Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes hot?

per Redacció, 12 de febrer de 2019 a les 12:04 |
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!
Preparats?

 





31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 
Participació
La primera pregunta
Per juuliiiaaaa_ el 14 de febrer de 2019 a les 08:59
1   0
aveure, nose vosaltres, pro jo mons pares eles escolto follar quasi cada setmana, si els pogués escoltar només un cop a l'any seria un gozo, així q obviament es millor aquesta

Ajudaa
Per Anònima el 13 de febrer de 2019 a les 00:49
3   0
Ho he fet varis cops amb una única persona pro quan ho vaig fer no vaig sentir cap cop plaer i era com si hagués de cagar o m’hagués de tirar un pet. Tinc por de que sempre sigui aquesta la sensació i que mai gaudeixi de la penetració encara que ja sé que no ho es tot.

Si lo digoo
Per Anònim el 13 de febrer de 2019 a les 00:17
0   0
Aquesta és la meva secció preferidaa

no ho entencc
Per Anònima indepe el 12 de febrer de 2019 a les 23:43
5   0
jo no entenc com la gent diu q es trauma si escola follar als seus pares pero es q jo molts cops u sento i simplement magafa una mica el riure i res mes😂

.
Per Anònimus màximus el 12 de febrer de 2019 a les 23:42
4   0
I les experiències hot pa cuando chiquis?

Per la pregunta del crush
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 23:38
1   1
Lo de que el crush em mengi la boca només un cop ja està fet, per això escullo que s'enamori xd

.
Per Anònimaa el 12 de febrer de 2019 a les 23:29
3   0
S'ha de dir que la del trio esta finaa ehh jajajaja

La del crush
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 22:33
0   0
Crec que la elecció és bastant obia, perquè total crec que és el que està menys lluny de passar😂

eei
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 14:07
2   2
no té res a veure amb aquest tema però m'agradaria, a poder ser, que si veieu això fessiu l'enquesta ja que és per un treball de l'escola. Segurament l'enllaç surt tallat, si és així i sabeu com fer que no passi em farieu un gran favor dient-m'ho. https://goo.gl/forms/IEF220OediD0uq9q1 Gràcies!!

N
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 23:31
0   0
No vaaa