Aquest famós no ha tingut relacions sexuals durant un any per aquest motiu

| 10/02/2019 a les 09:34h
Arxivat a: FAMOSOS, Déu, matrimoni, sexe, justin bieber
 
Imatge il·lustrativa
El dimecres passat la revista Vogue va fer una entrevista a Justin Bieber i la seva dona, Hailey Baldwin (ara Hailey Bieber).

A l’entrevista tots dos van parlar sobre diferents aspectes del seu matrimoni com la cerimònia o l’experiència de conviure junts. El que més va cridar l’atenció de tothom és que Justin Bieber va confessar que va estar un any sense tenir relacions sexuals!

Resulta que el famós cantant s’ho va auto-imposar degut a “un problema amb el sexe” i que a més “era una forma de sentir-se més a prop de Déu”.



Després Justin Bieber va admetre que una de les raons per les que es va avançar la data del matrimoni, van ser les ganes de tenir sexe, entre altres coses, evidentment! Bieber va dir: “Quan la vaig veure el juny passat, simplement vaig oblidar quant l’estimava i quant l’enyorava, i quant impacte positiu va tenir a la meva vida... Això és el que he estat buscant”.

Se’ls veu molt enamorats, la veritat!

 





Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Djhddhdh
Anònim, 10/02/2019 a les 09:56
Molt interessant
+125
-0
Estem parlant de Justin Bieber?
.
Anònima lomon, 10/02/2019 a les 11:08
Molt interessant
+179
-1
Jo tampoc he mantingut relacions sexuals durant un any :V
Jo tpmc
Anònim, 10/02/2019 a les 17:29
Molt interessant
+183
-2
Ja porto quasi 16 anys sense fer ho, no crec que em passi res per 16 mes :(
Fksj
Anònim, 10/02/2019 a les 17:41
Molt interessant
+117
-2
Jo ja Porto 17 anys i, anem sumant.

Jajaj
Anònim, 10/02/2019 a les 22:13
+4
-19
M'ha fet gràcia I ho dic sense ofendre el o la que ha posat que podria aguantar 16 mesos... Un any són 12 mesos JAJAJA
Lomon
Anònim, 10/02/2019 a les 23:34
+0
-1
Ets lomoooooon
Emm
Anònim, 10/02/2019 a les 14:58
Interessant
+98
-10
Jo porto 14 anys sense mantenir relacions sexuals, així q un any més no serà res😂
18 anys
Anònim, 11/02/2019 a les 17:02
+5
-1
Home Esque si dius aixo amb 14 anys es una mica normal jo en tinc 18 i encara res osigui que ja pots esperar
Enfi
AnònimBa, 10/02/2019 a les 16:38
Interessant
+66
-2
Jo porto 17 anys sense mantenir relacions sexuals, crec que per un any més no em moriria
.
Anonimeetaa , 10/02/2019 a les 16:44
Interessant
+61
-2
Si no he mantingut relacions sexuals en els 15 anys que tinc, què m'ha d'importar 1 any? Xd
.
Anònim, 10/02/2019 a les 20:27
+46
-3
. si tots els que hem votat que aguantariem 1 any sende cap problema som verges (.)
gsggsv
Anònim, 10/02/2019 a les 20:32
+26
-0
Jo porto 20 anys i 11 mesos i 2 dies. Puc un any més.
Mentida
Anònima, 10/02/2019 a les 20:33
+8
-8
El justin no ha tingut relacions sexuals bé perquè:
1.s'ho ha inventat
2.posa excuses amb Dèu pero en realitat no n'ha tingut perque ningu ha volgut tindre sexe amb ell ajajaja
14
Anònim, 10/02/2019 a les 22:01
+5
-8
Tinc 14 anys i soc verge😂😂 clar que podria.
Jo noooo
Anònim, 10/02/2019 a les 22:02
+4
-5
Jo sense tenir relacions sexuals durant uns mesos vale però un any jo no aguanto
jajjaja