Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

| 12/03/2019 a les 12:44h
Arxivat a: OCI, preguntes extremes
 
Imatge il·lustrativa
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 



En Nil Cardoner, actor que va debutar amb el seu paper de Roc a Polseres Vermelles, visita el plató d'AdolescentsiCat. Parlem amb ell de la vida, del seu pas per la tele, de l'amistat, del futur, de Plats Bruts, i de com veu el futur.

Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Projecte de Recerca
Anònim, 12/03/2019 a les 20:33
+6
-2
Holaaaaa
Estic fent el meu projecte de recerca sobre el cinema i les noves plataformes audiovisuals com: Netflix, HBO...
Si voleu participar, aqui teniu el link de l'enquesta (emoji de cor vermell).




IMiFQVwnctz1UMLv1

Anònim, 12/03/2019 a les 23:03
+1
-0
Fet
😊
Anònima, 13/03/2019 a les 14:12
+1
-0
Feta
Ajuda tema amor
Anònima, 12/03/2019 a les 21:01
+23
-2
Hey adolescents necessito ajuda!
M'agrada un noi i anem a la mateixa classe. El tema és que "tontegem" i tal però sempre que estem parlant ve algú i ens interromp. No ser si dirli que m'agrada ja que noto que menvia senyals i els seus amics fan les típiques bromes però em aixó soc un desastre. No ser com dir-li ni com reaccionarà. Cada com que he dit algu aixi en una persona ha surtit malament. No ser que fer.

Pd: perdó per la parrafada però us agrairia que em donguesiu la vostre opinió/consell
🧸
Anònima, 12/03/2019 a les 22:17
+6
-0
Aigües valenta! Intenta buscar un moment amb ell a soles o sinó demanar-li si pot venir un moment en un racó i explicar-li tot el que sents encara que surti malament ho hauràs intentat.
Si no vols perquè tens por dons intenta agafar mes confiança o una relació mes estreta amb ell
Digali
Anònim, 12/03/2019 a les 23:02
+3
-2
El no ja el tens.
Espero ajudarte
Anònimaaa, 12/03/2019 a les 23:03
+4
-0
Hola! Jo el que faria seria obrir-li per wats i dir-li de quedar i tal... I aixi podreu parlar amb tranquilitat
:)
Consell
Anònima, 12/03/2019 a les 23:22
+5
-0
si no ets molt tímida, parla amb ell, abans pots intentar parlar amb una amic seu que et pugui dir la seva el també sent alguna cosa seria
Molta sort 💖💖
Pd: em vaig fer un compte per si em vols explicar que tal ha anat la cosa o ahablar de qualsevol altra cosa (estic molt avorrida jajaj) 💖
Intent d'ajuda
Anònim, 12/03/2019 a les 23:46
+4
-0
Cada persona és un món, però pot ser si li preguntes per quedar sols i aneu fent....així veuràs si ell realment vol algo.
Fes-ho
Anònim, 12/03/2019 a les 23:48
+2
-0
Jo et diria que no ho fesis si ell no mostrara interés, però si t'envia senyals es per algo.

Si no estàs molt segura, en comptes de declarar-te directament podries tirar-li la caña o alguna indirecta... i si veus que tot va bé i estàs segura, fes-ho, has d'arriscarte, si no segur que no aconsegueixes res.

Molta sort! 💛
Consell
Anònima, 13/03/2019 a les 00:05
+2
-0
Prova de portar-te més amb ell i busca alguna excusa per quedar. Així estareu a soles jejejej. Si hi ha molt bon rotllo diga-li en el moment, però jo preferiria quedar un parell de vegades abans de dir-li.

Fes el que creguis millor pel teu cas, però aquí tens una idea! Jajaajaj

Espero haver-te ajudat guapii
Holu
Anònim, 13/03/2019 a les 00:39
+2
-0
Hola bonica!
Jo no forçaria el moment, deixaria passar el temps a veure com avanceu i quan trobis el moment de dir-li sorgirà sol. Ara potser és massa apurat.
Per la que demana ajuda amb l'amooor
Anònim, 13/03/2019 a les 01:19
+4
-0
Ei mestressa! La veritat és què que sempre t'hagi anat malament no vol dir que segueixi així. No soc el millor per opinar, però crec que si els seus amics es fan miradetes i somriures quan estàs per allà, això és una senyal important. Quedeu un dia, xerreu, us expliqueu la vida i que passi el que hagi de passar. Jo no soc partidari (opinió personal) de dir-li a algú que t'agrada, però si veus que tontejeu i que tens possibilitats... Llença't!
Per la de "ajuda Tema amor"
Anònim, 13/03/2019 a les 07:47
+1
-0
No tinguis por de dir el que sents potser les altres vegades que ho has dit a sortit malament però si ha sortit així es perquè aquelles persones no està en destinades a ser les teves parelles. Fes-ho potser aquest cop acaba bé, potser és la persona que està destinada a estar amb tu tota la vida i no ho saps no perdis l'oportunitat i diga-li.
Em va passar el mateix
Anònima, 13/03/2019 a les 16:36
+3
-0
Era de la meva clase i m’agradava total que vam anar al cine amb l’insti i doncs es va sentar al meu canto ens vam agachar de la má del pal i estabem tontejan a full y masa calents ell em ficava la ma per la cama... no li vam explicar a ningú fins q a l’estiu li vaig fer un text súper llarg digent-li tot el q sentía per ell. vam quedar i ens vam liar 🤤🤤🤤
La quartaa
Anònim, 12/03/2019 a les 23:02
+4
-0
I si odio totes les assignatures?
No m’agrada
Anònim, 12/03/2019 a les 23:29
+8
-3
Soc l’unic a qui no li agrada aquesta seccio? No se, la trobo fluixa, podeu fer millor, i ja que feu un Jo Mai Mai feu 20 o 30 preguntes no 5
Tot el reste m’encanta
Examens
Anònim, 13/03/2019 a les 07:27
+10
-5
Emserio que la majoria de gent prefereix no fer exàmens però fer sempre l'assignatura que odïes?? Osigui no té sentit, els professors haurien de treure la nota d'un altre lloc i us posarien molts més treballs, a sobre, si és educació física l'has pifiat... Corre cada dia si no t'agrada? No sembla gaire bona idea.
És millor fer les assignatures que t'agraden, aniries més content i a l'hora d'estudiar no se't faria tant pesat, q 2 exàmens per setmana no és per tant!
!!
Anònima, 13/03/2019 a les 07:49
+9
-0
CONVERSES D'AMIGUES!!
hola
Anònim, 13/03/2019 a les 08:31
+3
-0
llença't
Ajuda
Anònim, 13/03/2019 a les 17:53
+4
-0
Cada estiu vaig a un poble de Madrid molt petit. Fins fa dos anys ho pasaba amb els meus cosins i ara no coincidim.
El problema es que m'avorreixo molt sense ningú i no se com fer amics.
Alla tothom te un grup i s'ajuntes a la piscina i despres a la nit al parc.
Em podeu donar ideas per aproparme a algu sisplau?❤
Graciees m'ajudarieu molt i perdo per les faltes.
Fer amics
Anònima, 13/03/2019 a les 18:33
+2
-0
Si tothom va a la piscina i el parc intenta anar-hi i començar una comversa en plan "Hola sou nous per aqui?" o alguna cosa per l'estil (no ser si ets timid o no) però has de confiar amb tu mateix i ja veuras que tard o dhors troberas algú.

Espero haverte ajudat
acoste't
Anònimaaconsejera, 14/03/2019 a les 11:26
+0
-0
acoste't parla amb ells, presentet, no se tipus '' hola, emb dic, fulanita, que puc seur eamb vosaltres?'' is et diuen que si doncs perfecte ja els coneixes millor o poc a poc
quina onda jajaja