Aquests són els bolsos «low cost» que no pararàs de veure a Instagram aquest estiu

| 14/03/2019 a les 09:17h
Arxivat a: TENDÈNCIES, primark, moda, bolso, instagram, low cost
 
Imatge il·lustrativa
Tenim una bona notícia... Els dos bolsos de moda que no pararàs de veure a Instagram aquest estiu són de Primark i són bastant econòmics (22€)! Un és en forma quadrada i per dur-lo a la mà, i l'altre és rodó i amb cadena llarga.

Moltes influencers ja els llueixen als seus perfils d'Instagram i el millor de tot és que combinen amb tot ja que són fets de fusta. No sabem si són els bolsos més còmodes del món, però la veritat és que ens encanten! Què en penseu?

 
 


En Nil Cardoner, actor que va debutar amb el seu paper de Roc a Polseres Vermelles, visita el plató d'AdolescentsiCat. Parlem amb ell de la vida, del seu pas per la tele, de l'amistat, del futur, de Plats Bruts, i de com veu el futur.

Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Bueno
Anònima lomon, 14/03/2019 a les 11:40
+23
-2
I si portes un vibrador o algo allà què?
Avera
Anònim, 14/03/2019 a les 13:23
+37
-0
A mi peronalment no m’agraden ja que es veu tot😂 i a part semblen una caseta per els pitufos jajaja
pos...
Anònima., 14/03/2019 a les 15:27
+15
-4
pos no portis un vibrador
Jajaja
Anònima, 14/03/2019 a les 17:19
+20
-2
Sempre que poseu “tal cosa estarà de moda al estiu” o a l’hivern...
No es posa mai de moda😂ossigui lo que dieu no és cert.
Assegureuvosen abans de publicar algo🤦🏻‍♀️Merci
Claaaaaro
Anònim, 14/03/2019 a les 17:20
+17
-1
Cada vegada el món i la societat mirant més per la sostenibilitat del planeta i surt primark fent una pila de bolsos de fusta, tallant arbres per fer bolsos, di que sí....
...
Anònimaa1, 14/03/2019 a les 18:47
+0
-0
Jo penso k millor això k no pas bolsos de plàstic o d'animals.
ns k posar xdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Anònim, 14/03/2019 a les 17:34
+7
-1
Jo personalment crec k son molt kukis pero x portarlos potser no perq es veu tot
Opinio
Anònim, 14/03/2019 a les 19:56
+1
-0
El quadrat no m'agrada geens pero el rodó m'enamoraa😍😍
Flipo
Anònim, 14/03/2019 a les 21:06
+0
-0
Només una paraula: horrible!
Doncs...
Anònima, 14💛✌🏻, 14/03/2019 a les 22:30
+2
-0
El rodó és molt bonic i tal, però el quadrat sembla una gàbia d'ocells ajajaj a demés curiositat: No és cauen les cose per el forat o hi ha algo que ho impedeixi? 🤷🏻‍♀️😂
Pues...