12 peces de roba per sumar-te a la tendència d'aquesta primavera

per Redacció, 25 de març de 2019 a les 11:24 |
El groc tornarà a ser el color tendència d'aquesta primavera segons els portals especialitzats en estilisme. Avui et portem alguns peces de roba que tenen com a protagonista aquesta tonalitat per si et vols sumar a la moda de temporada:


 
Arxivat a:
TENDÈNCIES, primavera, roba
Participació
🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
Per Anònim el 26 de març de 2019 a les 17:55
0   0
Molt paritari i tal l’article...

Crec que ho critiqueu tot
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 23:53
5   0
Si que és veritata que l articoe es pot millorar en aquests aspectes que heu dit però crec que no cal ser tant “tiquismiquis” i que hem de valorar el fet d aquestes noves incorporacions de talles grand i nois ja que, que jo sàpiga abans en aquests articles sortien sempre noies i primes. A més a més si no han posat cap model de talla masculina gran és per que potser no ho han trobat (jo no n he vist mai cap). Solament és la meva opinió

No
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 22:32
1   0
Digueu-me què no sóc la única que l'únic que li agrada és la samarreta verda que porta la del bolso

bàsicament grog
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 21:38
18   0
Comprat algo grog i estaràs a la moda primaveral

Models de talles grans
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 19:43
45   2
M'agrada que s'hagi començat q introduir models de talles grans als articles però perquè no apareixen models NOIS de talles grans? Està més ben vist les noies amb més curves que els nois o què...?

Que no que no
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 18:33
15   11
Es horrible

.
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 18:15
42   8
Hi ha algún color que no sigui el groc, siusplau?

💛💛
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 18:11
67   3
Bàsicament, compra’t qualsevol cosa de color groc 😂

Inditex
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 18:08
35   0
Inditexinditexinditex, inditexinditexinditexinditexinditex, inditex

Sempre l'ho mateix
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 16:16
35   29
Sempre poseu mes coses de noies que de nois, redactors, si esteu a favor de la igualtat de genere (que suposo que si) podrieu fer 50% noies 50% nois. Gracies.

La noia que diu que potser hi han més redactores que redactors
Per Anònim el 26 de març de 2019 a les 14:38
0   0
A veure m'és igual la quantitat i el genere de redacors hi hagin. Però ja siguin redactors o redactores haurien de posar la mateixa quantitat d'informació del dos generes pq no només l'article el veuen les nois sinó que nois també. SIMPLEMENT demanem això igualtat de quantitat o sinó fan un article per nois i un altre de noies i ja esta és així de fàcil. I encara que siguin redactores existeix internet i es pot buscar la informació en allá cos que segurament fan amb els altres articles i segurament també amb els articles per a noies.
DONA SENSE ACCENT
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 23:10
4   2
Carinyo, Dona no duu accent😉 Ja no forma part de la llista dels accents diacrítics
Ja us queixeu per tot
Per Anònimaaaaaaaaaaaaaa el 25 de març de 2019 a les 22:30
4   1
No creus que Hi ha més coses pero noies que de nois perquè hi ha més redactores que redactors? No, clar que no hi has pensat pq només penses en criticar.
.
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 21:38
18   2
Sempre “el” mateix. Dòna corda al català.
.
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 13:53
46   5
I si feu dos articles un amb roba de noia i un amb noi, aixi podeu posar mes dels dos (no em vingueu amb lu d q la roba no te genere... es perq sentengui)