L'enorme cagada viral d'una alumna en un treball sobre feminisme

| 15/03/2019 a les 11:27h
Arxivat a: VIRALS, twitter, el mundo today, feminisme, professor, alumna, cagada, treball
 
Imatge il·lustrativa
Siusplau, quan feu un treball vigileu molt d’on traieu la informació. Perquè molts cops Wikipedia no és fiable, però és que encara ho és menys la web de sàtira “El Mundo Today”.

Això és el que li va passar a una noia que va fer un treball sobre feminisme per l’assignatura d’Història, que va extreure informació falsa del diari satíric “El Mundo Today”. El pitjor de tot és que una companya de classe seva va compartir una foto d’una pàgina del treball amb les correccions del professor.

 
Al treball sobre els diferents tipus de feminisme es veu com la jove ha utilitzat les definicions d’un article de Kike García en aquest diari titulat “¿Cuántos tipos de feminismos hay?”. En ell es defineix el feminisme radical com un moviment en el que les dones veuen els homes com a perillosos i salvatge i s’infiltren entre ells amb barbes postisses per “degollar-los a tots quan s’adormin després de beure ron”.

A la foto es veu la correcció del treball en la que el professor diu que la web no és una font fiable, sinó “una pàgina de riure”. La publicació té més de 9.000 likes i fins i tot l’han compartit al compte de Twitter de “El Mundo Today”.
 

En Nil Cardoner, actor que va debutar amb el seu paper de Roc a Polseres Vermelles, visita el plató d'AdolescentsiCat. Parlem amb ell de la vida, del seu pas per la tele, de l'amistat, del futur, de Plats Bruts, i de com veu el futur.

Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Jajaja
Anònima, 15/03/2019 a les 13:08
Molt interessant
+203
-1
És que s’ha de der gilipollas per no veure que la informació és falsa 😂😂
ajajaj
Anònim, 15/03/2019 a les 18:51
+25
-1
me rigut molt amb aquest comentari
Projecte de Recerca
Anònim, 15/03/2019 a les 18:53
+4
-18
Holaaaaa
Estic fent el meu projecte de recerca sobre el cinema i les noves plataformes audiovisuals com: Netflix, HBO...
Si voleu participar, aqui teniu el link de l'enquesta (emoji de cor vermell).





IMiFQVwnctz1UMLv1
Pd: s'ha de ser imbècil per entregar aquest treball del mundo today XD
vbd
Anònim, 16/03/2019 a les 14:37
+4
-1
ja, però igualment, quina persona més horrible és la companya de classe per penjar-ho a internet.
A veure...
Anònim, 15/03/2019 a les 21:25
+18
-1
D'acord, ha estat una mica tonto això de no contrarestar l'informació, però crec que no fa falta posar-se així, deixeu a la pobre noia, ja ho estarà patint suficient a l'escola, perquè de la mateixa manera que vosaltres us rieu també ho fan a la seva classe, imagineu-vos com es deu sentir... Parlo pels comentaris no per la redacció d'adolescents
Sóc l unic?
Algukdiualgu, 15/03/2019 a les 21:58
+9
-0
A veure entenc k fiqueu anuncis per tal D obtenir beneficis PK aquest és el vostre treball, però mireu quin tipus D anuncis poseu ja que em salta L antivirus amb la ruleta de la suerte eres el visitant 1 millon.

Gracies
lol
Anònim, 15/03/2019 a les 22:58
+0
-0
lolaso
Eing?
Anònim, 15/03/2019 a les 23:21
+0
-0
Wtf?
Lol
Anònim, 16/03/2019 a les 08:41
+0
-21
Més cagada hauria estat parlar be del feminisme xd
El mundo Today
Anònim, 16/03/2019 a les 10:14
+2
-1
El dijous li va passar a un amic meu. Anava dient per la classe que marvel és va vendre sense voler a Sony al 1990, per culpa dels seus advocats, però que fins ara no "s'havia fet legal" o no se. La qüestió era que deia que spiderman seria spiderboy, o que Marvel seria Morvel.
A mi em semblava estrany, perquè una cagada aixi no és fa i menys amb marvel.
Doncs a catala (amb la nostra tutora) li diem el que explicava del Morvel. Entrem a internet li fica la notícia i veig la web "elmundotoday" ja em veus a mi que ja sospitava del tot que era fals (encara no sabia que era el mundo today) i la meva profe fa:
-Es de broma aquesta pàgina, no és veritat!!
Ja veus al meu amic super vermell, però menos mal, ja m'estava imaginant les pelicules alli MORVEL 😂😂😂