Itziar Castro revela per primera vegada com la van fer fora d'OT

per Redacció, 18 de març de 2019 a les 10:53 |
L'acomiadament d'Itziar Castro d'Operación Triunfo 2018 va ser un dels moments més polèmics del programa. Molts no van entendre la decisió ni tampoc els motius que van donar els directius de l'espai televisiu.

L'actriu, que fins ara gairebé no havia parlat sobre el tema, ahir es va sincerar a Chester, el programa de Risto Mejide. Itziar Castro va explicar per primera vegada que la van fer fora en una reunió amb gent de la productora d'OT i que a la trobada no hi havia ni Noemí Galera ni Tinet Rubira, les persones que l'havien contractat. "Hauria agraït que hi fossin", va assegurar.


Pel que fa als motius del seu acomiadament, la productora li va comunicar que no estava "complint amb els objectius" que s'esperaven d'ella i que per això la feien fora. "Em va saber greu, perquè sóc una persona molt autoexigent i m'agrada acabar la meva feina", va comentar l'actriu.

Per la seva banda, Risto Mejide, també va voler explicar com el van acomiadar d'OT. "M'ho van dir per telèfon i també ho va fer una persona que no tenia res a veure amb la gent que m'havia contractat. M'ho van comunicar just abans d'una gala i em van deixar clar que no calia que tornés". Què en penseu?
Participació
A favor d’academia
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 14:25
0   0
Jo crec que els Javis son millors i sincerament des de la gala 0 fins a la que va marcar la Itziar, no va haver-hi gaires progressions pero a la que van arribar els Javis (llastima que fos poc temps) es va veure un canvi impresionant en molts dels concursants... nose jo crec que l’academia va fer be de fer-la fora

Fatal Noemí
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 02:06
3   0
Entenc que la vulguessin acomiadar, és respectable, la cosa està en les formes que ho van fer. La Noemí des d'un principi es veia que no la soportava, i quan va marxar no li va dedicar cap paraula d'agraiment ni res, quina vergonya de tia. Ara bé, pels Javis bé que plorava i els dedicava discursets. Entenc que siguin els seus amics, però s'ha de ser professional i valorar també als professors, en aquest cas professora, que tot i que no et caiguin bé curren tot el que poden per tirar la feina endavant.

Una mica injust però...
Per Anònima el 18 de març de 2019 a les 19:58
10   5
Reconeixeu q us agradaven més les classes dels javis q les d l'Itziar

Donç
Per Anònim el 18 de març de 2019 a les 19:26
7   6
El programa en sí es una puta xorrada.

pues na nenes
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 14:42
0   0
divertuse amb els drames de gran hermano, al mens en OT surten artistes com cal no els enchufa ningu a l' academia, els agafen per talent i perque poden apendre, fins hi tot molts dels artistes coneguts van estar alla , David Bisbal, Bustamante, Chenoa, Rosa Lopez... en cambi en gh duo hi ha una per exempke d' un reality de MTV i es tiren merdes els uns els altres, hi ha mes d' un que ha estan 2 cops a GH, ja veig que es molt cultural GH s' apren molt
Cert
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 09:11
2   1
Guanyen fama per cantar bé, també guanyen fama quan estan en l'acadèmia que allò sembla un GH. Jo no entenc com la societat pot anar així .
Quina putada
Per Anònim el 18 de març de 2019 a les 19:25
1   0
Pobree😢❤️

F*ck Ot
Per Anònim el 18 de març de 2019 a les 18:33
8   21
Q no veieu q TOT i cada un dels programes són una mentida com una catedral? Des del dia 1 que ja saben qui guanyarà home per favor i vosaltres votant com retrassats hay que ver es nota que ens enganyen els d adalt.

Cert
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 22:35
0   0
Tens tota la raó i tots els meus respectes. I vida Catalunya 💛💛💛💛💛💛💛
injust
Per Anònim el 18 de març de 2019 a les 17:17
13   4
El de l’Itziar va ser bastant lleig perquè no va fer res malament. Però el del Risto... Per favor si era un impertinent i arribava a insultar als concursants com no l’han de fer fora de mala manera

raonable
Per Anònim el 18 de març de 2019 a les 16:12
28   8
No dubto que itziar sigui una gran professional pero potser simplement no encaixava en aquest projecte. Si no estava complint els objectius es normal q la acomiadessin, al final es un programa comercial amb unes estadistiques i objectius q complir. No se, crec q tampoc va ser molt agradable acomiadarla per al programa pero si ells creuen q es necessari, deu ser veritat.

Molt trist
Per Anònim el 18 de març de 2019 a les 15:30
108   1
Entenc que pot ser que no hagi complert amb lo que volien i tal però és bastant trist acomiadar la a mig programa. Haguessin triat millor O s'haguessin esperat a que acabes no?

Tot molt injust
Per Anònima💜 el 18 de març de 2019 a les 18:01
19   0
Doncs jo penso que el més injust de tot és que no ho diguessin a la cara, si no x telèfon o així.
Injust
Per Anònima el 18 de març de 2019 a les 16:43
47   7
No fan fora a la Mamen quan algun/a concursant desafina a la gala.
injust
Per Anònima Anawar el 18 de març de 2019 a les 11:24
104   9
els propis concursants preferien als Xavis , l' Itziar te molt de talent ni li van donar una oportunitat , auria sigut genial veure-la com profesorade l'academia pero ni li van donar oportunitat

si, hi ha molta gent que ho fa