Aquest tipus d'accessoris ho petaran aquest estiu, t'agraden?

per Adolescents.cat, 25 de març de 2019 a les 08:47 |
Les petxines ja van ser una moda l'estiu de l'any passat, però aquest any tornen encara amb més força! Moltíssimes marques estan fent accessoris amb petxines: arracades, bolsos, sandàlies, cinturons...

Ens encanten les petxines perquè combinen amb tots els colors i amb estils diferents, i dónen un "look" molt estiuenc! Quin d'aquests accessoris amb petxines t'agrada més?

 
 
Participació
Xoxets
Per Anònim el 26 de març de 2019 a les 14:34
0   0
Doncs a mi em semblen mini xoxets. Sobretot les del bolso del zara i les de les arrecades del H&M.

A veure ja fa rabia pq ja comença a cansar
Per Anònim el 26 de març de 2019 a les 14:25
0   0
Sempre quan publiqueu accessoris, roba, sabates... TOT ÉS DE NOIA però això que és sisplau podeu cambiar i fer dos articles diferents un de cada sexe i axí tots contents gràcies!

summer back please
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 23:35
0   0
Bua a mi em flipa aquesta tendència, em recorda taaant al estiu, i em sembla q et dona un toque ètnic q al estiu queda suuuper bé, i q a la resta del any no puc portar

Va a ser k no
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 23:30
2   0
Osigui... Buff.... Tot amb concxitas d'aquestes, como que no

Doncs dieu-me boja peroo
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 22:28
2   0
A mi m'encanten

Fins la polla
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 22:21
4   0
Em sembla molt be que penjeu aixo, pero he pensat que també existeixen el nois ?? Vamos aquesta publicacio 0 de nois, pero altres el 10% es de nois i laltre 90% vomos adolascent.cat jo mho faria mirar, atentament Marc Abril

.
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 20:31
33   3
Soc la unica a qui li flipaven els collarets aquells típics que et compraves a la platja tipo "shoker" fets de petxines? Like si tu tambee

Jajajja
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 19:26
13   0
Aquesta moda existia a saco quan ma germana era adolescent😂 Em fa molta gracia pq jo ho vaig acabar utilitzant com a disfresses i per jugar a jocs

Buff 😅
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 17:28
37   5
Ns com ho veieu vatees adolescents però jo ho veig horrible sobretot sandalias i bolsos Es salva alguna cosa perooooo ns que en penseu?????

Jaja
Per :) el 25 de març de 2019 a les 18:07
10   1
*no es aalva res
Eh... no