Això és el que et fa més riure segons el teu horòscop

| 14/03/2019 a les 09:01h
Arxivat a: RÀNQUINGS, zodíac, horòscop, riure
 
Imatge il·lustrativa
El riure és una cosa molt personal, el que a tu et fa molta gràcia potser a la persona del teu costat no n'hi fa gens. Sabies que el dia i mes que vas néixer també condiciona, en part, el tipus d'humor que et fa més riure?

Si no saps com fer riure el teu "crush", anota bé, que això et pot fer servei!

 
 


En Nil Cardoner, actor que va debutar amb el seu paper de Roc a Polseres Vermelles, visita el plató d'AdolescentsiCat. Parlem amb ell de la vida, del seu pas per la tele, de l'amistat, del futur, de Plats Bruts, i de com veu el futur.

Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

pues
Anònim, 14/03/2019 a les 13:25
+38
-1
no
Pffff
Anònim, 14/03/2019 a les 14:53
+28
-2
Emm....no😂
.
Anònim, 14/03/2019 a les 16:21
+45
-0
Pos jo em ric de tot de lo del meu signe i tb dels demes signes.😂😱
AJAJAJA
Anònima, 14/03/2019 a les 16:43
+8
-6
Jo sóc escorpí i és veritat que em dona la risa l'humor negre looool
Avera
Anònima, 14/03/2019 a les 16:53
+33
-11
Soc Sagitari, i la veritat és que riure de mi mateixa no em fa gaire gràcia.
Hi ha gent que diu que riure’s de si mateix es lo millor que pots fer, però jo no opino igual la veritat.
Quina gràcia fa? Cap ni una, hi han coses millors per riure.
Merci x llegir❤️Algu opina igual?
CANCER?
Anònim, 14/03/2019 a les 17:08
+1
-4
On esta cancer?
Cranc
Anònim, 14/03/2019 a les 17:32
+8
-1
Cáncer en Catala es cranc
No em carrega
Anònima, 14/03/2019 a les 17:28
+4
-1
A algú més no li surt res??
L’ 1 el 3 i el 4 em surten, els demés estan en blanc😅
Rt
Anònim, 14/03/2019 a les 23:42
+0
-0
Rt
sagitaris
Anònim, 14/03/2019 a les 19:14
+0
-0
jo sóc sagitari i em ric de gairebé tot😂 i de mi mateixa molts cops jejeje😂
Clavat!!!
Anònim, 14/03/2019 a les 19:56
+2
-0
Jo soc verge hi ho han clavat em ric per coses dels chistes mes dolents i de coses sense logica😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️
Uix
Anònimaa, 14/03/2019 a les 22:22
+0
-0
Puues joo em ric dee tooot
Nop
Anònim, 14/03/2019 a les 23:25
+0
-0
A mi m’ha tocat humor negre i es el que menys em fa riure
Balança: Els memes i acudits intel.ligents😂
Anònim, 15/03/2019 a les 15:59
+0
-0
Totalment al contrari, soc la tipica que pilla els acudits 10 minuts despres 🤣🤣
Totalment
Anònimaguapa, 15/03/2019 a les 16:27
+0
-0
Tot i que és casualitat, totalment, sóc Aries i no puc amb les caigudeees!!!!😂😂😂
Verge
Anònima, 16/03/2019 a les 10:27
+0
-0
alta clavada jajaja