Quins són els vostres gustos en llibres? Ajudeu-nos responent aquesta enquesta

| 08/02/2019 a les 13:44h
Arxivat a: EDUCACIÓ, Saló 2019, Saló de l'Ensenyament, literatura
 
Imatge il·lustrativa
El Saló de l'Ensenyament celebra el seu trentè aniversari del 20 al 24 de març de 2019 al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona! Com sempre els que hi aneu podreu visitar l'estand d'Adolescents.cat, que aquest any arriba carregat de sorpreses, com per exemple un espai dedicat a les lletres i la literatura. 

És per això que us volem preguntar quins són els vostres hàbits i sobretot els vostres gustos! Quins tipus de llibres soleu llegir? Quin és el vostre autor català preferit (Albert Espinosa, Care Santos etc.) que us agradria conèixer? Ajudeu-nos responent el formulari que trobareu més avall. Moltes gràcies :)


Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ajudeu-me siusplau!!
Anònima, 08/02/2019 a les 14:41
+11
-6
Adolescents!! M’agrada un noi que juga en un equip de fútbol molt gran.
Te uns 5.000 seguidors, m’agradaria obrir-lo però com podeu veure no em contestarà per l’equip en el que juga...
Que faig? Ajudeu-me siusplau!
Moltes gràcies..!
Soc la ajuda😂🙋🏼‍♀️
Anònima, 08/02/2019 a les 15:19
+6
-0
Jo el que faria es obrir-li per insta o per whats si tens el seu numero, ja que si et contesta ja tens aixo guanyat i si no, no perds res per intentar-ho❤
Més ajuda gg
Anònima, 09/02/2019 a les 00:24
+1
-0
Jo crec que li hauries de obrir x insta i crec k et contestarà encara aquest tingui 5000 seguidors és un adolescent com cualsevol altre. Obras sense por i amb seguretat ❤️
Escriuli
Anònim, 11/02/2019 a les 13:32
+0
-0
Li respons alguna historia enplan vacile i va k chuta
Siusplau
Anònim, 08/02/2019 a les 14:47
+21
-0
Ja qur aquí només han entrat lrctots, podriru llegir encara ue sigui un capitol d'aquesta historia de wattpad
: El viajante de mundos.
Us ho agrairia moltíssim ❤️
Ara vaig
Anònim, 08/02/2019 a les 15:43
+7
-0
L'has escrit tu?


Pd: A vosaltres tambe us ha canviat l'incona de wattpad?
Pd2: Si voleu llegir algun bon llibre a wattpad n'hi ha de molt bons com: milion reasons (és amb català) i amb castellà perfecto mentiroso o boulevard.
Fet
Anònim, 08/02/2019 a les 15:56
+1
-0
Ja mhe llegit 2 capítols i m’han agradat bastant, segueix així😉
No el trobo
Anònim, 08/02/2019 a les 16:11
+1
-0
Yo le huscat pro esq no em surt
podries fer un mini resum?
Anònim, 08/02/2019 a les 16:42
+2
-0
pues eso
Wattpad
Anònim, 08/02/2019 a les 18:48
+2
-1
Okay, ara vaig!

Per l altre persona, només m'ha canviat L icona a la play store

Jo recomano True colors, es increíble😍😍O si no també El renacer del fuego, saga eternal i Elegidos: la heredera de hierro
Wattpad
Anònim, 08/02/2019 a les 18:50
+1
-0
El protagonista es diu Clay?
Si vols posa L usuari perquè sigui més fàcil de trobar
Wattpad
Anònima, 09/02/2019 a les 13:09
+1
-0
"Perfecto Mentiroso" es boníssima I qualsevol història d'aquesta escriptora (Alex Mírez) es boníssima, os les recomano molt. Si voleu llegir històries eròtiques podeu llegir "A través de mi ventana" o "A través de ti" (la continuació/ 2a part). I també hi ha una escriptora que es molt bona que ha fet la saga de Selenofobia, etc., però crec que ha marxat de Wattpad i ara està a Litnet (no estic segura), però les obres no les ha borrat. I també podeu llegir Run, es molt bona. Continuaría recomenant, però si no escriuria la bíblia. Adeu siau, petons.
WATTPAD
Anònim, 08/02/2019 a les 15:13
+0
-0
Si us agrada llegir, llegiu un capitol de Wattpad que es diu FIRMADO VEE SKY (va sobre Hush Hush)
M'encantaria saber-ho xics
Anònim, 08/02/2019 a les 19:55
+9
-0
Us en recordeu de la cançó de la marató d'en Sergio Dalma? El grup del coro... El que destaca més? ja que canta una gran part de la cançó ell sol? Doncs m'encantaria saber el nom!!! Deu ser guapissim ara!!!



I llibre preferit:allà on sigui el meu cor
Eii
Anònima, 08/02/2019 a les 22:11
+0
-2
Es diu “em dones força”
Espero haver-te servit d’ajuda
Millor llibre en català
Anònim, 08/02/2019 a les 22:26
+0
-0
Million reasons de wattpad. Te dos llibres,be encara te d'acabar el segon. Cada dilluns actualitza.
Wattpad-català
Anònim, 09/02/2019 a les 13:11
+1
-0
M'agrada que recomaneu llibres de Wattpad en català, ja que la majoria estan sense acabar o són molt difícils de trobar.
Holi
Anònim, 08/02/2019 a les 22:38
+3
-0
LIke si t’agrada hush hush o cazadores de sombras 😍😍😍
Wattpad
Anònim, 08/02/2019 a les 22:54
+1
-0
Eii, algú llegeix yaoi????
Wattpad
Anònim, 09/02/2019 a les 12:49
+1
-1
Si sou lectors i fans d'OT, us recomano que llegiu "yo nunca nunca", la vaig començar ahir i ja m'he acabat tots els capitols que hi ha (51). És en castellà, pero està molt bé, de veritat.
Doramas
Anònim, 09/02/2019 a les 13:16
+0
-0
Algú d'aquí veu dorames? Per on els veieu? Quins hem recomaneu?

Pdt:Només he vist "The Heirs" i m'estic veient "Meteor Garden" (aquest últim a Netflix) os els recomano

Pdt 2: Si no sabeu que són els dorames són com novel·les coreanes. (Encara que "Meteor Garden" és xinesa)