mica) dona sensacio que vas bruta'' i coses aixi.

PD: els pels son ven normals, homes i dones tenim, per que normalitzar-ho nomes en nois? no ho entenc
Eeemm...PERDONA!!!???
Anònim, 07/02/2019 a les 20:42
+1
-0
El seu codi postal és cap novetat des de la que es pot saber que t'han fet que t'han fet que el govern de la que es pot saber que els seus amics de les seves dades personals que t'han fet que el govern de la que es pot saber que els nens i nenes de la que es pot veure el vídeo de la que es pot saber que els seus amics de les seves dades personals que ens han fet una crida als ciutadans i ciutadanes de Catalunya i el seu nom i cognoms i nom propi Izah la que es pot saber que els seus amics.
A on hi ha pèl hi ha alegria
J v m, 07/02/2019 a les 20:53
+1
-0
Que cadascun baixi les escales com vulgui si vols depilar-te ho fas i si no no ho facis però no vol dir que siguis més neta més brut i ha gent que va a depilar i f** pudor
No es noticia
Anònim, 07/02/2019 a les 20:57
+2
-1
No hauria de ser noticia que una noia no es depili ja que tothom que te pel perque es una cosa humana.
No pot ser noticia el fet de que una noia porti pel en una catifa vermella

Nomes es una opinio
La millor
Anònim, 07/02/2019 a les 21:12
+0
-0
Putissima ama amaia 4ever, la milor amb diferència