El «zasca» d'aquesta cantant als dissenyadors que no la volen vestir per fer una talla «massa gran»

| 12/02/2019 a les 08:12h
Arxivat a: FAMOSOS, Grammy, Bebe Rexha
 
Imatge il·lustrativa
Fa uns dies Bebe Rexha denunciava a les xarxes socials que no tenia vestit per anar als Grammy. El motiu? Cap dissenyador volia crear una peça especial per a ella perquè consideraven que feia una talla "massa gran".
  L'artista, però, no es va quedar de braços plegats i després de molt buscar, finalment, va trobar un dissenyador: Monsoori. Així doncs, va poder acudir a la gala amb un vestit únic, tal com volia


I no només això, Bebe Rexha va aprofitar l'afluència de mitjans de comunicació als Grammy per llançar aquest contundent missatge als dissenyadors que l'havien rebutjada: "Ya quisierais haber vestido mi culo gordo". Doncs sí: és patètic que es neguin a vestir a algú perquè no fa una talla 36. Esperem que la denúncia de la cantant serveixi perquè no hi torni a haver més casos com aquest.
 


31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Anònim, 12/02/2019 a les 15:50
Molt interessant
+102
-1
M'alegro tant de que hi hagin persones com ella al món
Molt be
Anònim, 12/02/2019 a les 16:12
Interessant
+79
-1
Soc noi, en la meva opinio, ella esta força prima (es a dir no te sobrepes ni s hi apropa).
I si en tingues no passaria res, perque te dret a fer el que vulgui.
No entenc als "dissenyadors" que prefereixen no cobrar fentli a algu "gras", que cobrar fentli a mes prims...
Enserio?!
Anònim, 12/02/2019 a les 17:20
+29
-0
Que patètic! Espero que als dissenyadors els hi serveixi de escarment.
Oleee ellaaaa!!!
Anònima y eso, 12/02/2019 a les 17:20
+35
-1
Ja basta amb el puto estereotip de que no estas bé si ets gordo/a. Sembla mentida que estant en el sigle en el que estem la societat encara no deixi que la gent sigui com ell/a vulgui. Jo estic gorda i m'encanto. Encara falta una mica de maduresa en aquest món😑. Hi estic molt orgullosa d'ella. Cada dia m'agrada més. Oleee tu Bebe!!!!❤
#LOVEYOURBODY
Differentcolours50
Anònim, 12/02/2019 a les 17:39
+13
-0
WoW dwfinitivament va perfecta ha Donat una molt Bona lliçó en aquells dissenyadors que no valen ni un duro
Lol
Anònim, 12/02/2019 a les 17:43
+25
-0
No té un a talla gran
la puta ama
Anònima, 12/02/2019 a les 18:10
+1
-0
ole tui, urra per ella
I
Anònim, 12/02/2019 a les 19:12
+1
-0
Buaa m'encanta per la seva música i encara més per inspirar a altres dones de no conformar-nos amb el k es injust.
Lo que se apren mirant programes de cotilleos😂
Anònim, 12/02/2019 a les 19:59
+0
-0
Osigui no es que els dissenyadors no volien vestir-la, lo que va passar esque per aquestes gales els famosos demanen als dissenyadors vestits, ja que el faran propaganda. Per aquest motiu els dissenyadors com que tenen unes talles “estandars”, i clar això implica que hauran de fer el vestit de nou i hi hauran costos i això ja seria com “encargar” un vestit.
Això si, que diguin que esta gorda i que no tenen la seva talla vamos me sembla de estupids i que ella hagui fet això me sembla fantastic!!
Bebeee
Anònim, 12/02/2019 a les 20:11
+0
-0
M'encanta la seva música ♥️♥️😍🤤