Aquest plagi gairebé acaba amb Eurovisió 2019, què en penses?

per Adolescents.cat, 12 de febrer de 2019 a les 09:58 |
Feia dies que se’n parlava, però finalment s’ha resolt el tema del plagi de “Toy”, la cançó d’Israel que va guanyar Eurovisió l’any passat.

Poc després de la final d’Eurovisió 2018, Universal Music va enviar una carta als compositors israelians en què els advertia d’una presumpta infracció de drets d’autor. El rocker Jack White, del grup “White Stripes” ha aconseguit que se’l reconegui com a co-autor de la cançó que va cantar la Netta pel plagi del seu tema “Seven Nation Army”.


La veritat és que és un plagi agafat una mica amb pinces, de fet Beger, autor de “Toy”, va afirmar que quan compon no té “altres cançons” al cap. “Generalment, vivim en un món en el que hi ha una línia molt fina entre el plagi i la similitud, i totes les melodies possibles ja han estat inventades”, va declarar.

Si aquest problema no s’hagués resolt d’aquesta manera, la cançó hagués estat desqualificada i el festival no s’hagués pogut celebrar a Israel. Així que al final sembla ser que tothom hi ha sortit guanyant, tant Israel com Jack White.

Què en penseu? Creieu que les dues cançons s’assemblen?







31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 
Participació
Plagi
Per Anònim el 14 de febrer de 2019 a les 23:37
2   0
A veure, si han dona la co-autoria al compositor de Seven Nation Army serà per alguna raó, ja que no és algo que es regali així com així. Probablement d'estil no s'assemblen en res, però potser en la estructura de la cançó, successió d'acords o alguna melodia base si que tenen suficients similituds com per a considerar-ho com a semi-plagi. (Només cal veure que la melodia base de Seven Nation Army és super coneguda, agrada a moltíssima gent, i a la tornada de Toy hi sembla ser bastant subtilment).

Beeeebee
Per Anònim el 14 de febrer de 2019 a les 01:16
0   0
Així m'agrada wue ooseu notícies d'eurovisió! Soldi for da wiiin

Pero buenoo gentuzoo
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 22:44
0   0
Sincerament crec que no s’assemblen😅❤️

dios
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 21:20
0   0
A veeeer el plagi és obvi no? Vull dir obriu els ulls ( és ironia) de fet s'assembla a una ser molt diferent. El principi sobre tot. Besus

🖤
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 21:20
0   0
no sasemlen en una puta merda pd: visca tortosa i al seminari

No
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 20:44
0   0
No s assembla en absolutament res

Em... Perdona?
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 20:34
0   0
A veure, molt fan d'eurovisón no sóc però quan vaig sentir Toy em va agradar tant que l'he rallat unes quantes vegades, el mateix vaig fer amb la de White Streapers... On hi ha el plagi? Ni tan sols s'assemblen! Bé, en ALGUNES parts la música sí, però què? Crec que l'ésser humà està tant avorrit que necessita inventar-se coses per treure profit... Quina llàstima

#freepalestina
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 20:30
1   0
Israel no existeix

pagi?
Per Anònima el 12 de febrer de 2019 a les 17:56
13   0
enserio? si fos plagi potser ni auria presetat

Però wtf
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 14:34
36   1
Si no s’assemblen en res! 😂

Questionari
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 13:52
7   2
Estic fent un treball de recerca pel qual necessitaria la vostra col·laboració. Aquí deixo el link d'una enquesta, és un moment realitzar-la. Sento que el link és copii malament https://goo.gl/forms/Kg3sjlgMpUDdqV2w2 Gràcies!!

N
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 21:26
0   0
No va
Fet!
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 20:43
0   0
M’encanta el tema és molt interessant
ERROR
Per Anònima:) el 12 de febrer de 2019 a les 18:05
1   0
L'anava a fer però he entrar i dóna error!!
em.... no
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 11:04
130   5
No s'assemblen lol que patetic amb els plagis, mai trobo que les cançons s'assemblin lol

En aquest cas no.
Per Maurici el 12 de febrer de 2019 a les 15:29
41   0
En aquest cas no, però hi han molts plagis que són descarats.