​Vols cantar a l'escenari Adolescents.cat del Saló de l'Ensenyament?

per Redacció, 19 de febrer de 2019 a les 11:01 |

La setmana del 20 al 24 de març comença una nova edició del Saló de l'Ensenyament al recinte de Montjuïc de Barcelona. Com cada any, Adolescents.cat tindrà un gran espai amb activitats, escenari i concerts.

Quins grups tocaran i quins dies?


Oix... no et podem respondre aquesta pregunta encara. Tenim moltes ganes de dir-vos el cartell amb els concerts programats, però encara no ho podem fer públic. Només us direm que tindrem els millors artistes de Catalunya tocant a l'escenari d'Adolescents.cat, patrocinat pel Centre Comercial Arenas de Barcelona.



T'agradaria tocar a l'escenari?

A banda dels grups i artistes coneguts, també tenim ganes que adolescents com vosaltres puguin actuar. És per això que 3 persones tindran l'oportunitat de tocar.


Com pots participar?

Has de tenir entre 14 i 19 anys.
Tenir disponibilitat per venir al Saló de l'Ensenyament de Barcelona el diumenge 24 de març al matí.
Envia un «cover» a través del formulari que trobaràs a continuació perquè puguem veure com toques. Tocar un instrument sumarà més punts.

Tens temps fins el 28 de febrer.



Val, però a qui triareu?

De tots els «covers» rebuts, seleccionarem els 7 que ens agradin més i els publicarem a la web on l'audiència —per votació popular— decidirà els 3 que actuaran a l'escenari Adolescents.cat.




Molta sort!

Participació
No es just
Per No es just el 20 de febrer de 2019 a les 10:33
0   0
Perque fins els 19???? En tinc 22 soc fan vostre desde que en tinc 13 perque aquesta discriminacio?????????? Segur que soc mes fan que molta gent se 14-15

HOSTIIII
Per Anònima el 20 de febrer de 2019 a les 02:38
0   0
M'encantaria participar-hiiii perquè ADORO cantaaarm però no hi soc aquell dia😭😭

Pregunta
Per Anònim el 19 de febrer de 2019 a les 21:40
0   0
Ha de ser una cover grabada en plan directa amb la camara o pots grabar la cover tipu estudi (amb micro)?

Pregunta
Per Anònim el 19 de febrer de 2019 a les 21:06
1   0
Es pot tocar sense cantar???

Duos?
Per Anònim el 19 de febrer de 2019 a les 20:37
0   0
Jo canto però no toco cap instrument, tinc un duo amb una amiga, ens podem presentar?

13
Per Anònima el 19 de febrer de 2019 a les 19:49
4   0
Tinc tretze, faig els catorze aquest any i canto, però es a partir de 14, vaia merda

Igual
Per Anònim el 19 de febrer de 2019 a les 20:49
0   0
Jo tambe aquest any faig 14, quina rabia!
Pregunta
Per Persona random el 19 de febrer de 2019 a les 19:40
1   0
El vídeo cal que sigui un cover complet o pot ser només d'un minut?

Pregunta
Per Persona random el 19 de febrer de 2019 a les 19:35
1   0
El vídeo cal que sigui un cover complet o pot ser només d'un minut?

Pregunta
Per Persona random el 19 de febrer de 2019 a les 19:14
3   1
El vídeo cal que sigui un cover complet o pot ser només d'un minut?

Dubte
Per Anònim el 19 de febrer de 2019 a les 19:12
7   1
Al vídeo cal que hi surti la cara? O si es prefereix mantenir l'anonimat es pot simplement pujar un vídeo negre i tu cantant/tocant de fons? Gràciees :)

Cantar
Per Anònim el 19 de febrer de 2019 a les 18:36
4   3
Cantar conta com a tocar un instrument?

Resposta
Per Anònim el 19 de febrer de 2019 a les 21:10
0   0
Mm, a veure jo diria que no, es a dir, suposo pel que he entes jo és que cantis i si a mes també toques un instrument et suma punts... JO HO HE INTERPRETAT AIXI