Aquestes són les 11 preguntes sobre amor i relacions més buscades a Google

| 12/02/2019 a les 08:26h
Arxivat a: AMOR I RELACIONS , amor, Google
 
Imatge il·lustrativa
D'aquí poc és Sant Valentí i Google ha volgut aprofitar la data per donar a conèixer les cerques més freqüents dels usuaris relacionades amb l'amor. Ho ha fet a través d'una publicació a la seva pàgina web, on detalla alguns dels dubtes més habituals sobre aquest sentiment i les relacions.

Segons explica Google, la cerca més repetida durant tot l'any és aquesta pregunta: "Qué és l'amor?". Ara bé, quan queden pocs dies per Sant Valentí, les tendències canvien i la majoria de persones solen buscar informació relacionada amb les relacions, com: "Com passar temps de qualitat amb la meva parella"?. Us deixem amb el rànquing elaborat per la famosa companyia: heu buscat alguna d'aquestes coses algun cop?

 






31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

.
Anònima, 12/02/2019 a les 10:17
+23
-0
A mi m’agrada un noi de la meva classe, que ja ens vam liar en un sopar amb els de classe a l’octubre i desde llavors parlem casi cada dia per whats i vam quedar un altre dia, el problema és que a classe casi mai parlem pk un amic seu k sempre va amb ell és molt pesat, no sap res i es veu k sempre li diu mira-la o ves a parlar-li no? i clar ell no li vol dir pk encara seria més pesat, però clar això fa que a classe casi mai parlem només quan no hi és el seu amic pel voltant. Creieu que podríem tenir algo? o millor que només quedem com amics? pk a mi m’agrada i crec k jo a ell tb però clar casi mai podem quedar i a classe casi no parlem per els comentaris k poden fer els altres.
.
Anònima, 12/02/2019 a les 12:08
+31
-0
Oblida el que pensen i diuen els altres, de veritat, si fessim cas a tot el que fa l’altra gent mai avançariem, parla amb ell, si t’agrada no ho deixis estar perquè sempre hi ha possibilitats i si vols estar amb ell endavant!! Intenta-ho perque si tot surt bé estaras amb un noi que t’agrada i amb qui estas agust
Tots tenim aquell amic/amiga pesat o pesada que no para de dir coses respecte la persona que t’agrada🤦🏽‍♀️
,
Anònim, 12/02/2019 a les 12:28
+19
-0
suda dels altres i sigues feliç, al final el que importa és el que tu sentis i no el que altres diguin
porfaaa
Anònim, 12/02/2019 a les 14:58
Molt interessant
+110
-1
Adolescents.cat, podríeu respondre aquestes preguntes!? Esk semblen interessants i m ha entrat curiositat
Sisplau
Anònim, 12/02/2019 a les 22:21
+2
-0
Sisi, responeules sisplauu
important
Anònimm, 12/02/2019 a les 22:21
+1
-0
crec q estaria molt be
No se que fer....
Anònim, 12/02/2019 a les 15:49
+2
-7
M'agrada un noi, quan em va començar a agradar també li agradava a una amiga meva, però la meva amiga li va començar a agradar el que yo volia tenir algo amb ell, llavors jo li vaig dir que el noi que actualment m'agrada que com que a ella ja li agrada un altre, que ell sigui per ami, però sempre que estic amb ell pujo una història del tag del crush o alguna frase de amor ella em mira malament i alguns amics que tenim en comú que ho saben diuen de que ho faig per undir-la o rallar-li... i pues em donan a pensar que jo tinc la culpa de tot... i la veritat jo no elejeixo de qui m'enamoro... Y ella li agraden 2 y ami solament ell...

1Vosaltres que faríeu?
2com puc parlar més amb el noi que m'amgrada( em dona vergonya parlar-li per si em quedo en blanc)??
Resposta
Anònim, 12/02/2019 a les 18:27
+1
-0
Jo crec que el que hauries de fer es parlar amb la teva amiga i aclarar-ho tot perque no hi hagi malentesos. És molt fotut que us agradi el mateix noi, però aquestes coses passen i una de les dues feu el que feu acabareu perjudicades. Tot i així, si creus que no és un de aquests tios que al cap d'un temps se't pot passar i agradar-te un altre, jo m'arriscaria i intentaria algo amb ell.
per la de que diu que no sap que fer
Anònim, 12/02/2019 a les 21:39
+1
-0
hola, si tens por de quedar-te en blanc, obra-li per whatsapp. et recomano que no li obris cada dia perque no pensi que estas obsesionada, per d etant en tant seria perfecte.
espero que rt serveixi d'algo
Hoolaa
Anònimaa, 12/02/2019 a les 21:54
+1
-0
De primeres la teva amiga és una mica caprichosa la veritat i asobre fa que quedis tu malament, amigues aixi sobreen tho dic per experiència . Si fos amiga de veritat comprendria que si realment tagrada i tu a ell o acceptaria
wtf
Anònim, 12/02/2019 a les 22:07
+1
-0
No s'enten res. Culebrón latino😂😂
uau
Anònima, 12/02/2019 a les 22:10
+0
-0
I jo q pensava q la meva vida és un liu mental.
Jo si fos tu parlava amb la amiga i li explicava la situació amb tot detall tal qual, com ho has fet aquí...si és una amiga de veritat arreglareu la situació...
Com? nidea és el que heu de parlar.
Molts aniiims.
alertaa
Anònimaa, 12/02/2019 a les 21:39
+2
-0
q cony es cuddling??😂
😅💔
Anònima, 12/02/2019 a les 21:43
+1
-1
Per molt q busques aquelles preguntes, estaré sola igualment.
.
Anònim, 12/02/2019 a les 21:43
+2
-0
Doncs ja q tothom explica els seus problemes... M'agrada una noia i jo li agrado a ella el que passa es que quan la tinc en persona no puc parlar-li perque soc aixi de retrasada i em bloquejo i no se que fer perque al final segur q es cansa de mi...
T has de relaxaar.
Anònim, 14/02/2019 a les 18:42
+0
-0
Si et parla és geniaaaal!! No hi veig el problema. Si et coneix, ja sap que et pot fer vergonya O pot ser complicat.
Nse, pots mantenir converses pel wassap O... Nse, dir-li tal qual que et talles parlant amb persona. I ja està😉😉 segur que ho entén.
Pensa que quan més hi parlis més fàcil serà no tallar-te

Ànims
AJUDA PLISSS!!!!
Anònima y eso..., 12/02/2019 a les 21:46
+1
-0
Hola sisplau em podríeu ajudar?? Sóc una noia de 18 anys literalment principiant en tots els aspectes relacionats amb l'amor!
Porto bastant temps quedant amb un noi am el qual suposadament ens agradem. Sempre que estem junts es tot perfecte, ell sempre es molt romàntic, carinyós i bó. Vam quedar el divendres passat i se'm va declarar i em va demanar sortir i li vaig dir que si. I ens vam liar (van ser els meus primers petons🙈).
Doncs ara estic putament rallada perquè porta uns dies molt raro. Sempre solem parlar durant tot el dia i ara sóc jo la que li escric, i ell respon una mica fred i a vegades em deixa en vist. No m'escriu ni res.
Que puc fer? És normal aquest comportament? Perquè si estàvem tant bé ara de repent está així?
P.D: Ell té alguns temes personals una mica dolents i a vegades es deprimeix per això; podria ser la raó de tot? (Ell sempre diu que està bé, però nose....)

AJUDA SIUSPLAU!!!!!
...
Anònim, 14/02/2019 a les 18:40
+1
-0
Podria ser... Si està passant un mal moment (cosa que tu potser no saps) seria normal que estigués fred.

Jo el que faria seria donar-li espai. Si no t ho vol explicar, no passa res. Lo millor és no pressionar-lo crec. Intenta fer-li saber que tu estàs allà pel que necessiti i que la escoltaràs.

Si la cosa persisteix podries parlar amb algun dels seus amics per saber si està b.

abraçades
Anònima, 12/02/2019 a les 21:50
+1
-1
qui busca com abraçar? wtf
Ajudam
Anònim, 12/02/2019 a les 21:51
+0
-0
Bones, jo tinc un amic però hi algo mes ell m’ha dit de liar-nos però el problema esque mai me he liat i no li puc dir que faig?
Per valtros va ser bona experiència la primera vegada o una catastrofe??
ja que estem
Anònima, 12/02/2019 a les 22:07
+0
-0
que es cuddling?
.
Anònim, 12/02/2019 a les 22:07
+2
-0
és facil liarse?
Canvia damics
Anònim, 12/02/2019 a les 23:24
+0
-0
Si et fan aixo es que realmebt ni son els teus amics encaea que costi vak mes la pena un amic de debo que 100 de falsos, jo de tu sudaroa de les seves cares i riuria que aixo fot el doble.
Passa de la teva amiga, no pots escollir de qui t'enamores
Anònim, 14/02/2019 a les 00:01
+1
-0
L'unic que necesites es valentia , la gent no mossega( normalment) i per un moment deixa de pensar que volen els altres i pensa que vols tu , perque la teva "amiga" no pensa gaire amb tu ni amb el que sents , tampoc veig que u vulgui fer pel que dius, la gent no som propietat i cadascu es lliure de fer el que li doni la gana. ( Prou amistats toxiques)
Passa de la teva amiga, no pots escollir de qui t'enamores
Anònim, 14/02/2019 a les 00:03
+1
-0
L'unic que necesites es valentia , la gent no mossega( normalment) i per un moment deixa de pensar que volen els altres i pensa que vols tu , perque la teva "amiga" no pensa gaire amb tu ni amb el que sents , tampoc veig que u vulgui fer pel que dius, la gent no som propietat i cadascu es lliure de fer el que li doni la gana. ( Prou amistats toxiques)