Quants de vosaltres també us sentiu identificats amb la reacció d'aquesta mare?

| 11/02/2019 a les 09:30h
Arxivat a: SEXUALITAT, educació sexual, Leopolda Olda
 

L'adolescència és una etapa de descobriment i sobretot de canvis d'humor. Qui de vosaltres no ha passat d'estar content a estar indignat amb el món en qüestió de minuts? Per sort, sempre tenim algú estimat al costat que ens saps calmar, com les nostres mares.


De fet, gairebé només elles són capaces de tranquil·litzar-nos amb un sol gest o de fer-nos somriure amb els seus remeis improvisats, com unes galetes de xocolata a mitja tarda.

Aquesta realitat és la que ens mostra "Mama, t'he d'explicar una cosa", la sisena entrega de "Coses que passen", una sèrie de 10 curtmetratges que la Leopolda Olda publica cada mes al seu canal. Aquest cop, a més, ha comptat amb l'ajuda de la seva mare pel vídeo!




31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

...
Anònim, 07/02/2019 a les 18:31
Interessant
+66
-3
Doncs no. No em sento identificada amb la mare.
Tot i que si que em vindria molt de gust una galeta😋😋
.
Anònim, 11/02/2019 a les 19:22
+5
-0
Jo penso que seria més aviat amb les avies...
Poc creible
Anònim, 08/02/2019 a les 13:43
+38
-6
K passa la mare no parla? Les mares no fan mes k parlar...
Per ser mes creible el nano podia dir : mama em sembla que me agraden els nois i no parar de parlar de ell
Hola?
Anònima, 11/02/2019 a les 19:32
+3
-1
Qué te a veure el fet de que sigui creïble amb que el noi hagi de dir que li agraden els nois? Deixem de ser imbécils sisplau.

I JO SI QUE EM SENTO IDENTIFICADA.
Heeeeyyy
Anònim, 11/02/2019 a les 18:25
+0
-0
LA LEOOO😍
.