Digues com dorms i et direm com ets

| 13/03/2019 a les 08:40h
Arxivat a: SALUT, dormir, postures, son, personalitat
 
Imatge il·lustrativa
Ens passem moltíssimes hores de la nostra vida dormint, i és molt important tenir un bon descans per rendir durant el dia. És important tenir un llit còmode, respectar les hores de son, etc.

S'han fet molts estudis científics relacionats amb el son, però avui us expliquem aquest que relaciona la postura en la que dormim amb la personalitat. I vosaltres? En quina postura acostumeu a dormir?

 
 


En Nil Cardoner, actor que va debutar amb el seu paper de Roc a Polseres Vermelles, visita el plató d'AdolescentsiCat. Parlem amb ell de la vida, del seu pas per la tele, de l'amistat, del futur, de Plats Bruts, i de com veu el futur.

Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Casualitat.
Anònima, 13/03/2019 a les 10:20
+44
-1
Dormo sempre de costat i la meva personalitat és (a grans trets) com descriu. Tot i això penso que és casualitat, dubto que la teva manera de dormir pugui determinar el teu caràcter, segurament moltes persones també dormen de costat i són molt diferents.
Tambe
Anònim, 14/03/2019 a les 21:26
+0
-1
Jo tambeee. IGUAL!
!
Anònim, 13/03/2019 a les 10:23
Interessant
+96
-0
JO DORMU DE TOTES LES FORMES
Aversuuus
Anònimaaaa, 13/03/2019 a les 17:49
+7
-1
Jo dormo de costat(em desperto de mal humor) i cap amunt(em desperto de bon humor)
Algú m'ho explica?
.normal?
Anònim, 13/03/2019 a les 18:08
+20
-3
Quan tinc la regla dormo panxa amunt i quan no panxa avall. Algú més?
Igual
Anònim, 13/03/2019 a les 22:26
+2
-0
Dios hem pasa el mateix
La de la regla
Anònim, 14/03/2019 a les 06:48
+17
-3
Jo no dormo ni cap avall ni cap a dalt; dormo de costat i així ni puja ni baixa la regla
La rara de la web
Anònim dc, 14/03/2019 a les 21:21
+5
-0
Jo dormo de totes les maneres estant adormida vaig girant i dormint de diferents maneres😅
Cap
Anònim, 14/03/2019 a les 21:24
+1
-0
Jo dormo ambraçada al coixí en una posició una mica suggerent
Wii
Anònima, 14/03/2019 a les 21:42
+0
-0
Guaaay❤️
Us semblara raro
Anònim, 15/03/2019 a les 01:14
+2
-0
Es poc comu pero desde petita ho faig i a vegades la gent s’asuste, quan dormo necesitó o be tenir el coixi damun del cap , o tenir pes al dormir
HAHAHA
♡, 15/03/2019 a les 01:34
+1
-0
Doncs jo dormo de costat però el meu cap no toca el coixí, és a dir poso el braç entremig, sinó no estic còmode hahahahaha
HAHAHA
♡, 15/03/2019 a les 01:36
+0
-0
Doncs jo dormo de costat però el meu cap no toca el coixí, és a dir poso el braç entremig, sinó no estic còmode hahahahaha
Costat dret
Anònima, 15/03/2019 a les 21:14
+0
-0
De costat dret (per la posició del llit) i vegades cap avall i soc sensible, cap confiada, cap confidencial ni res. Cap amunt m’agradaria dormir pero mai em surt, no puc i tampoc puc amb el bolquer sino estic incomoda.