No et podràs creure que aquesta roba d'una famosa marca ha sortit de les escombraries

per Adolescents.cat, 24 de març de 2019 a les 11:00 |
Zara ha tingut una molt bona iniciativa, i és que dels milers d’ampolles de plàstic que es tiren als contenidors, n’ha fet un procés de supra-reciclatge per crear una col·lecció de roba esportiva que ens encanta!

Amb motiu del Global Recycling Day, la firma d’Inditex va crear una selecció de peces de roba inspirades en diferents esports com el surf, el trekking, la natació o el boxa. El millor de tot? Que totes elles estan elaborades amb teixits reciclats. Aquí podeu veure un vídeo de tot el procés de reciclatge i creació dels teixits.
 

Quines peces us agraden més?

 
 



En Nil Solana, que té 20 anys i és conegut a Instagram pel seu humor absurd, visita el plató d'AdolescentsiCat. Parlem amb ell de la vida, dels seus inicis, d'Instagram, de ser freaky o no ser-ho, i de com veu el seu futur.

Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.

   
Participació
Marques de veritat
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 13:53
1   0
Hi ha moltes marques que obtenen la seva roba SEMPRE de teixits reciclats, sense caure en la hipocresia de fabricar altres peces contaminant en excés o explotant les seves treballadores. Jo us recomano Ecoalf i IAIOS!

Mm no tot és tan bonic
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 13:24
0   0
A veure, sabeu que la majoria de plàstics que hi ha al mar són microplastics que s emporta la rentadora de la roba??? Vaja que si dem roba amb plàstic aquest a més de quedar-se a la brossa es queda al mar però bueno...

...
Per Anònim el 24 de març de 2019 a les 17:57
6   0
l'idea és molt bona, però trobo que la roba és bastant lletja...

Una cosa
Per Anònim el 24 de març de 2019 a les 16:00
0   0
Segur q es deal?

Enquesta treball de recerca 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Per Anònima 💕 el 24 de març de 2019 a les 15:25
2   1
Hola! M'ajudaria moltíssim que em responguéssis aquesta enquesta per dur a terme el meu treball de recerca: https://goo.gl/forms/fxFOMv7hMW0tnqgC3 (Sé que l'enllaç surt separat així que el que hauries de fer seria copiar-lo i enganxar-lo al teu navegador per poder contestar-la 😬😓) Moltíssimes gràcies de veritat 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Opinio
Per Anònim el 24 de març de 2019 a les 14:55
6   0
La idea em sembla bona, pero no m’agradan les peçes de roba.

...
Per Anònim el 24 de març de 2019 a les 14:24
2   26
Els nens d'africa es podien haver menjat les ampolles

xd
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 23:30
0   0
Que tal si les menjen els teus putos pares?
Hjhh
Per Anònimvcfdd el 25 de març de 2019 a les 02:34
2   0
Filll de puta retrasat
Espanya....
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 00:59
3   0
Que ignorant ets de veritat. Comentaris com aquests són els que demostren la poca cultura que teniu la majoria i el que hos falta per aprendre mare meva!🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♀️
No son els primers
Per Anònim el 24 de març de 2019 a les 14:23
3   3
Hi ha moltes marques que fa temps que ho fan....

Ja pero...
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 11:11
1   0
No et dic que no,pero crec que ells ho han publicat ja que com que inditex no sol tenir fama de ser una companyia que recicla i tot això, es diferent que amb les marques que tu et refereixes,que segur que fa molt que ho fan i no tenen mala fama.
B sn
Per Hknba el 24 de març de 2019 a les 13:57
10   4
Pk sempre feu de moda femenina? Crec que s'hauria de fer de les dues

Holaa
Per Anònimaa el 24 de març de 2019 a les 13:45
16   0
La roba no es que m’agradi molt, pero em sembla perfecte que Inditex començi a fer aixo i, més marques ho haurien de fer!

hipocresia
Per Anònimksnfhsekjf el 24 de març de 2019 a les 11:30
4   0
Si si molt bonic, reciclen i tot, però no mostren a les dones, nens i homes que exploten per el·laborar els seus productes no?