5 notícies que has de saber si vols estar ben informat

| 08/02/2019 a les 08:25h
Arxivat a: ACTUALITAT, notícies, resum
 
Imatge il·lustrativa
Cada setmana ens agrada que estiguis informat/a de l'actualitat. És per això que hem fet una selecció de les 5 notícies més destacades d'aquests dies. 

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pagina. 




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

no pot seer jodeer
Anònima indepe🎗⚡, 08/02/2019 a les 17:04
Interessant
+80
-4
Tot menys el del 1-0 son violacions i abusos sexuals. Quina pena de societat.
quina puta merda
Anònima feminista, 08/02/2019 a les 19:11
+18
-1
si, els violadors al carer o nomes els hi foten 1 any de preso, bona justicia! es nota que els jutges passen del tema dels abusos
Faltes
Anònima, 08/02/2019 a les 17:06
+27
-3
Redactors, m'encanta que feu aquests articles, però cada cop feu més errors ortogràfics i no sóc de les primeres persones que ho comenta.

Així que, si us plau, vigileu amb les faltes♥️
De veritat
Anònim, 08/02/2019 a les 17:08
+31
-1
Casi les 5 noticies son de abusos sexuals, jo crec q estem rebaixant-nos a un nives merda real, no crec q en ple 2019 encara n'hi han abusos sexual, creia q ja hauriem passat pagina pero bueno res. NO ÉS NO
No ho entenc
Anònima, 08/02/2019 a les 17:51
+5
-4
Està clar que el director de Bohemian Rhapsody fa fàstic. Que el que va fer es asqueros i q no hauria d'assistir a la gala de premis bafta. Pro el que no entenc es pq han de treure la pel·lícula.
No
Anònima, 09/02/2019 a les 05:48
+1
-0
Treuen nomes al dire. Si algun actor de la peli hi estigués nominat, no el treurien. Només a ell i la seva candidatura
no l' hi aurien haber deixat entrar
Anònima, 09/02/2019 a les 10:23
+0
-0
aixi de clar, l' asqueros
sabadell
Anònim, 08/02/2019 a les 19:22
+21
-0
6 de 7 violadors en llibertat. Tinc por💔
Ibjusticia
Anònim, 08/02/2019 a les 20:59
+2
-3
Vale que el director de Bohemian Phaphsody ha abusat de menors i ha comés un terrible delicte, però perquè ho ha de pagar el nom de la pelicula y no ell com a persona? no es just. Amb ho bona peliculón que és la feu fora pq el director es un monstre.
Per lo de Bohemian Rhapsody
Anònim, 09/02/2019 a les 00:34
+3
-0
Em sembla fatal que incluiu a la pel•lícula en això, perquè si us informessiu sabrieu que el van fer fora a meitat de rodatge perquè no assistia al rodatge i tenia problemes amb Rami, altres actors i amb Brian May i Roger Taylor. Va acabar la pel•lícua un altre home (no m’enrecordo del nom) però no van poder canviar el nom. Tothom està en contra i enfadat amb ell, així que no poseu dintre a Bohemian Rhapsody, que és la millor pel•lícula que existeix i existirà, i es mereix l’oscar aquest any.
🎗️
Anònim, 09/02/2019 a les 08:54
+5
-1
🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️