Així és per dins el millor hotel del 2019

| 11/02/2019 a les 12:18h
Arxivat a: ACTUALITAT, Maldives, hotel
 
Imatge il·lustrativa
El Baros Maldives, un hotel situat en ple Oceà Índic, ha estat escollit, per sisena vegada, el millor ressort del món i també el més romàntic.

Els World Travel Awards han volgut distingir de nou aquest complex hoteler i la veritat és que no ens estranya: les fotos són espectaculars.

Els clients del Baros Maldives gaudeixen de terrasses privades, gandules situades a peu de platja i dutxes amb vistes al mar. Això sí, ho paguen: passar-hi una nit val 1.623 euros!

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 




31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

.
Anònim, 11/02/2019 a les 17:39
Molt interessant
+185
-0
joder aqui m'agradaria anar amb el meu novio.... (no en tinc)
XD
Anònim, 12/02/2019 a les 10:05
+44
-0
Jo ni novio ni diners per anar-hi
❤️❤️❤️❤️
Anònim, 11/02/2019 a les 23:13
+5
-0
😍🥰no cal dir res mes
wtf
Anònim, 11/02/2019 a les 23:19
+9
-17
Pero si es baratissim
Ja veus
Anònim, 12/02/2019 a les 15:16
+1
-0
He pensat el mateix, m'imaginava un preu molt mes alt
I need money
Anònim, 11/02/2019 a les 23:19
+18
-2
Si algú me'l paga, jo vaig encantada
.
Anònim, 11/02/2019 a les 23:58
+17
-0
se que aquests lloc son molt xulos, i ho reconeixo . però, el que em dona pena es que aquests llocs siguin malmesos amb brosa, botelles de plàstic, tota mena dasquerositats
Resposta al de contaminació
Anònim, 12/02/2019 a les 15:10
+2
-6
A mi el que en fa pena es que diguis “botelles” .

És ampolles.
(Jo també faig faltes però se parlar correctament el català. Que no has vist mai l’acudit de “traduce niña botella, nena ampolla”?)


Tot hi aixo tens raó. La contaminació és un gran problema però majoritàriament es culpa de empreses no de la gent que ja esta reciclant.
Per qui ha fet la 1a resposta
Anònim, 12/02/2019 a les 21:24
+0
-0
Botella en català està acceptat. I siusplau, no podem ser tan tan intolerants. Segur q quan la persona q ho escrivia no pensava pas en quantes faltes d'ortografia podia fer. I si la corregeixes, hi ha maneres de dir-li com. Perquè moltes vegades no es fa expressament cometre faltes.
A mi no m'agrada
Anònim, 12/02/2019 a les 12:24
+1
-5
Realment perque sempre han de vistes al mar o la platja?
No pot ser amb vistes a un jardí bonic i sense vistes a l'aigua.
Chiara ferragni
Anònim, 12/02/2019 a les 14:06
+2
-0
No es un va passar la seva lluna de mel amb el fedez?
No
Anònim, 12/02/2019 a les 20:03
+0
-0
Era un altre hotel de les Maldives, es diu “kudadoo Maldives”
bonic...