Horòscop del cap de setmana: 9 i 10 de febrer

| 09/02/2019 a les 10:45h
Arxivat a: OCI, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Aquí teniu l'horòscop del cap de setmana d'Adolescents.cat perquè tots aquells que hi creieu, o els que senzillament us agrada mirar-lo per curiositat, pugueu comprovar si us esperen uns dies de sort o no.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

i el moment de la sort?
Anònimacapricorn, 09/02/2019 a les 11:14
+11
-1
i el moment de sort dels capricorn?
Moment Sort
Anònima, 09/02/2019 a les 11:29
+3
-0
I dels bessons!
Calor a l’autobús
Anònima 17, 09/02/2019 a les 15:28
+11
-3
L’altre dia tornava a casa amb autobús i just al costat tenia un noi de la meva edat. No l’havia vist mai però era guapíssim. L’autobús va frenar de cop. Els nostres cossos van xocar, la meva esquena contra la seva panxa. I el meu cul contra la seva polla. Ens vam quedar així sense dir-nos res. Jo notava com ell s’estava empalmant cada vegada mes. Jo m’estava posant calenta, molt calenta. Vaig moure un mica el cul fent cercles en les seves parts. Ell ja no podia dissimular mes la seva ereccio, cada vegada era mes evident. De sobte em va posar la ma al cony per dintre els pantalons. Va resseguir suaument la vora de les meves calces i finalment es va decidir a entrarhi. Jo estava molt molla, pero ja m’era igual. Va començar a acariciar-me el clitoris poc a poc. Em va començar a bategar tot, mai havia sentit tant de plaer.
Però l’autobús va parar, i ell va marxar corrents. Jo tinc l’esperança de tornar-lo a veure.
hola
Anònim, 09/02/2019 a les 11:23
+27
-0
algu li passa que com que un dia van posar un article de quin era realment lhoroscop de cadascu, ara no saps a quin fer cas xd (nse si m'he explicat)

PD: jo el q faig és que me'ls miro els dos i trio el que més m'agrada jajaj
WHLNWS
AnònimA, 09/02/2019 a les 12:09
+2
-0
ja doncs jo soc ofiuco que era el que es considerava ignorat perq sino eren 13 i no 12 o alguna cosa rara
.
Anònim, 09/02/2019 a les 11:42
+6
-0
Li agrade a un amic meu, però agradar agradar (ho se xq m'ho han dit) el cas és vol una relació amb mi però no s'atreveix ni a parlar-me x was. A mi em cau super bé, lleig no és, crec q m’agrada un poc, però no sé si vull una relació amb éll ...
PER 1653738 VEGADA
es que a vegadesssssss..., 09/02/2019 a les 14:04
+7
-2
PODEU POSAR EL MALEÏT SIGNE NOU AQUELL RANCI? NO VAU DIR QUE N'HI HAVIA UN QUE HAVIA ESTAT IGNORAT I QUE ES MOVIEN TOTS ELS HORÒSCOPS DE LLOC? EL PODEU POSAR? GRÀCIES. QUE SI NO NO SÉ QUIN MIRAR. Cony.
I publiqueu-me això siusplau :)
Joo
Anònim, 09/02/2019 a les 15:31
+3
-0
Soc acuari i faig anys el diumenge mhan felicitat i tot jajaj
10 febrero
Cumple acuario, 09/02/2019 a les 16:51
+3
-0
Jo tb els faig aquest diumenge!
QUESTIONARI
Anònim, 09/02/2019 a les 18:48
+2
-0
Fa uns dies vaig descobrir d'un nou mètode d'endevinació basat en el significat que les pigues aporten a la teva personalitat i destí segons el lloc on es trobin.

He realitzat una enquesta i em farieu un gran favor si la contestessiu!!



DY4KTqHabgYb2

( segurament el link sortirà tallat :( )

Gràcies!!
clavat
Anònima, 10/02/2019 a les 20:40
+1
-0
moment de sort: dissabte nit, pel voltant de les 12 em vaig fer al meu crush jajja