Els 20 «looks» més sorprenents dels Oscar 2019

| 25/02/2019 a les 09:26h
Arxivat a: CINEMA I TV , cinema, Oscar, Oscar 2019
 
Imatge il·lustrativa
Aquest diumenge a la nit es va celebrar la 91ª edició dels Oscar i com cada any un dels moments més comentats de la nit va ser la catifa vermella. Us deixem amb alguns dels looks que més sorpresa han generat a les xarxes socials. 


 



Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 



Gigi Vives, la influencer amb més creativitat de les xarxes ha vingut a divertir-se a AdolescentsiCat. Ha fet valoracions dels outfits dels col·laboradors, ens ha explicat el seu nou projecte sobre el buylling i hem conegut la seva vessant més íntima.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Shangela
Anònim, 25/02/2019 a les 16:17
+3
-1
Falta el de la drag queen shangela. Mireu-lo, és brutal!
😍😍
Anònim, 25/02/2019 a les 16:18
+7
-0
Mencanta com anava Miley Cyrus 😻
El millor
Anònim, 25/02/2019 a les 16:35
+13
-0
M'encanta el primeeer , n he enamorat dios 😍😍😍😒
.
Anònim, 25/02/2019 a les 17:22
+9
-1
No se però Trobo que hi ha looks que son totalment normals i corrents
AJUDA
Anònima, 25/02/2019 a les 17:25
+11
-1
Se que no ve al cas, però em vull fer vegetariana. La meva família no ho és i no hi esta d'acord (osigui que no ho entenen) i pensen que ja se'm pasarà perquè tota la vida he menjat carn. Tot i que m'agrada (no mentiré) la carn em sento malament al mengarla i vull fer-me vegetariana en serio i si no s'ho prenen ells en serio obviamente no podré . Algún consell??
Em passava igual
Anònima, 25/02/2019 a les 21:06
+0
-0
Fa mig any que soc vegetariana i al principi em passava igual, has de parlar amb la teva familia i convencels de que es la teva decisio i lhan de respectar, ja que ho fas pel bé dels animals i el mediambient, i per tant pel be de tothom.
En primer lloc la carn no es necessaria i si sen menja es per satisfaccio i no crec que sigui mes important uns segons de satisfaccio a la teva boca que anys de tortura que acaven amb un assessinat cruel i doloros de milions d'animals. A mes a mes la industria carnica es de les que mes contamina i malgasta energia i aigua.
Per començar et recomano que ho vagis deixant mica en mica i provis diferents tipus d'hamburgueses vegetarianes per veure quines tagraden, ja que nhi han de molts tipus.
Bona sort💛
Buaa
Anònim, 25/02/2019 a les 21:15
+0
-0
Hi he llegit i hem sento super indentificada, si algu sap que podem fer que ho digui porfaa, a mi hem diuen que soc petita y que no perque llabors hem faltaran nutriens i nsk
EM PASA EL MATEIX!!!
Anònim, 26/02/2019 a les 08:38
+0
-0
Estic igual que tuu!!!
Jo el que he fet es dir que no penso menjar mes de 2 cops per setmana carn... I de moment m'estàn fent cas... Pero jo et recomano que comencis poc a poc i els hi vagis explicant.
Fes-ho gradualment
Anònim, 26/02/2019 a les 08:52
+0
-0
Proposa als teus pares que vols deixar de menjar carn, Ho pots Fer de manera gradual, per exemple, no menjant gens de carn de dilluns a Divendres etc, per demostrar als pares que no pasa res per no menjar carn i a la llarga es gasta molt menys en menjar
Ahhh
Bua, 26/02/2019 a les 17:30
+0
-0
q bona people q sou per favor jo no ho tinc clar perque em fan molta pena els animals pero no se si podria aguantar això tant de temps potser començo reduint
Fan de bohemian raphsody
Joooo, 26/02/2019 a les 17:33
+0
-0
No se si algú li pasa el mateix pero estic boja per la peli de queen i no té res a veure amb el Ramy, (a part de q el bateria era un pibonazo) nose si a algú li pasa el mateix
Contesteuuuu
Un parell de cosetes
Anònim, 27/02/2019 a les 09:14
+1
-0
Per començar, la carn té unes vitamines característiques que, oh sorpresa, són alguna cosa semblant a necessàries. Si vols mantenir una vida saneta t'hauràs d'empastillar.

A més, em resisteixo a creure que la indústria càrnica sigui la més contaminant. Que sí, que som uns porcs, però dubto que, per exemple, sigui la que més gasta, sobretot tenint en compte que existeix la indústria nuclear.

Està bé que et faci pena menjar carn, però has de tenir en compte que som part d'un ecosistema més gran que no pas el teu plat, i que s'ha de mantenir un equilibri. Som depredadors. És genial que vulguis evitar el genocidi massiu d'ovelles, però si deixéssim de menjar vaquetes, per exemple, acabarien sobrepoblant les nostres valls.

El cas és que és la teva decisió, és clar, però no ho facis creient que estàs salvant el món, o que és una qüestió de salut. Les decisions unilaterals no acostumen a ser les bones. Si no t'agrada com es fa una cosa (la vilipendiada indústria de la carn) intenta canviar-la, no te'n desdiguis.

Sort!
Buenu
:), 25/02/2019 a les 18:07
+2
-2
Vale putse soc mol rara o yo q s pero no nhiha cap q el vegi mol sorprenen jaja
Omg el billy Porter
Anònim, 25/02/2019 a les 19:15
+1
-0
M’encanta el seu vestit , es súper da amazing . Me cantaria tenir un d’aquets al meu armari 🥰
Uhm...
Anònim, 25/02/2019 a les 19:32
+2
-0
Falta la Shangela Laquifa Wadley!! El look mes brutale😍

A mes l’Elsie sempre es vesteix aixi ns q us sorpren tant- T’ho dic jo q la conec irl😂😂
La jennifer Lopez
Anònim, 25/02/2019 a les 20:36
+0
-1
La JL copia a l'Aitana pq als Grammy l'Aitana portava un vestit similar. I excepte JL, Laura Marano, Pharrel williams, Radmi Malek, Bradly Cooper i Ashley Graham tots els altres no el conec.
emma stone
Anònim, 25/02/2019 a les 21:13
+0
-0
M'agrada l'emma stone, però amb el seu vestit sembla un gofre.
Visualitzadores de gofres
Anònim, 27/02/2019 a les 09:16
+0
-0
100% girl
M
Anònim, 25/02/2019 a les 21:59
+1
-0
Que pinta Laura Marano als Oscars ? No va a males.
🤷🏻‍♀️
Anònima, 25/02/2019 a les 22:17
+0
-0
Aqui falta el Ben Hardy, el Joe Mazzello i el Gwilym Lee..... sento molt diro, pero ells estaven especteculars i no heu dit res 🤷🏻‍♀️🖤 A i no ens descuidem el Brian May, la seva dona i el Roger Taylor, ells van estar increibles obrint l’espectacle 🖤
Rami🖤