Aquestes són les 10 paraules més boniques en català segons els adolescents

| 10/02/2019 a les 11:08h
Arxivat a: RÀNQUINGS, català, boniques, paraules
 
Imatge il·lustrativa
Ahir us vam demanar quines creieu que són les paraules més boniques en català i tot i que en vau dir moltíssimes, aquestes han estat les més repetides. Quines us agraden més?

 
 




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
   

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

T'estimo.
Isabeel canuudas, 10/02/2019 a les 11:55
Molt interessant
+251
-2
T'estimo es una paraula que m'agrada més per el seu significat o per les coses que et fa sentir, o bé, pensar, ja que fins i tot, un simple "t'estimo" d'alguna persona més especial que d'altres et pot alegrar el dia.
La paraula t'estimo es bonica en gairebé tits els idiomes!
Visca el català
Anònim, 10/02/2019 a les 15:15
+17
-4
T'estimo són dues paraules. No una
Català
Anònim, 10/02/2019 a les 15:51
+44
-2
Doncs a mi la paraula “te quiero” per molt que el seu significat sigui bonic no em sona fonèticament tan bé com en català “t’estimo“
Et vull
Anònim, 10/02/2019 a les 22:20
+4
-3
Te quiero com dius, en català és et vull
Te amo es t’estimo
Una altre
Anònima, 10/02/2019 a les 12:04
Molt interessant
+201
-7
"Petita" també és una paraula molt especial i maca trobo.
Petita
Anònima, 10/02/2019 a les 15:33
+10
-3
A mí me agrada molt la paraula petita pq Sempre m'ho Diuen i el meu novio casi sempre m'ho diu i me fa enamorarme més de ell .😍
mmm
AAnònim, 10/02/2019 a les 12:05
Molt interessant
+154
-12
pero jo crec que aquestes paraules ens agraden bàsicament per el seu significat
ghgjhhjg
AnònimA, 10/02/2019 a les 12:15
Interessant
+98
-8
m'encanta saber el català, pq hi han paraules en castellà que no sonen de la mateixa forma. com per exemple: "t'estimo" és una paraula super maca, en canvi en castellà és: "te amo" i ja no m'agrada tant.
El concepte no es el mateix
Anònim, 10/02/2019 a les 16:04
+4
-2
T'estimo en castella es te quiero
Jo no
Anònim, 10/02/2019 a les 16:41
+5
-6
Dónde a mi en sóna més bonica "te quiero" que "t'estimo'
Cada persona té els seis gustos
hey
Anònim, 10/02/2019 a les 13:12
Molt interessant
+149
-4
A mi m'agrada molt la paraula "entremaliat/ada"
Immarcescible
Que poetic tot, 10/02/2019 a les 14:52
+4
-1
En castellà s'escriu "Immarcesible" y significa "que no se puede marchitar"
Algú em podria confirmar que immarcescible s'escriu així en català? :)
??????
Anònima, 10/02/2019 a les 15:09
+28
-1
I caneló on és?
Les meves preferides
Anònim, 10/02/2019 a les 15:09
+18
-1
Les meves són aquestes:
- Pòssima
- Estabornit
- Nosa
- Anhel
- Èmfasi
- Cruel
- Nostàlgia
la millor paraula és
Anònim, 10/02/2019 a les 15:12
+16
-1
ESCOPINYA!
Ocagrassahere
Oca Anònima, 11/02/2019 a les 00:13
+1
-0
ETS UN ASPERSOR D’ANOR
lletraferit/da ✨
Anònim, 10/02/2019 a les 15:15
+13
-0
significa exactament "amant de conrear les lletres" que seria com amant de les lletres, dels llibres, etc. ningú la coneix però és preciosa i jo desde q la vaig descubrir l'escric per tots llocs 🧚🏻‍♀️
Yep
Anònim, 10/02/2019 a les 15:15
+2
-0
Doncs ami m'agrada escènica
Differentcolours50
Anònim, 10/02/2019 a les 15:20
+2
-0
Totes aquestes paraules són precioses per el significat, per com les utilitzem, per qui ens les diu i perque són boniques quan surten dels llavis duna persona
bones
Anònim, 10/02/2019 a les 15:21
+8
-0
a mi m'encant que em diguin "petita", m'agrada molt com sona "m'encanta" o "t'estimo".

si algu esta disposat a dir-me aixo el 14 de febrer, encantada xd
JSkskdn
Anònim, 10/02/2019 a les 15:24
+10
-0
Jo vaig posar desbirgagallines jajaja
Belénnnn
Anònim, 10/02/2019 a les 15:51
+4
-0
La paraula preferida de la meva ex-profe de català és xiuxiuejar.
Cada vegada que la escolto me’n recordo d’ella.
Petó
Anònim, 10/02/2019 a les 16:12
+10
-0
Doncs a mi m'encanta la paraula "petó" el significat és maco, però la pronunciació també.
PAU
Anònim, 10/02/2019 a les 16:21
+7
-0
Pau crec que es una paraula preciosa també
Trapella
Anònim, 10/02/2019 a les 16:26
+12
-0
A mi m'agrada molt la paraula "trapella"
Jo crec que
Anònima, 10/02/2019 a les 16:42
+6
-1
Tarannà hi hauria d ser
Like si...
-A, 10/02/2019 a les 17:17
+8
-5
Like si has votat t’estimo per l’Aria i l’Ezra de Pretty little liers o Pequeñas mentirosas

Jusjus
Gif
Anònim, 10/02/2019 a les 17:28
+3
-2
M'encanta el gif de pequeñas mentirosas perquè és la meva sèrie preferida
Caliuuuu
Anònim, 10/02/2019 a les 17:57
+6
-0
Jo trobo a faltar caliu crec que es preciosa
Ajudeu-me siusplau
Anònim, 10/02/2019 a les 18:24
+1
-0
Tinc 15 anys i m'he canviat d'institut perquè volia un canvi i aquestes coses, però m'he adonat que he comès un error, aquí estic bémillor en el meu antic institut, i quan els hi he dit als meus pares s'han tancat en banda i m'han dit que hauria d'haver pensat més abans d'haver pres la decisió de canviar-me.
Com puc fer que canvin d'opinió, tornar és el que més desitjo.
Equivocació
Anònim, 10/02/2019 a les 18:41
+1
-3
pero jo crec que aquestes paraules ens agraden bàsicament per el seu significat.
I crec que el que els de adolescents.cat es referien era més bé quina paraula ens agrada més com sona no com a significat. I sí, és pel significat i em sembla que aquest article fer-lo no té sentit.
hola
Anònima, 10/02/2019 a les 19:55
+5
-0
A mi m'encanta la paraula "alegria". La trobo preciosa
🧡
Anònima, 10/02/2019 a les 20:01
+12
-0
“Anhel” és una paraula preciosa🧡
caliu
Anònim, 10/02/2019 a les 20:03
+4
-0
no se per que però m'encanta
cvxbv
Anònim, 10/02/2019 a les 20:16
+4
-0
llibertat per mi no


"Aleshores" el trobo molt bonic.
Buaaa
Anònim, 10/02/2019 a les 20:51
+4
-0
A mii mencantaa BOMBOLLAAA💧 la trobo preciosa.
I•lusió
Anònim, 10/02/2019 a les 21:25
+2
-0
😍😍😍
Millor paraula
Anònima , 10/02/2019 a les 21:26
+2
-0
La paraula que més m'agrada del català és e verb ''besar''

Em sembla una paraula realment bonica, q en penseu??
Lo Somni
Perpinyà, 10/02/2019 a les 22:51
+1
-0
Lo somni
.
Anònima, 11/02/2019 a les 00:13
+0
-0
Bernat Metge
Doncs a mi...
Anònim, 11/02/2019 a les 00:01
+2
-0
Em direu rara, però m’encanta la paraula POLONESOS ns, aquesta i algunes sembla t les trobo molt xules, LLONGANISSA també ja que es molt catalana i la llonganissa està molt bona a part😂
Soc amant de les lletres.
Anonymous, 11/02/2019 a les 04:36
+1
-0
Les meves paraules són:
Destí.
Mirades.
Connexions.
Amor.
Lluïta.
Felicitat.

EVO
Tendre