Les 16 millors cançons que ens ha deixat (de moment) el 2019

| 13/03/2019 a les 10:58h
Arxivat a: CULTURA, música, cançó
 
Imatge il·lustrativa
Sí, tot just estem a març, però ja hi ha alguns mitjans, com Esquire, que han elaborat rànquings amb les millors cançons d'aquest 2019. I és que aquest any ja ens ha deixat diversos hits, com 7 Rings, d'Ariana Grande, amb més de 200 milions de reproduccions a Youtube. Nosaltres, bastant-nos en les tendències d'Spotify i en els rànquings d'algunes revistes especialitzades, hem fet aquesta llista: quina cançó us agrada més?


 


Versió sense playbuzz

- Ariana Grande - 7 rings
- The Black Keys - Lo/hi
- DORA - Saving Star
- James Blake y Rosalía - Barefoot in the Park
- Cardi B y Bruno Mars - Please Me
- Lana del Rey - Hope is a dangerous thing for a woman like me to have - but i have it
- Calvin Harris, Rag'n'Bone Man - Giant
- The Chainsmokers - Who Do You Love (Lyric Video) ft. 5 Seconds of Summer
- 21 Savage - A lot ft. J. Cole
- Dua Lipa - Swan Song (From Alita: Battle Angel)
- Bebe Rexha - Last Hurrah (Official Music Video)
- Billie Eilish - Bury a friend
- Kehlani - Nights Like This (feat. Ty Dolla $ign) [Official Video]
- Sam Smith, Normani - Dancing With A Stranger
- Lizzo - Juice (Official Video)
- Vampire Weekend - Harmony Hall


En Nil Cardoner, actor que va debutar amb el seu paper de Roc a Polseres Vermelles, visita el plató d'AdolescentsiCat. Parlem amb ell de la vida, del seu pas per la tele, de l'amistat, del futur, de Plats Bruts, i de com veu el futur.

Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Tio jonas brothers
Anònim, 13/03/2019 a les 12:39
Interessant
+99
-13
La de SUCKER tiooo
INDIGNADA
Anònim, 13/03/2019 a les 16:29
+19
-4
És flipant, ELS JONAS BROTHERS MEREIXEN ESTAR EN AQUESTA LLISTA, estic molt decepcionada. Hauríeu de fer un article només d'aquesta cançó
Sorry??
Anònima catalana, 13/03/2019 a les 22:46
+2
-3
Per què totes les cançons són en anglès? Que no hi ha cap en català o fins i tot en castellà?
Oquees geng
Anònim, 13/03/2019 a les 13:24
+45
-12
Hola i oques grasses?
Siusplau
Anònima, 13/03/2019 a les 16:27
+24
-26
Aver k digem, oques grasses no te cap "hit". Ho sento molt pro les seves cançons som com una mica🙂
Son uns flipats aquells tios
Anònim, 13/03/2019 a les 17:58
+10
-8
No es q siguin massa bons sorryyy!!!
Homeeee
Anònim, 13/03/2019 a les 21:23
+5
-4
Heu escoltat el seu nou disc? Perq és boníssim, si no els escolteu, no opineu
??
Anònim, 16/03/2019 a les 21:08
+0
-0
tot depen dels gustos de cadascu, a mi oques grasses m'agraden molt més que tots els d'aquesta llista, crec que s'haurien hagut de posar més tipus de musica a la llista per saber que agrada realment als adolescents
Increible
ErGonsii, 13/03/2019 a les 16:18
Molt interessant
+175
-15
No he escoltat cap de les 16 xdd
Paulo Londra
Anònim, 13/03/2019 a les 16:18
+31
-17
Forever alone
Ala tu
LARMY JAJAJAJJA, 13/03/2019 a les 20:03
+9
-19
On esta BTS I KPOP?
DISCRIMINEU MOLT
Obissimament😍
Anònim, 13/03/2019 a les 22:26
+0
-0
On esta Forever Alone? Desde el meu punt de vista es de les millors cançons daquest 2019.
Pero repeteixo es el meu punt de vista🙌 i accepto i entenc que tambe ni han d'altres molt bones al igual que hi han molts gustos.
Bones👥
las millos
:), 13/03/2019 a les 16:19
+37
-1
Sta uai, Wish you were gay
Ets la meva alma gemela
Anònim, 13/03/2019 a les 19:09
+7
-1
Osigui algu que li agradi tan com a mi billie eilish no existeix
mmm no
Anònim, 13/03/2019 a les 16:24
+50
-11
mmm nomes han posat cançons angleses quan als rankings la majoria son en castella
com sempre...
Anònim, 13/03/2019 a les 19:23
+17
-17
no fiquen cançons en castella perq la majoria son machistes, pero realment son les que mes escoltem. Estaria be que no nomes fiquesiu cançons en angles, ja que de tot aquest ranquing d les millors cançons nomes n'he sentit 2, i a part tothom sap q la majoria daket ranquing son una merda, lho que es sescolta es en castella perque els ritmes son miillors, i sha dacceptar.
ho sento per les faltes, em fa pal escriure b
portava molt d temps amb les ganes d deixar un comentari daket estil, ja que sempre pasa lho mateix...🙃 enfiin..
Tou
Anònim, 13/03/2019 a les 16:25
+17
-0
La de Two of us del Louis Tomlinson
LOUIS TOMLINSON💙
louie, 13/03/2019 a les 21:00
+2
-0
GRACIES. NECESSITAVA AQUEST COMENTARI.💙
Lana del Rey
Anònim, 13/03/2019 a les 16:28
+16
-0
La de Lana del Rey i la de Billie Eilish són les millors
A🌻
Sarcasme😉
Anònim, 13/03/2019 a les 16:30
+16
-19
Que raro que siguen totes angleses no? En lo Bona que es la música a Espanya...
Veritaaaat
Anònim, 15/03/2019 a les 15:28
+0
-1
Jo no entenc com hi pot haver gent q lo agrada el reaggeton!
Però si no és músicaaa🙃
the black keys
Anònim, 13/03/2019 a les 16:32
+4
-0
lolll the black keys haura de tenir mes reconeixement!!! bona musica de veritat
Emm...cmo q no
Anònim, 13/03/2019 a les 16:41
+15
-11
La d soltera? Contando lunares?
A ver, se q no soleu posar si són masclistes però la veritat esq son les q mes s'escolten🤷
100%
Anònim, 13/03/2019 a les 21:53
+3
-0
mai posen cançons aixi, pero esque realment son les que mes s’escolten, els hi agradi o no.
Aqui falten alguns
Anònim, 13/03/2019 a les 16:44
+12
-0
El nou àlbum de Lagrimas de Sangre o el de Lil Dami, les noves de Rels B, City Pop de Recycled J, La Última bala de Blake i Calero Ldn, Sit down de Blake??
100%
Anònim, 13/03/2019 a les 17:48
+6
-0
Real
Emm no?
Anònima, 13/03/2019 a les 16:45
+21
-7
La majoria d’aquestes cançons no les he escoltat en me vida, a part de que son totes amb anglés.
Per mi son: “si se da” “contando lunares” “controla” “a solas”
Algu igual que jo?
jooo
Anònim, 13/03/2019 a les 21:54
+0
-0
reaal
Wow
Anònim, 13/03/2019 a les 16:46
+0
-0
J Cole està a aquest top perque seu mereix😍😍😍🦋❤❤
Pos vaya
Anònim, 13/03/2019 a les 16:47
+12
-3
Només conec la de 7 Rings, pero no la he escoltat mai...
I als artistes només conec a Ariadna Grande i a Bruno Mars, pero tampoc els he escoltat mai
Idees
Anònim, 13/03/2019 a les 17:05
+2
-0
Siusplau contesteu:
Idees de regals de menys de 20 euros per l aniversari duna amiga(fara 14 anys)
Indignació
Anònim, 13/03/2019 a les 17:09
+14
-11
Oye que yo crec que falten algunes de Reggaetton que ho estant petant
Ariii
Anònim, 13/03/2019 a les 17:12
+14
-3
L'Ariana grande la millor, encara que preferixo quan era mes pop, pero segueix sent la reina q sempre a sigut.
-5 (els arianators hi entendreu)
Mentira
Anònim, 13/03/2019 a les 17:21
+7
-4
Per molt que siguin masclistes, les que mes s'escolten son de reggeton
Siusplauu
Anònim, 13/03/2019 a les 17:39
+6
-6
I cap cançó en català??
On esta 'LA GRAN EUFÒRIA' de.n Joan Dausà??

PD: cap d.aquestes les he escoltat!
extres
Anònim, 13/03/2019 a les 17:50
+7
-1
sucker - jonas brothers, two of us - louis tommilson, i'm so tired... - lauv ft. troye sivan, el disc
Dioss
Anònim, 13/03/2019 a les 17:50
+4
-1
Estava mirant aixo i mentrestant estavs escoltant bury a friend de la billie eilish😂💖
Una cosa...
AnònimA, 13/03/2019 a les 18:47
+5
-0
I contando lunares??? No la veig...
NONONONO
@bandanagirl_666 , 13/03/2019 a les 18:54
+2
-0
Escolta tu, aquí falta més Lauren Jauregui i les cançons de la Billie. No només és una cançó Bona, segur que la meitat de gent ni us heu dignat a veure les altres cançons que a fet, ni escoltar la lletra, ni res.
Enga, taluego
.
Anònim, 13/03/2019 a les 19:21
+3
-0
De veritat que no heu possat Chlorine de Twenty One Pilots?? M'heu decepcionat redactors.
Ups
Anònim, 13/03/2019 a les 19:22
+2
-1
Cap de les cançons de la llista les he escoltat... Aix que per a mi aquesta llista es ERROR🙄
Nooo
Anònim, 13/03/2019 a les 21:49
+2
-0
Potser algunes pero billie eilish no! SI HI HA ALGU QUE LLEGEIXI AIXO ESCOLEU BILLIE EILISH PORFAA
Hitss
Anònim, 13/03/2019 a les 19:39
+3
-2
Hoola! M’ha faltat la de Karol G i l’Anuel AA
Klk
Anònim, 13/03/2019 a les 19:42
+7
-3
Falta una de les millors que obviament es contando lunares. Que sad ;(
Perque mai poseu kpop als rankings / articles?!
Anònim, 13/03/2019 a les 19:53
+7
-5
El kpop es un estil de musica que ho esta petant moltissim ara mateix i encara no he vist cap article on mencioneu a cap grup cap artista coreà.
SISPLAU ADOLESCENTS, ALS FANS DEL KPOP ENS FARIA MOLTA ILU😭
Cert
Anònim, 13/03/2019 a les 22:22
+1
-0
De fet, en algun article s'ha mencionat algun grup de kpop però la majoria perquè hi ha aquests comentaris de queixa, on es diu la veritat, tenen poc en compte el kpop.
WTF
Anònim, 13/03/2019 a les 20:00
+5
-0
Nomes conec a dos cançons :(
TWO OF US
Anònimaa, 13/03/2019 a les 20:08
+5
-0
falta Two Of Us de Louis Tomlinson
not tea just facts
Anònim, 13/03/2019 a les 20:30
+0
-0
lana is the real queen
BLACKPINK
Anònim, 13/03/2019 a les 20:40
+4
-0
Blackpink també te unes de les millors cançons com per exemple la de ddux4, els grups de K-pop també son bons😉
Les 16 millors cançons
Miau, 13/03/2019 a les 20:57
+4
-0
Que depriment no conec cap cançó.
BTS
Anònim, 13/03/2019 a les 21:13
+4
-3
Eii falta BTS!
Like si ets #armyforever
BILLIE EILISH
Anònima, 13/03/2019 a les 23:51
+0
-0
La meva ídola, qui més?
Falta la mes important
Anònim, 14/03/2019 a les 00:48
+0
-0
Juan Magan x Camela - Cuando Zarpa el Amor
...