Així és el conte masclista que encara es continua venent i us indignareu amb els dibuixos!

| 08/03/2019 a les 11:11h
Especial: Feminisme
Arxivat a: ACTUALITAT, feminisme, conte, masclisme
 
Imatge il·lustrativa
Fa un temps us parlàvem de la Guia de la buena esposa, un recull de "normes" que es repartia als anys 50 en què s'explicava a les dones "com satisfer" el seu marit.

Doncs bé tot i que aquesta guia ja forma part del passat, actualment hi continua havent publicacions clarament masclistes.

Una d'elles és La Ardilla Hacendosa, un conte d'il·lustracions protagonitzat per una parella d'esquirols on és ella qui fa totes les feines de la casa. Al llibre, per exemple, hi podem veure un dibuix de l'esposa servint el sopar al marit. La il·lustració va acompanyada del següent text: "Y nunca fue vanidosa no olvidando, como esposa, de atender a su marido, ante todo bien servido".

Però això no és tot, en aquest conte també hi podem trobar escenes de violència masclista, com la que podeu veure en aquest recull que us hem preparat:

 


La Ardilla Hacendosa, encara que us costi de creure, continua estant a la venda a través de plataformes com Amazon! Què en penseu? Creieu que s'hauria de prohibir la publicació d'aquest tipus de material?


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Really??
Anònim, 08/03/2019 a les 15:13
Molt interessant
+115
-2
Per als que han votat que s' haurien de seguir produint aquests llibres, a vosaltres.us agradaria (en el cas que sigueu homes) que hi hagui llibres infantils on us denigrin per simplement ser homes i que us tractiin com a un objecte personal en aquests? I que ademes s' escriguin x inculcar aquestes idees als meus petits i que creixin amb aquesta ideologia de merda? Bravo👏
so sorry
Anònim, 08/03/2019 a les 16:18
+40
-1
no he llegit be i em oensava que posava que si sabien de seguir publicant. I nomes he llegit el no
A mí tb
Anònim, 08/03/2019 a les 19:36
+23
-0
M'ha passat el mateix, em pensava que deia "creieu que aquests tipus de llibres s'hauriem de deixar publicar"
Sorry
Bua
Anònim, 08/03/2019 a les 20:23
+11
-0
Bua jurat que m he equivocat xd, he sortit i he tornat a entrar per poder votar un altre cop
.
Anònim, 08/03/2019 a les 22:28
+12
-0
Ostres, a mi també m'ha passat. No ho havia llegit bé.
Perdó❤
Rt
. , 08/03/2019 a les 23:59
+12
-0
Quima ràbia s'ha posat malament la resposta, estic totalment em contra...
Iguaal
Anònim, 09/03/2019 a les 00:03
+10
-0
No he llegit bé i m'ha passat el mateix
Jo tmb
Anònim, 09/03/2019 a les 07:55
+11
-0
A mi tmb m'ha passat que no he llegit bé 😥😱😓
perdo
Anònim, 09/03/2019 a les 08:52
+7
-0
m’ha pssat el mateix que els altres
Jo això ho llegia
Anònim, 08/03/2019 a les 15:19
+28
-1
Recordo perfectament aquests llibres, jo tenia tots els d aquesta colecció, i men recordo del conte de la esquirol... no se com no podia veure el que realment estava llegint
vviim a una societat masclista
Anònima feminista, 08/03/2019 a les 21:16
+0
-0
vivim a una societat masclista, despres ens dexem influir per aquestes coses
Perque??
Anònim, 08/03/2019 a les 16:38
+4
-2
Pels que eu posat que el llibre aquest s’auria de seguir publicant. Perque ho heu fet??👇👇
.
Anònim, 08/03/2019 a les 20:21
+1
-0
Em falta una opció on es pugui modificar la història per a que estigui acord amb la societat actual
Ups
Anònim, 08/03/2019 a les 17:35
+15
-0
Q sapigueu q he votat sense voler, volia vota que no s'hauien de vendré més😓
Rt
Anònim, 09/03/2019 a les 09:24
+3
-0
Jo he baixat la pàgina i quan he mirat ja s'havia votat i no se com..... Pero clarament no vull que es continuï venen.
Ostres!!!
Anònim, 08/03/2019 a les 18:35
+10
-0
A mi aquest conte me'l llegia la meva àvia de petita! 😱
Ara veig que és molt masclista i no entenc com es pot seguir publicant...
INCREÏBLE 😡
quins masclistes per l' amor de deu beneit, de la meva anima, del meu cor estimat
Anònima feminista radical, 08/03/2019 a les 21:15
+1
-0
enserio? de debo? no esteu vacil.lant ni res? els que eu posat 12% que si s' auria de continuar publicant, a veure, de debo creieu que no es masclista? o son els valors que us han donat? hombreee
A mí tb
Anònim, 08/03/2019 a les 21:15
+1
-0
M'ha passat el mateix, em pensava que deia "creieu que aquests tipus de llibres s'hauriem de deixar publicar"
Sorry
Increïble!
Anònim, 08/03/2019 a les 23:28
+1
-0
Encara no em puc creure que un conte com aquest és segueixi publicant i tampoc que quasi un 20% (i no crec que tots s'hagin equivocat al votar) hagi votat que creu que està bé.
Això és indignant😤😡😠
No pot ser
Anònim, 09/03/2019 a les 00:35
+3
-0
Teóricament son llibres infantils això vol dir que el es petits llegeixen això. Com volem igualtat si deixem que les noves generacions llegeixin aixo???
a ver
Anònim, 09/03/2019 a les 08:46
+5
-0
aquest tipus de llibre de merda no nomes denigra a la dona sino que tambe al home deixant-lo com a violent i un fill de puta.
com a home feminista trobo que es un llibre que denigra a tota la societat.
pd: si que hi han homes aixi
L'esquirolet feiner
Anònima, 13/03/2019 a les 01:31
+1
-0
Jo em se aquest llibre de memòria en català dels cops que me'l he arribat a llegir, em sembla indignant? Doncs potser una mica, pero a mi això no m'ha canviat la visió de la vida i ben feminista que he sortit.