12 tendències de maquillatge per aquest 2019

per Adolescents.cat, 20 de febrer de 2019 a les 10:29 |
Si t'agrada el maquillatge és bo que coneguis les tècniques de maquillatge que estaran més de moda aquest 2019. Algunes d'aquestes tècniques, com la "naked skin", els baby lips o els llavis mossegats han vingut de Corea fins aquí i ho estan petant molt! Quina tendència de maquillatge t'agrada més?

 
 




La Míriam Rodríguez, cantant i concursant d'Operación Triunfo 2017, passa per AdolescentsiCat. Parlem amb ella del seu pas per l'acadèmia, del seu nou disc, però també de la seva vida personal i de com li ha canviat tot. Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.  
Participació
Opinó
Per Anònima el 21 de febrer de 2019 a les 11:39
2   1
Aquest article es per a les persones que els hi agrada maquillar-se, ¿No? Doncs, ¿Per què només hi han fotos de dones? No em malinterpreteu, però hi han nois com en James Charles que es maquillen, ¿Per què no en poseu?

Llavi mossegat
Per Anònim el 21 de febrer de 2019 a les 10:12
1   0
És el mateix que els llavis "obré" (no se com s'escriu, em sap greu) però amb una o dues tonalitats més...

Els k més m’han agradat
Per Anònima el 21 de febrer de 2019 a les 10:06
1   0
Baby lips i llavis amb gloss, m’han encantat

No cal
Per Anònima el 21 de febrer de 2019 a les 00:48
11   0
Si ets estudiant, la tècnica del llavi mossegat bé de sèrie. Com a mínim per mi 😂

Pq
Per Anònim el 21 de febrer de 2019 a les 00:32
6   2
Pq sempre parleu coses que poten les noies? vull dir per pq no em malinterpreteu nose podrieu fer un article sobre tipus de pentinats per nois i coses unisex i fins i tot si feu un per noies doncs també un altre per nois

No
Per Anònima el 21 de febrer de 2019 a les 10:39
7   0
Aquest article no es ni per noies ni per nois es per a qui li interessi maquillar-se🙄
no per res
Per Anònima el 21 de febrer de 2019 a les 09:12
8   0
Hi ha nois als que els agrada maquillar-se. Estic dacord amb tu, nomes volia dirte que no per ser nois no es els pot interesar aquest article i no per ser tia m'ha d'interessar. No va a malas, entenc a que et refereixes.
Com sempre
Per Anònima el 20 de febrer de 2019 a les 22:37
25   0
Com sempre