JO MAI MAI coses que has fet estant sol/a al lavabo

| 08/02/2019 a les 10:00h
Arxivat a: OCI, amics, jo mai mai
 
Imatge il·lustrativa
Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI.  Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure.


 

Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina.




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Algú més?
Anònim, 08/02/2019 a les 12:54
Molt interessant
+222
-7
Jo a la dutxa avegades em poso a plorar mentres em cau aigua a la cara....
M'imagino moments tristos que em podria passar
Igual
Anònim, 08/02/2019 a les 16:31
+42
-4
Pensava que era l’única que ho feia. Just ahir em vaig imaginar que el meu germà es moria i em vaig posar a plorar al instant. És com que els meus pensaments son molt reals.
That's me
Anònim, 08/02/2019 a les 23:50
+10
-0
Mare meva creia q era l'única que ho feia i hem sentia com una boja! Es molt heavy lo real que poden semblar les nostres imaginacions.
SAD
Anònim, 08/02/2019 a les 12:55
Molt interessant
+259
-1
Jo el que feia sempre es escriure el nom del noi/a que m'agrada al vidre quan s'entalava
Jo igual
Anònim, 09/02/2019 a les 09:29
+14
-0
Jo tambe i un dia mentres el meu germa s'estava dutxant vaig entrar i el vidre estava entelat amb el nom q vaig escriure el dia abans. Em vaig quedar flioant i segurament q es devia quedar el nom alla. Desde aquell dia ja no jo he tornat a fer😂
jajaja caretos al mirall
Anònima, 08/02/2019 a les 17:23
Interessant
+58
-2
aixo m' ha matat jaja
dutxa
Anònim01, 08/02/2019 a les 17:28
+42
-1
Jo el que feia alguna vegada era plorar a la dutxa perquè com et cau aigua a la cara no sembla que estiguis plorant i després quan sortia de la dutxa no se'm notava tantttt
meu mon
Anònima, 08/02/2019 a les 18:54
+20
-0
bueno tampoc cs' han de recordar records tristos pero a mi alguna vegada m' ha passat, pero ja fa temps que no. Cuan em dutxo sempre estic al meu mon, distreta mentre em dutxo
Algu mes?
Anònim, 08/02/2019 a les 23:26
+27
-0
Estava responent aquestes preguntes al vater😂😂😂
❤️
Anònima, 08/02/2019 a les 23:27
+1
-0
P❤️
FALTA UN MOLT IMPORTANT
Anònim, 08/02/2019 a les 23:28
+22
-21
NO HE POSAT EL JO MAI MAI HE FET VEURE QUE ERA L'ACTOR/ACTRIU D'UN ANUNCI DE SHAMPOO.
ALGÚ MÉS?
Hey
Anònim, 08/02/2019 a les 23:28
+13
-0
He begut a tot
Lavabo
Anònim, 08/02/2019 a les 23:34
+8
-2
Quan vaig al lavabo a fer pipi ploro, o sigui no ploro molt, però a vegades se m’escapa una llàgrimeta i no se perquè. A algú més li pasa?
no saps per que?
Anònimaa, 09/02/2019 a les 12:15
+5
-0
osigui no estas deprimit ni res? o potser t' enrecordes d' algun moment trist o no se
normall
Anònim, 09/02/2019 a les 22:33
+0
-0
Quan t'aguantes molt temps el pipi passa
Ball predutxa
Anònim, 08/02/2019 a les 23:54
Interessant
+56
-0
Digueu-me que no soc l’única que es posa música per dutxar-se i s’acaba quedant mitj hora ballant i cantant davant el mirall abans de dutxar-se. Ho faig sempre ajajaja
Jo també XD
Anònima, 09/02/2019 a les 12:05
+10
-0
Sempre per dutxar-me em poso música i em quedo ballant i cantant una bona estona abans de dutxar-me i un cop sense adonar-me'n vaig estar 1h cantant i ballant davant del mirall. Després vaig mirar l'hora i em vaig quedar de pedra, a part de que la meva mare em va renyar preguntant què feia tant de rato tancada al lavabo. Amazing.
X 3
Anònim, 09/02/2019 a les 22:09
+1
-0
Flipant jo igual i lo mes heavy es que com que arribo tard a casa dels entrenos acabo de dutxarme cap a les 11 i em cau la bronca cada dia
ASSETJAR
Anònima, 09/02/2019 a les 00:07
+3
-3
Es assajar, si us plau, em sagnen els ullsss
Buaa, he begut en totes!
Anònimaa, 10/02/2019 a les 10:43
+3
-0
Jaja, jo faig de TOT al lavabo!
Mmmm
Anònim, 11/02/2019 a les 21:48
+1
-0
Ara mateix estic cagant ou yes