Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes hot?

| 12/02/2019 a les 12:04h
Arxivat a: RÀNQUINGS, preguntes extremes
 
Imatge il·lustrativa
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!
Preparats?

 





31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

eei
Anònim, 12/02/2019 a les 14:07
+2
-2
no té res a veure amb aquest tema però m'agradaria, a poder ser, que si veieu això fessiu l'enquesta ja que és per un treball de l'escola. Segurament l'enllaç surt tallat, si és així i sabeu com fer que no passi em farieu un gran favor dient-m'ho.



IEF220OediD0uq9q1

Gràcies!!
N
Anònim, 12/02/2019 a les 23:31
+0
-0
No vaaa
La del crush
Anònim, 12/02/2019 a les 22:33
+0
-0
Crec que la elecció és bastant obia, perquè total crec que és el que està menys lluny de passar😂
.
Anònimaa, 12/02/2019 a les 23:29
+3
-0
S'ha de dir que la del trio esta finaa ehh jajajaja
Per la pregunta del crush
Anònim, 12/02/2019 a les 23:38
+1
-1
Lo de que el crush em mengi la boca només un cop ja està fet, per això escullo que s'enamori xd
.
Anònimus màximus, 12/02/2019 a les 23:42
+4
-0
I les experiències hot pa cuando chiquis?
no ho entencc
Anònima indepe, 12/02/2019 a les 23:43
+5
-0
jo no entenc com la gent diu q es trauma si escola follar als seus pares pero es q jo molts cops u sento i simplement magafa una mica el riure i res mes😂
Si lo digoo
Anònim, 13/02/2019 a les 00:17
+0
-0
Aquesta és la meva secció preferidaa
Ajudaa
Anònima, 13/02/2019 a les 00:49
+3
-0
Ho he fet varis cops amb una única persona pro quan ho vaig fer no vaig sentir cap cop plaer i era com si hagués de cagar o m’hagués de tirar un pet.
Tinc por de que sempre sigui aquesta la sensació i que mai gaudeixi de la penetració encara que ja sé que no ho es tot.
La primera pregunta
juuliiiaaaa_, 14/02/2019 a les 08:59
+1
-0
aveure, nose vosaltres, pro jo mons pares eles escolto follar quasi cada setmana, si els pogués escoltar només un cop a l'any seria un gozo, així q obviament es millor aquesta