Horòscop: del'11 al 17 de febrer

| 11/02/2019 a les 00:10h
Arxivat a: OCI, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Aquí teniu l'horòscop setmanal d'Adolescents.cat perquè tots aquells que hi creieu, o els que senzillament us agrada mirar-lo per curiositat, pugueu comprovar si us esperen uns dies de sort o no.

 





Els sabadellencs 31 FAM han conquerit en un temps rècord i a base de trap les llistes de reproducció dels joves catalans. Amb un àlbum debut a punt de sortir del forn i temes amb milions de reproduccions a Youtube, ens han visitat a #adolescentsicat per explicar-nos la clau del seu èxit i de l’auge d’aquest gènere en català

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Consell??
Anònim, 11/02/2019 a les 00:30
+18
-3
Si tu li dones like a moltes fotos del perfil del teu crush , i t'obra, això vol dir que li moles?
Com puc ficar una indirecta a les stories per a que m'obri?
xd
Anònim, 11/02/2019 a les 01:16
+29
-11
". i dic si em lio", així.
siusplau no
Anònim, 11/02/2019 a les 15:47
+28
-0
No posis ". i dic si em lio" "lio o rela"
es tan tan patetic enserio. Ni ha mil i una frases al insta amb indirectes.
Normativa d'accentuació en català
Anònim, 11/02/2019 a les 15:14
+16
-5
Com a crítica constructiva, segons el DIEC, la paraula "dona", ja no s'accentua. Però fa temps. A més, "dóna" és de senyora, per lo tant, a l'apartat dels Acuaris estaria mal. Això a la meva classe, sería una falta d'ortografia (-0,5punts).
xd
Anònima, 11/02/2019 a les 16:07
+14
-1
com a crítica constructiva, "dóna" amn accent no feia referència a senyora, sinó a l'imperatiu del verb donar. (-0,5 punts)
Encara és correcta
Anònim, 11/02/2019 a les 16:13
+6
-0
Durant un període de temps es poden utilitzar les dues formes correctament sense que cap d’aquestes sigui un error. Això sí, t’has d’assegurar de que si fas servir la normativa vella, la facis servir tota l’estona i viceversa ja que no està permès convinar-les. De fet, a la selectivitat ho podrem fer així durant uns 3 anys poder.
Maremeua
Anònim, 11/02/2019 a les 17:17
+5
-2
A veure, primer aprén a escriure bé i no posis "lo" a les frases i després en parlem
Piscis
Anonimeetaa , 11/02/2019 a les 15:37
+22
-0
Dia de la sort: 14 de febrer
Entendí esa referencia xd
Tinc un GRAN dubte
Isabeel canuudas, 11/02/2019 a les 17:49
+7
-0
Sóc l'única persona que es mira el seu i després, a més, el de la persona que m'agrada? Sobretot en la part de l'amor xdxd.
Escorpió
Anònima, 11/02/2019 a les 20:48
+1
-0
Per ser que no tenia a ningú, i ara veig dia de la sort 14 veig que M’anirà bé
Desitgeu me sort
És el destí...
Enamorada 😍, 11/02/2019 a les 22:46
+2
-0
Tan jo com el meu nòvio el nostre dia de la sort és st. Valentí

😜😜😜

Hi hauran sorpreses??..
PISCIS I TAURE
Anònima, 12/02/2019 a les 00:27
+0
-0
Hola coneixeu alguna parella que el noi sigui piscis I la noia taure semblarà molt patètic pero em podreu contestar si fan bona parella??
Aquarii
Anònim, 12/02/2019 a les 07:36
+3
-0
Diu que el meu dia de la sort es el 13 igual que el del noii que m'agradaa, que pot pasar??
ESTEM EN LES MATEIXES
Anònima, 12/02/2019 a les 10:26
+3
-0
Avera que passa!!