10 dones que han canviat el món i que has de conèixer

| 11/02/2019 a les 10:53h
Arxivat a: RÀNQUINGS, dones, dones científiques, ciència
 
Imatge il·lustrativa
Avui, 11 de febrer, se celebra el Dia Internacional de les dones i les nenes a la ciència. Una data impulsada per l'Assemblea General de les Nacions Unides per visibilitzar la contribució de les dones en aquest àmbit i crear referents per a les noves generacions.

És per això que avui hem volgut recuperar el recull elaborat pel compte de Twitter Ciencia a tu Alcance: un recull que ens recorda que hi ha moltes dones científiques que han contribuït a canviar el món.


 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 




31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

MHMMMM....
Anònim, 11/02/2019 a les 16:52
+6
-40
L'horòscop l'acabreu publicant dimarts...
.
Anònim, 11/02/2019 a les 18:02
+2
-0
Ja l'han publicat🤨🤦
Per cert
Anònim, 11/02/2019 a les 19:43
+1
-0
El horoscop ja l'han publicat
...
Anònim, 12/02/2019 a les 01:19
+0
-0
ia esta publicat
I moltes altres
Anònim, 11/02/2019 a les 17:22
+31
-0
I moltes altres més q van inventar objectes o aparells útils, com les bosses de paper, els clips de ferro pels fulls, el rentavaixelles, entre daltres
M'encanta.
Isabeel canuudas, 11/02/2019 a les 17:46
+4
-0
M'encanta que posin articles així.
I Maria Montessori?
Anònim, 11/02/2019 a les 23:37
+3
-1
Per què només hi ha científiques i no pedagogues, psicòlogues, ...? No critico que hagueu publicat aquestes dones que, evidentment, van marcar un abans i un després en la història i, degut al sexisme, van quedar a l'ombra i és important que les coneguem, però posats a dir, per què no nombrem també dones que es dedicaven a l'educació, per exemple? A partir d'una educació tenim una societat...
Exacte!
Anònim, 12/02/2019 a les 08:23
+3
-1
Estava pensant el mateix! Maria Montessori, Rosa Sensat, etc. Van suposar un abans i un després dins del món de l’educació
.
Anònim, 12/02/2019 a les 15:57
+2
-1
Suposo que no les han ficades perquè ahir era el dia de la dona en el món científic, i podria ser una raó de no ficar-les, però tota la raó a que també son dones dignes d'admirar i gairebé tot és gràcies a elles.
Tranqui
Anònim, 12/02/2019 a les 16:38
+2
-0
Han anomenat dones científiques simplement pel fet de que ahir era el Dia Internacional de la dona científica, no perquè sigui l'únic camp "important".
Florence Naightingale
Anònim, 12/02/2019 a les 11:12
+0
-0
Y Florence Nigthingale, de entre otras y otros, gracias a ella que revolucionó la infermeria.