Canvi de look radical de la Juliana: vols veure'l?

| 14/03/2019 a les 10:22h
Arxivat a: EDUCACIÓ, Thuya Escuela, estilisme
 
Imatge il·lustrativa
Fa unes setmanes la Juliana ens va demanar ajuda perquè la van convidar a una gala d'entrega de premis i no sabia quin look era el més adequat per assistir-hi. No vam tenir cap dubte a l'hora d'enviar-la a Thuya Escuela, una escola d'imatge personal que ofereix diferents tipus de formacions oficials.

El canvi va ser espectacular! I la Juliana va anar fantàstica a l'entrega de premis, això sí, sempre dins el seu estil, perquè Thuya Escuela volia que anés còmode en tot moment. Vols veure el canvi de look complet? Aquí el tens:


Si vols saber més sobre les formacions oficials de Thuya Escuela, no dubtis en visitar-los al saló de l'ensenyament a l'estand B244, a més, tenen una col·laboració amb Nyx Cosmetics i si vas a veure'ls, pots endur-te un regal! També pots omplir sense cap compromís el formulari que trobaràs més avall.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

aviiaamm....
Anònimuus18, 14/03/2019 a les 11:04
Interessant
+63
-2
esta guapiisiiima pero la brusa aquesta te com molt volum i la veig rara....aixo si: maquillatge i pentinat🤩🤯😍😍😍😍
Cert
Anònim, 14/03/2019 a les 15:39
+25
-2
A mi m agrada mes sense maquillar!
Opinió
Anònimaa, 14/03/2019 a les 14:52
+42
-1
Maquillatge i pentinat:😍
Roba: 🤮
Calçat:😍

Sorry però no veig a la Juliyuli amb aquella roba i personalment no m’agrada, però està molt guapa de cara d veritat!!!!❤️
00
Anònimaa, 14/03/2019 a les 17:49
+5
-0
es molt guapa tot i k magrade mes sense maquillatge
Tot el look es flipant!
Anonimacasiestilista, 14/03/2019 a les 19:22
+4
-0
La juliana no sembla ella! Li queda tot molt bé i amb aqueses bambes queda tot amb moooolt rollazo :)) em sembla super moni, la roba que al penjador semblava horrible, pero posada li queda de 100
BELLA THORNE
Anònima, 14/03/2019 a les 21:13
+3
-0
Sembla Bella Thorne (crec q es diu aixi)
La meva opinió ( q no us interessa)Noia 14 anys
Anònim, 14/03/2019 a les 21:21
+4
-0
Jo sempre he pensat que les noies som molt guapes. I encra més si som naturals. Personalment crec q la Juliana és bastant guapa, però sense maquillar-se i aquestes coses. Buenu, eq jo soc una mica així q no em mola el maquillatge. Penso q la gent és guapa sense necessitat de pintar-se. I Juliana, tu no necessites aquestes coses per ser guapa pq ja ho ets.
Per part també entenc q s'arregli si ha d'anar a l'entrega. Però buenu...
Diosito
Anònim, 14/03/2019 a les 21:31
+1
-0
La Juliana ha deixat de ser Juliana. La gent que et segueix és perque li agrades com ets, tipo Juliana. Jo entenc que per algunes ocasions no pots anar amb el jersei que t'ha fet la iaia per Nadal, pero Juliana, no canviis mai porfa. ❤
.
Anònim, 14/03/2019 a les 22:28
+2
-0
M'encanta la Juliiaaannaaaa!!!!! Em cau tant bé!!!! Hahahaha
Rises
ALBERT SENDRA, 15/03/2019 a les 11:16
+2
-0
Mencanta la foto de comparació on la Juliana sense maquillar surt amb cara de fàstic jajajajaja això suposo que ajuda. Apart jo sempre dic que m'agraden molt més les persones naturals que les que es maquilles així com molt però igualment molt guapa.
Mencantaa
Anònima, 15/03/2019 a les 16:00
+0
-0
Que guapaa! No sembla ella