«Quines coses puc fer per excitar la meva parella?»

per Redacció, 10 de març de 2019 a les 11:00 |
A continuació llegiràs la consulta d’una noia enviada al Consultori d’Adolescents.cat. El text és el que ens ha enviat:

Usuari d'Adolescents.cat:

Bon dia. Fa poc que he començat a tenir relacions sexuals. La cosa és que ell ja ho havia fet avanç i es nota molt perquè quan toca ho fa tot molt bé, és com si conegués a la perfecció el meu cos. Jo vaig fent el que es sol fer, però m'agradaria saber quines coses els agraden als nois i que els excitin, com tocar i provar coses, però no en tinc ni idea. Gràcies per llegir-me.


RESPOSTA:


Hola María!

La millor manera de saber què li agrada a la teva parella, és que li preguntis i ell et vagi guiant. Pensa que ningú neix ensenyat/da, i per tant, n'hem d'anar aprenent. Cada noi (i cada persona) és un món, i no hi ha un patró únic que agradi a tothom. Per tant, t'animem molt a que parleu i aneu descobrint mútuament què us agrada i com us agrada! Pot ser molt divertit i plaent!

Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança María!

Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat

 Pots fer la teva consulta al Consultori d'Adolescents.cat aquí


Fa unes setmanes vam publicar un article sobre com assolir l'orgasme plegats que està relacionat amb aquesta consulta i potser us pot semblar interessant. Us el deixem aquí:

 
Arxivat a:
CONSELLS, consultori
Participació
I si no sento gens d'exitació??
Per Anònim el 2 d'abril de 2019 a les 07:14
1   0
Esque per molt que ho intenti gens ni mica

Pregunta
Per Anònim el 11 de març de 2019 a les 15:57
2   0
Què es fa el primer dia que es perd la virginitat?(si cap dels dos ha tingut experiència) Osigui: un sap k fer? Pk jo crec que em quedaria en blanc.

confiança
Per Anònim el 13 de març de 2019 a les 00:53
0   0
El meu xicot ja ho havia fet avans, però es important la confiança i comunicació. Aneu poc a poc i proveu la postura més comoda pels dos (si ets verge millor ell a sobre i tu li agafes i te la poses dins). Al principi costarà, però es normal. Molta sort.
Resposta
Per Anònim el 11 de març de 2019 a les 20:19
1   0
T'has de deixar anar, sobretot has de deixar les vergonyes enrere i sobretot estar segur@.
dits?
Per Anònim el 11 de març de 2019 a les 15:41
1   0
mireu io mhe tocat en plan nomes estimular el clitóris i arribant a lorgasme pero el que no entenc es qui si thas de posar els dits al forat o no?? concells pliis?

com sentis més plaer
Per Anònim el 13 de març de 2019 a les 00:48
0   0
En principi estimulant el clítoris si arribas bé a l'orgasme ja està bé. Però si vols probar de fer-te dits endevant, es una sensació diferent, com mes a gust estiguis.
Ajuda
Per Anònim el 10 de març de 2019 a les 23:23
8   0
El cap de setmana que ve he quedat amb un noi. El noi m'ha dit que es vol liar amb mi però el problema és que no m'he liat mai. Tinc por de fer-ho malament o de que ja no li agradi. Em podeu dir algu consell?? Gràcies

tranquila
Per Anònim el 11 de març de 2019 a les 00:10
4   0
Sempre hi ha una primera vegada i fa cosa fer-ho malament, les primeres vegades no surten com t’ho esperes però el meu consell es que et calmis i deixat portar per el noi. Tambè pots mirar algun video al YouTube de com es fa o demana algun consell a alguna amiga teva que ja s’hagi liat. Molta sort! ❤️
NOIES AJUDA
Per Anònima el 10 de març de 2019 a les 22:48
7   0
HOLA, LES NOIES COM US MASTURBEU AL NO FER-VOS DITS? SIUSPLAU CONSELL🙏 ho intento, sento coses però no acabo de sentir-ho del tot

Ditets
Per Anònima el 10 de març de 2019 a les 23:31
6   1
Jo sempre em masturbo, cada nit y veig les estrelles, pero arribo al orgasme pero no puc cridar perque no dormo sola a la habitació. Es la puta millor sensació del mon enserio. Cada vegada que penso en el meu crush em toco a lo bestia.... pffff que be
Clitoris
Per Anònim el 10 de març de 2019 a les 23:29
2   0
Si no vols fer dits acaricia tota la zona i estumula el clitoris fent pressió i un petit massatge
igual
Per Anònim el 10 de març de 2019 a les 23:23
3   0
tia jo igual vaig sentint coses però mai arribo al orgasme.. ns que fer he probat de tot
Dits
Per Anònim el 10 de març de 2019 a les 23:10
5   0
En cercles al clitoris!!!
Hola
Per Anònima 15 anys el 10 de març de 2019 a les 22:47
9   0
Avui ha sigut el primer día que li faig una palla al meu xicot. Ha sigut molt extrany, i crec que no li ha agradat, perque no ha eyaculat ( no teniem temps i estabem estressats i nerviosos). La cosa està en que estic bastant rallada perque no ho he fet bé. Algún consell Per a la pròxima ferho millor? Gràcies!

Poc a poc
Per Anònim el 10 de març de 2019 a les 23:27
6   0
Si dius que hi havien nervis i poc temps es normal. Cada noi triga lo seu, normalment bastant si només és una palla. Així que la pròxima vegada que sigui en un lloc tranquil on els dos estigueu relaxats i sense preses. Ja veuràs que surtirá millor. Sort
.