L'estudi que revela quants cops es masturben les noies segons la seva edat

per Adolescents.cat, 8 de març de 2019 a les 11:35 |
Tot i que ens falta molt camí per recórrer, ara per sort la masturbació femenina ja no és tant tabú com ho era fa un temps. El diari El Confidencial ha publicat un estudi de la plataforma Victoria Milán sobre la masturbació femenina.

Per l’estudi van agafar una mostra de 8.000 dones majors d’edat de tot el món i de tres franges d’edat diferents: de 18 a 24 anys; de 36 a 45 anys; i de 46 a 55 anys. Aquest estudi demostra que l’enorme majoria de dones es masturba, però un 30% no ho fan (que és bastant).

Aquí et deixem els resultats de les diferents franges d’edat, ens hem endut una bona sorpresa amb les dones més grans!

 
 

 



Aquesta setmana ha passat per AdolescentsiCat en Nil Moliner. Cantant i compositor català que està triomfant a tot l'estat gràcies a les seves cançons plenes d'optimisme i alegria. Parlem amb ella de la vida, de la seva relació amb Operación Triunfo, d'haver fet cançons per artistes com l'Alfred García, i també de l'amistat, del futur, i de com veu la vida.

Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.

 
Participació
No me masturbat mai
Per Anònim el 9 de març de 2019 a les 08:23
8   0
Tinc 14 anys i vull saber quantes nenes de la meva edad es masturba perque jo no vull masturbar-me-ia em fã molt fastic i vull saber quantes pesones de 14 anys es masturben

Tinc 14 anys
Per Noia el 9 de març de 2019 a les 14:28
0   0
Em masturbo i al principi et deu donar fàstic pq no estàs acostumada pero quan notis el plaer te'n oblidaràs de tot
La meva opinio
Per Anònim el 9 de març de 2019 a les 13:18
0   0
Mira, jo tmb tinc 14 i no m’he masturbat pq em fa com por... ns que fer
Noia, 14
Per Anònim el 9 de març de 2019 a les 00:40
3   0
Tinc moltes amigues i amics que es masturven fins i tot 3 cops als dia i conec a molta altra gent que també ho fa.

Yo no em masturbo
Per Anònim el 8 de març de 2019 a les 22:32
3   0
Holiii 15 anys I en la vida me masturbar, no per res, només sento que no estic preparada, algú mes?

quan estiguis preparada
Per AnònimA el 9 de març de 2019 a les 15:38
0   0
jo fins als 15 anys no vaig començar a masturbar-me, des dels 13 que ho intentava pero no sentia res, també pensava que era extranya o asexual o algo. Però nose, algo va fer un clic dintre meu i un dia ho vaig intentar i va ser increible i des d'aquell dia pues ja hem masturbo més. Per tant, quan sigui el moment ja ho sabràs.
No ho facis
Per Anònim el 9 de març de 2019 a les 10:12
0   26
Si no ho has fet mai, no ho facis, t'ho aconsello
Every day
Per Anònima el 8 de març de 2019 a les 21:58
10   0
Doncs jo em masturbo cada dia i a vegades més d’una vegada al dia De veritat que és el que em dona la vida

ei
Per Anònima el 8 de març de 2019 a les 21:49
8   0
ehem qe tinc 14 i em masturbo cada dia. no heu pusat el % de les d la meva edat

hola?
Per Anònim el 8 de març de 2019 a les 21:48
16   1
tinc 14 anys i em masturvo quasi cada dia.

I les menors d edat??
Per Anònim el 8 de març de 2019 a les 21:47
7   1
Les menors d edat tmb ens masturbem!! Pero veient les demes edats.. alomillor seriem les k menys ens masturbessim.

Per
Per Anònima el 8 de març de 2019 a les 21:44
19   0
Perquè no heu ficat de l’edat de 13/14/15/16/17? Ho volia saber😅

Ajuudaaa
Per Anònim el 8 de març de 2019 a les 21:27
12   0
Cal que et facis dits per poderte masturbar, jo crec que em masturbo pero nose(no em faig dits) em toco per fora i sento “coses”.

Clítoris
Per Anònima el 9 de març de 2019 a les 10:27
0   0
Normalment les dones per arribar a l'orgasme no ens fiquem els dits, sinó que ens freguem el clítoris amb els dits. És molt més plaent per la majoria i és com es fa normalment. Aquest és el únic òrgan de la dona que està destinat a donar plaé. Utilitzal.
X2
Per Anònima el 9 de març de 2019 a les 09:42
9   1
Jo igual, em fa cosa ferme dits
Omg
Per Anònim el 8 de març de 2019 a les 21:25
19   0
Masturbar-se és lo millor del món!!!! A part de que et descobreixes a tu mateixa, veus el cel sense sortir de l'habitació. Que no us doni vergonya noies,si els nois ho diuen publicament, per que nosaltres no?!?!

i les de menys de 18?
Per Anònim el 8 de març de 2019 a les 21:21
10   1
les de menys de 18 ants que? tambe ens masturbem algunes

PREGUNTA IMPORTANT
Per Anònim el 8 de març de 2019 a les 20:46
4   4
Una pregunta important aver jo tinc 14 i falta poc pq fagi 15 i encara no m’he masturbat jaaj potser es penos ns pero em podeu dir porfa cada quan us masturbeu i quan vau començar? Porfaa estic preocupada

ei
Per Anònima el 11 de març de 2019 a les 07:31
0   0
no et preocupis jo no ho vaig fer fins als 19 i després de tenir relacions sexuals, ja que abans em feia cosa no sé perquè
Si no os heu masturbat
Per Anònim el 9 de març de 2019 a les 20:18
0   0
No passa absolutament res si encara no os heu masturbat mai, no hi ha edat correcta per a fer-ho, no heu de sentir cap tipus de pressió. Quan os vingui a gust ja ho fareu de mica en mica, però he de dir que ho recomano molt, així descobrireu el vostre cos i el que os agrada :)
A sisè
Per Anònim el 9 de març de 2019 a les 20:03
1   0
Jo vaig començar a sisè de primària però cada molt i ha anat augmentant jajaj. Ara depèn de la setmana puc fer-ho mes d’un cop al dia
Ep
Per Anònim el 9 de març de 2019 a les 15:20
0   0
Comença quan tu creguis, no et sentís obligada i busca informació per Internet
.
Per Anònima el 9 de març de 2019 a les 09:34
9   0
Quan em ve de gust. Potser estic una setmana fent-ho cada dia i aleshores ja sigui pq vaig estressada o per algo no trobo el moment o no em ve de gust i estic una setmana sense fer-ho. Vaig començar als 13. Però no massa, ho acostumava a fer d'una manera més "suau" jaja no sé com dir-ho.
Tranquila
Per Anònim el 9 de març de 2019 a les 09:10
6   0
Jo tampoc hem masturbo y tinc 16 anys cap a 17, no te preocupis, aixo has de fer-ho quan tu vulguis i et sentís bé
14 anys
Per Anònim el 9 de març de 2019 a les 08:25
3   0
Tranquila jo tinc 14 anys al finals d’any fare 15 i encara no me masturbar-me-ia mai
-18
Per Anònim el 8 de març de 2019 a les 20:15
95   3
I les noies amb menys de 18 anys, que? Que tambe ens masturbem, ehhhh...

Donç
Per Anònim el 8 de març de 2019 a les 16:36
96   3
Formant part del 13%. No hi ha res millor que fer-li l'amor a la persona que més estimes. Així explores el teu cos i descobreixes el que realment t'agrada i les teves zones erògenes. I potser mes d'una vegada al día, ¿ninfomanía potser?

IGUAL
Per Anònima el 9 de març de 2019 a les 10:23
10   0
Jo a vegades també ho faig més d'un cop al dia