Els 7 missatges ocults més polèmics de les pelis Disney

| 12/03/2019 a les 12:08h
Arxivat a: CINEMA I TV , Disney, missatges
 
Imatge il·lustrativa
S'han escrit centenars d'articles, reflexions i teories sobre Disney i en alguns d'ells hi podem trobar recollits els suposats missatges subliminars que apareixen en les pel·lícules de la companyia. Missatges, en molts casos, de caràcter sexual i alguns ells força explícits. Us en recopilem alguns:


 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 


En Nil Cardoner, actor que va debutar amb el seu paper de Roc a Polseres Vermelles, visita el plató d'AdolescentsiCat. Parlem amb ell de la vida, del seu pas per la tele, de l'amistat, del futur, de Plats Bruts, i de com veu el futur.

Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Hh
BbvAnònim, 12/03/2019 a les 13:09
Molt interessant
+199
-2
Que exagerats!
TOT ÉS VERITAT!
Anònima invedtigadora, 14/03/2019 a les 18:21
+3
-0
Hola adolescents!

Us vull dir que jo l’any passat vaig fer un treball sobre els missatges subliminas a Disney i per això sé que tot el que han posat avui és veritat. En el meu treball vaig trobar informació que ASSEGURAVA la col•laboració de Disney amb l’empresa de Durex durant un temps, és per això que disney va fer tots aquets detalls on t’hi has de fixar MOLT per poder veure-ho bé. En resum, disney va col•laborar amb durex durant un temps per aixi guanyar més diners per això ens trobem aquestes coses en pelis més velles i no algunes de l’actualitat.

Jo només venia a informar sobre les fonts que vaig trobar per internet perquè he trobat una mica injust que casi tots els comentaris critiquesin als redactors o redactores d’aquesta publicació. A partir d’aqui us ho podeu creure o no.

Gràcies per llegir tot això i perdoneu per si he fet faltes!
torre de la sirenita
Anònim, 12/03/2019 a les 15:18
Molt interessant
+239
-3
que m'esteu contant, que ara un castell per tenir una columna que acabi en cercle ja sembla un penis?
i l'erecció del capallà nos que s'assembli molt a una erecció pel que jo se...

sinceramente em sembla que ho heu exagerat moltissim tot
jdrr
Anònim, 12/03/2019 a les 15:26
Interessant
+78
-2
pq sempre buscant tots els detalls? En algunes pelis si que es podria dir que s'han passat, però de veritat no podem mirar la peli amb tranquilitat i gaudirla?
...
Anònima, 12/03/2019 a les 16:51
Molt interessant
+107
-3
Pq voldria Disney fer aquestes coses?? -Jajaja mira he fet una polla en el dibuix... 🤓
A més m heu fastidiat les pelis... ara cada cop que ho vegi pensare en el que heu dit. Aixo ni tan sols es nota, has de ser molt malpensat!! Si no mo haguessiu dit no ho hauria vist
.
Anònim, 12/03/2019 a les 19:36
+23
-2
Busqueu merdes a totes parts tio, que exagerats i toca nassos.
Projecte de Recerca
Anònim, 12/03/2019 a les 20:40
+0
-3
Holaaaaa
Estic fent el meu projecte de recerca sobre el cinema i les noves plataformes audiovisuals com: Netflix, HBO...
Si voleu participar, aqui teniu el link de l'enquesta (emoji de cor vermell).




IMiFQVwnctz1UMLv1

pd: WTF m'heu arruinat la infància amb Monstruos S.A :,(
Exagerats
Anònim, 12/03/2019 a les 20:49
+10
-1
De veritat que no hi a per tant, el vestit de la monie es un vestit, qui es vulgui imaginar k es un penis pos endevant, però sinserament crec que es una tonteries molt gran. No crec que els dibuixants de Disney vulguin estar dibuixant penis 24/7
Jdr
Anònima, 12/03/2019 a les 21:07
+5
-1
Si no mho hagiessiu dit no mhi havia fixat. Potse amb algunes penses que shan passat UNA MICA, però sempre mirar topts els detalls 😐
Xec
Anònim, 12/03/2019 a les 21:08
+8
-1
Avorem, perquè això de ser tan exagerats esque estic farta ja de anar sempre a crear la polemica i a fotre merda. Qui collons s'aborreix tant xom per mirar estos detallets de res. Enserio no ho entenc
Wtfff
Anònim, 12/03/2019 a les 21:29
+5
-1
Les fotos de la lilo es pq ella fa fotos a la gent de la platja. Per aixo la majorita surten en bikini. Mare meva, ja no sabeu q coi inventar
Exagerat no, el següent...
Anònim, 13/03/2019 a les 08:32
+5
-1
Un cos d'una dona al pòster de El rey león... es el tipic dibuix d'un lleó, amb el seu nas, els ulls i el morro... qui vulgui veure-hi el cos d'una dona que busqui més imatges de lleóns i segurament si ho volen veure així ho veuran a tot arreu.
D'altra banda a les fotografies de Lilo&Stitch per els qui no heu vist la pelicula, la Lilo fa fotografies a TOT i també a un home mig despullat que surt més d'una vegada a la peli, però... sorpresa es passa el dia a la platja i la gent va en banyadors i biquinis, es normal que la gent a qui acabi fent les fotografies duguin "poca roba" no només dones, també homes i nens i nenes.
Aixi que la meva conclusió és que la gent que busca tot això s'hauria de replantejar el que fan amb el seu temps.
feu un article de veritat
Anònim, 13/03/2019 a les 11:49
+4
-1
sou super rebuscats de veritat, i molt malpensats inmolt immadurs per rebuscar ests coses aixi
pd: penseu un poc en les coses, perk avegades poden ser naturals
menos lo de monstruos
Pff
Anònim, 13/03/2019 a les 16:59
+0
-1
Enserio trobeu on no hi ha. Esta tot suuper rebuscat.
jjjk
Anònim, 13/03/2019 a les 17:44
+0
-1
es una xorrada, sincerament son pelicules per nens petits, no cal buscar fins al punt de trobar aixo
TOT VERITAT!!!
Anònimainves, 13/03/2019 a les 18:05
+4
-0
Hola adolescents!

Us vull dir que jo l’any passat vaig fer un treball sobre els missatges subliminas a Disney i per això sé que tot el que han posat avui és veritat. En el meu treball vaig trobar informació que ASSEGURAVA la col•laboració de Disney amb l’empresa de Durex durant un temps, és per això que disney va fer tots aquets detalls on t’hi has de fixar MOLT per poder veure-ho bé. En resum, disney va col•laborar amb durex durant un temps per aixi guanyar més diners per això ens trobem aquestes coses en pelis més velles i no algunes de l’actualitat.

Jo només venia a informar sobre les fonts que vaig trobar per internet perquè he trobat una mica injust que casi tots els comentaris critiquesin als redactors o redactores d’aquesta publicació. A partir d’aqui us ho podeu creure o no.

Gràcies per llegir tot això i perdoneu per si he fet faltes!
obsesio
Anònima, 14/03/2019 a les 11:21
+1
-0
obsesio amb el sex jaja, os eu adona?