Els «looks» més comentats dels Grammy (i un d'ells molt polèmic)

| 11/02/2019 a les 10:10h
Arxivat a: RÀNQUINGS, música, Grammy
 
Imatge il·lustrativa
La cantant de country Kacey Musgraves va ser la gran triomfadora de la 61ª edició dels Grammy, els premis més rellevants de la indústria musical. L'artista es va emportar quatre guardons, entre ells el de millor àlbum de l'any pel seu Golden Hour.

També van ser protagonistes de la nit Childish Gambino i el seu This Is America, escollida cançó de l'any; Cardi B, la primera dona en aconseguir el premi a millor àlbum de rap; Lady Gaga, que va arrasar amb Shallow, i Ariana Grande, que va guanyar el guardó a millor àlbum de pop vocal per Sweetener, però no el va recollir, ja que va decidir no assistir als Grammy per discrepàncies amb l'organització.

Com sempre passa a les gales, la catifa vermella va ser un dels moments més comentats de l'esdeveniment. Aquest any qui va acaparar totes les mirades, i no pas en el bon sentit, va ser la cantant Joy Villa. I és que l'artista va portar un vestit pro-Trump en què defensava la construcció del polèmic mur entre els Estats Units i Mèxic, com podeu veure en les imatges de més avall. Us deixem amb alguns dels looks més comentats dels Grammy.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina.




31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Kpop
Army, 11/02/2019 a les 15:18
+55
-28
Bts i blackpiiink
.crec
Anònim, 11/02/2019 a les 15:28
Molt interessant
+151
-2
Crec que si fos taant rica com per comprar-me qualsevol cedit, no s'assemblaria per res en cap d aquests.
BTS
Anònim, 11/02/2019 a les 16:11
+49
-26
I BTS? Són dels més comentats dels Grammy, els podrieu incloure...
Estaven espectaculars😍🥺💗
Jaja
Anònim, 11/02/2019 a les 16:12
Interessant
+87
-0
La Cardi B esta boja🤣
.
Anònim, 11/02/2019 a les 16:19
Interessant
+78
-2
Molts semblen disferesses de carnaval XD
Haviam
Anònim, 11/02/2019 a les 16:21
+12
-26
No magrada el vestit de la Joy aquesta, però trobo que cadascú pot vestir com vulgui perquè joder, no som putus clons
When...
Anònim, 11/02/2019 a les 17:47
+7
-0
La gente no es queixa ni critica con va vestida en si, critica el missatge que porta el ser vestit que personalment em sembla penos q una persona relativament coneguda porti aixo a un event q no hi ha res a veure amb la politica (a mes q el q posa al vestit es de ser super racista i bastant subnormal)
Anonima
Anònim, 11/02/2019 a les 17:58
+3
-0
Ja pero sense discriminar a la gent
...
Anònim, 12/02/2019 a les 01:18
+4
-0
No és per com va vestida. És què significa aquest vestit el què es critica. Per la resta, que vagi com li surti del cervell de mosquit que té.
kpop
Anònim, 11/02/2019 a les 16:26
+26
-14
on està BTS????!!!!!
BTS
Anònim, 11/02/2019 a les 19:05
+2
-1
Jajajaja opinió igual estaven increïbles!!!
Ya empezaaamos
Anònimaaaa, 11/02/2019 a les 22:15
+0
-2
DND ESTA BTS XDDD
Omg
Anònim, 11/02/2019 a les 16:28
+23
-2
Mancanta el ricky martin amb el seu fill, el nen estarà pensant... wtfjajaj
que
Anònim, 11/02/2019 a les 16:32
+48
-4
build the wall? però wtf
Acceptables
Anònima, 11/02/2019 a les 17:09
+51
-3
Els únics que m'han agradat han sigut el de la Miley Cyrus i el del Shawn Mendes perquè ell està bo hasta amb una bossa de basura. Y'know
Cardi B
Anònim, 11/02/2019 a les 17:39
+47
-1
La Cardi B sembla la Úrsula de la Sirenita
Wtf
Anònim, 11/02/2019 a les 17:41
+12
-0
Sembla k vinguin del futur i no m’agrada.
BTS ♡
Anònim, 11/02/2019 a les 17:54
+3
-1
I BTS? 😍💜 encara qe no hagin guanyat, estar nominats ja és un honor... Són els meus guanyadors, s'ho mereixen tot! 🏆👏
I BTS?
Anònim, 11/02/2019 a les 18:20
+2
-0
On es BTS? VAN SER DELS MÉS COMENTATS ALS GRAMMYs!!! Sisplau adolescents, parleu d’ells algún dia🥵
KPop
Anònima Army, 11/02/2019 a les 18:26
+3
-0
BTS i BlackPink tambe hi han estar (potser més).
No se si soc jo, pero em sembla que sempre doneu importancia a els mateixos estils de musica, i mai poseu posts sobre altres tipus de música famosos com ara el KPop. (No em mateu, nomes es una observació)
SWAE LEE🥰🤷🏻‍♀️
Brenda🌻, 11/02/2019 a les 18:49
+2
-0
I el meu Swae Lee a on esta???🙄 si mireu la seva historia surt que era dels millors paios vestit pero bueno🙂
omg katy perry
Anònima, 11/02/2019 a les 19:11
+1
-0
Juro que el vestit de la k perry és el més lleig que he vist en tota la meva vida...És terribleee!!
BTS
Army🖤🙃💫, 11/02/2019 a les 19:22
+3
-0
Jo els vaig veure especialment per BTS🖤🖤
Opinion
Anònim, 11/02/2019 a les 21:23
+0
-0
Como mas sencillo mas bonito
❤️❤️
Anònim, 11/02/2019 a les 22:37
+1
-0
El millón en Shawn Méndes i la Lady Gaga

Sense dubte 😍❤️

Joder com estimo a en Shawn Mendes 🥰
On es BTS??
Anònim, 11/02/2019 a les 23:25
+2
-0
Perdonaaa?? Aixo casi casi ha sigut un insult per mi.
BTS ha superat el slowmode amb diferència.
M’ha agradat molt aquest apartat i ha estat diveritat els vestits semblant a disfresses de carnastoltes, pero ha faltat el punt final, BTS, de aixo no s’en olvida!!
Nina Dobrev
Anònima, 12/02/2019 a les 01:11
+1
-0
Per que no haveu possat la Nina Dobrev!?? El seu vestit va ser el meu preferit de la nit. 😍