Aquestes són les 10 paraules més boniques en català segons els adolescents

per Adolescents.cat, 10 de febrer de 2019 a les 11:08 |
Ahir us vam demanar quines creieu que són les paraules més boniques en català i tot i que en vau dir moltíssimes, aquestes han estat les més repetides. Quines us agraden més?

 
 




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
   
Participació
A mi m’agrada
Per Anònimaa el 11 de febrer de 2019 a les 21:02
0   0
Doncs a mi m’encanta la paraula peüc per a la dièresi hem sembla molt maca d’escriure

Fastuc
Per Anònima el 11 de febrer de 2019 a les 11:15
1   0
A mi m'agrada fastuc, per la sev sonoritat

Soc amant de les lletres.
Per Anonymous el 11 de febrer de 2019 a les 04:36
1   0
Les meves paraules són: Destí. Mirades. Connexions. Amor. Lluïta. Felicitat. EVO

Tendre
Per Anònim el 11 de febrer de 2019 a les 16:44
1   0
Jo crec que tendre sona moot be i es una parauls preciosa
Doncs a mi...
Per Anònim el 11 de febrer de 2019 a les 00:01
2   0
Em direu rara, però m’encanta la paraula POLONESOS ns, aquesta i algunes sembla t les trobo molt xules, LLONGANISSA també ja que es molt catalana i la llonganissa està molt bona a part😂

Lo Somni
Per Perpinyà el 10 de febrer de 2019 a les 22:51
1   0
Lo somni

.
Per Anònima el 11 de febrer de 2019 a les 00:13
0   0
Bernat Metge
Millor paraula
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 21:26
2   0
La paraula que més m'agrada del català és e verb ''besar'' Em sembla una paraula realment bonica, q en penseu??

I•lusió
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 21:25
2   0
😍😍😍

Buaaa
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 20:51
4   0
A mii mencantaa BOMBOLLAAA💧 la trobo preciosa.

cvxbv
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 20:16
4   0
llibertat per mi no "Aleshores" el trobo molt bonic.

caliu
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 20:03
4   0
no se per que però m'encanta

🧡
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 20:01
12   0
“Anhel” és una paraula preciosa🧡

hola
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 19:55
5   0
A mi m'encanta la paraula "alegria". La trobo preciosa

Equivocació
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 18:41
1   3
pero jo crec que aquestes paraules ens agraden bàsicament per el seu significat. I crec que el que els de adolescents.cat es referien era més bé quina paraula ens agrada més com sona no com a significat. I sí, és pel significat i em sembla que aquest article fer-lo no té sentit.

Ajudeu-me siusplau
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 18:24
1   0
Tinc 15 anys i m'he canviat d'institut perquè volia un canvi i aquestes coses, però m'he adonat que he comès un error, aquí estic bémillor en el meu antic institut, i quan els hi he dit als meus pares s'han tancat en banda i m'han dit que hauria d'haver pensat més abans d'haver pres la decisió de canviar-me. Com puc fer que canvin d'opinió, tornar és el que més desitjo.

Caliuuuu
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 17:57
6   0
Jo trobo a faltar caliu crec que es preciosa

Gif
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 17:28
3   2
M'encanta el gif de pequeñas mentirosas perquè és la meva sèrie preferida

Like si...
Per -A el 10 de febrer de 2019 a les 17:17
8   5
Like si has votat t’estimo per l’Aria i l’Ezra de Pretty little liers o Pequeñas mentirosas Jusjus

Jo crec que
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 16:42
6   1
Tarannà hi hauria d ser

Trapella
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 16:26
12   0
A mi m'agrada molt la paraula "trapella"

PAU
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 16:21
7   0
Pau crec que es una paraula preciosa també

Petó
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 16:12
10   0
Doncs a mi m'encanta la paraula "petó" el significat és maco, però la pronunciació també.

Belénnnn
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:51
4   0
La paraula preferida de la meva ex-profe de català és xiuxiuejar. Cada vegada que la escolto me’n recordo d’ella.

JSkskdn
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:24
10   0
Jo vaig posar desbirgagallines jajaja

bones
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:21
8   0
a mi m'encant que em diguin "petita", m'agrada molt com sona "m'encanta" o "t'estimo". si algu esta disposat a dir-me aixo el 14 de febrer, encantada xd

Differentcolours50
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:20
2   0
Totes aquestes paraules són precioses per el significat, per com les utilitzem, per qui ens les diu i perque són boniques quan surten dels llavis duna persona

Yep
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:15
2   0
Doncs ami m'agrada escènica

lletraferit/da ✨
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:15
13   0
significa exactament "amant de conrear les lletres" que seria com amant de les lletres, dels llibres, etc. ningú la coneix però és preciosa i jo desde q la vaig descubrir l'escric per tots llocs 🧚🏻‍♀️

la millor paraula és
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:12
16   1
ESCOPINYA!

Ocagrassahere
Per Oca Anònima el 11 de febrer de 2019 a les 00:13
1   0
ETS UN ASPERSOR D’ANOR
Les meves preferides
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:09
18   1
Les meves són aquestes: - Pòssima - Estabornit - Nosa - Anhel - Èmfasi - Cruel - Nostàlgia

??????
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 15:09
28   1
I caneló on és?

Immarcescible
Per Que poetic tot el 10 de febrer de 2019 a les 14:52
4   1
En castellà s'escriu "Immarcesible" y significa "que no se puede marchitar" Algú em podria confirmar que immarcescible s'escriu així en català? :)

hey
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 13:12
149   4
A mi m'agrada molt la paraula "entremaliat/ada"

ghgjhhjg
Per AnònimA el 10 de febrer de 2019 a les 12:15
98   8
m'encanta saber el català, pq hi han paraules en castellà que no sonen de la mateixa forma. com per exemple: "t'estimo" és una paraula super maca, en canvi en castellà és: "te amo" i ja no m'agrada tant.

Jo no
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 16:41
5   6
Dónde a mi en sóna més bonica "te quiero" que "t'estimo' Cada persona té els seis gustos
El concepte no es el mateix
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 16:04
4   2
T'estimo en castella es te quiero
mmm
Per AAnònim el 10 de febrer de 2019 a les 12:05
154   12
pero jo crec que aquestes paraules ens agraden bàsicament per el seu significat

Una altre
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 12:04
201   7
"Petita" també és una paraula molt especial i maca trobo.

Petita
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 15:33
10   3
A mí me agrada molt la paraula petita pq Sempre m'ho Diuen i el meu novio casi sempre m'ho diu i me fa enamorarme més de ell .😍
T'estimo.
Per Isabeel canuudas el 10 de febrer de 2019 a les 11:55
251   2
T'estimo es una paraula que m'agrada més per el seu significat o per les coses que et fa sentir, o bé, pensar, ja que fins i tot, un simple "t'estimo" d'alguna persona més especial que d'altres et pot alegrar el dia. La paraula t'estimo es bonica en gairebé tits els idiomes!

Et vull
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 22:20
4   3
Te quiero com dius, en català és et vull Te amo es t’estimo
Català