5 adolescents descriuen el seu «crush» i li envien un missatge, i si ets tu?

per Redacció, 25 de març de 2019 a les 13:00 |
Ja fa temps que a Adolescents.cat vam activar les indirectes. Una secció on tothom podia llençar un missatge de manera anònima a persones del seu entorn o el seu dia a dia.

Seguint amb la mateixa filosofia, ara us proposem fer arribar aquestes indirectes als vostres «crush». Potser és algú que coneixes i va al mateix institut que tu, però un «crush» pot ser aquella persona amb qui vas coincidir a la cua d'un McDonald's, us vau mirar, us vau somriure, però no us vau dir res. I ara, clar, necessites saber qui és!


 


Versió sense playbuzz

Noia, 15 anys
Et vaig veure l'altre dia a un club de Bàsquet de Badalona, tens el cabell ros i jugues amb una cinta, perquè els cabells no et molestin...m'encanten els teus braços. No puc deixar de pensar en tu. Si et sents identificat deixa un comentari.

Noia, 16 anys
Anàvem junts a l'escola però després vam anar a diferents instituts. Ara al batx. ens hem retrobat. No sé què tens que m'encanta i em sembla adorable quan et gires enmig d'una classe a parlar-me. Espero que llegeixis això i diguis el que sents per mi. PD: sóc la que seu darrere teu.

Noia, 16 anys
Érem millors amigues. Ens vam conèixer quan anàvem a primer d'ESO que tu venies d'un altre poble. Després a tercer i principis de quart ens vam distanciar i ara, a primer de batxillerat, anem a la mateixa classe. Crec que m'atraus i és la primera vegada que sento alguna cosa cap a una noia. Només sé que m'agrada estar amb tu a les classes i riure de les nostres tonteries (tens el cabell fosc, tot i que el portes tenyit d'un color més clar,els ulls verds i no tens un nom molt comú). El problema és que ara mateix comences a estar de lio amb un tio i jo t'estic ajudant...

Noi, 15 anys
M'agrades des del primer cop que et vaig veure a la mani de l'1-O a Lleida. Ets la noia més bonica que he vist mai, el teu esperit rebel m'encanta. Sempre passo pel teu costat, però no m'atreveixo a dir res. M'agradaria que algun dia em miressis com et miro jo a tu, t'estimo...

Noi, 18 anys
Baixes de Terrassa a Manresa amb Renfe. Ens mirem molt, portes vambes blanques, ets alt i els auriculars que sols portar són blanc. Sempre vull parlar amb tu, però per vergonya no ho faig mai. No sé si llegeixes adolescents.cat.




 
Arxivat a:
OCI, indirectes, crush
Participació
perdoni jo tmb i soc
Per Anònim el 7 d'abril de 2019 a les 03:42
0   0
jo soc un nen de 18 anys soc hetero i busco liu.Passeu instass si us plau

Noia, 16 anys
Per Anònim el 28 de març de 2019 a les 22:17
1   0
Ens veiem cada dia a l'insti. Tu vas a 1r de Bat. Tens el cabell de color vermell tenyit i ja has sentit rumors del que sento per tu. Necessito saber el que penses i que no m'evitis, no saps el feliç que em fas quan em somrius. Fas que un dia dolent es converteixi en el millor.

Siusplau
Per Anònim el 26 de març de 2019 a les 20:33
4   1
Siuspalu poseu alguna indirecta mes q may surt la q poao jo Like si estas decord amb mi

Indirecta💜
Per Anònima confosa el 26 de març de 2019 a les 15:42
4   1
Sóc noia i tinc 17 anys. Ets increible, quan et miro deixo de pensar, tot el que m'envolta desapareix i em centro en els teus ulls blaus, les teves rastes, els teus llavis... No puc definir el que sento amb paraules, estar amb tu fa que m'oblidi dels problemes que tinc. Sento que cada vegada tenim més confiança, ara m'has demanar ajuda amb un treball per l'insti (no anem al mateix) i jo he dit que si, així podré estar amb tu. Et vull començar a veure més, parlar més, confiar més... Bé, m'agradaria dir-t'ho, però em fa por. No vull que hi hagi mal rotllo, ja que després ens haurem de seguir veient si O si (cada dimecres) Tu ets noia i tens 17 anys🖤 PD. No sé si llegeixes adolescents... Crec que és el primer cop que sento això per algú, O almenys d'aquesta manera.

Consell
Per Anònim el 26 de març de 2019 a les 07:46
3   0
M’agrada un del cau A campaments ens portavem molt i va ser ell qui es va apropar a mi i ara crec q ja no hi ha res pero quan ens veiem dissabtes sempre ens llençem mirades... a més amb mi es amb la que parla mes i aleshores jo prenc la iniciativa de treure conversa pero nose esq no crec q li agradi jo

Ieee
Per Holeee el 26 de març de 2019 a les 00:10
8   0
Quí es el de Lleida?! Que es manifesti PD: aver si per casualitat seras qui crec

jajajajja
Per Anònimaaa el 26 de març de 2019 a les 16:52
2   0
jo tambe ho vull sebeeer que soc de lleidaa
Tras satanas
Per Klk el 25 de març de 2019 a les 23:54
13   1
Necessito saber a que ve tanta desespearació lko aquesta societat esta caiguent molt baix xd

Aiuda
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 23:25
6   1
Tinc 17 i fa un any i poc que no em lio amb ningú. Algun consell per sortir d'aquesta sequera permanent en el que estic capficat?? :/

Xdd
Per Anònim el 26 de març de 2019 a les 23:01
1   0
Jo fa 2 anys q no em lio i visc de puta mare 👌nomes amb un vaper em passo la tarda distret sense pensar en lios 😂pd: com mes desesperat estas pitjor ho estaras Pensa que ets feliç i disfruta de la vida dona
ALGUNS TENIM PRESSA
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 22:40
25   0
Siusplau pugeu mes, penso que es una de les millors seccions i amb més visites. Una o dos per setmana estaria be, sino hi han indirectes que mai arriben.

eii
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 19:17
23   4
una cosaa... tinc un problema...el nen que m'agraa des e primaria m'ha demanat lio, el problema es que no em se liar, no me liat mai. Podeu dir com es lia la penya, en plan consellls o passos. Merciii

Deja que fluya
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 23:42
5   0
Ningú neix sabent, tu només deixa't portar ja vuras com t'aniras trobant cada cop més còmoda
No servirá molt crec
Per Anònima V el 25 de març de 2019 a les 23:35
7   0
Jo crec k k et donin pasos et posara encara mes nerviosa pq pensarás en seguirlos , jo em liaría i ja sense pensar en res mes nomes disfruta k t’estas liant amb él k t’agrada!! Bno aixo es él k jo faria si tingues oportunitat pq m’he perdut masses coses per por
Tranquil/a
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 23:11
4   0
A mi em va passar fa poc la teva situació i crec que el millor és que siguis natural deixa't portar PD:Bona sort😉
sigues tu mateixa
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 23:09
5   0
jo la primera vegada tambe estava nerviosa, pero simplement em vaig deixar portar i va sortir bastant be, aixi que t’aconsello que estiguis segura de tu mateixa i que si confies tot sortira bee. bona sooooort!
Rt
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 23:06
8   0
Em sento identificada
Surt sol
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 22:36
11   1
Deixa que flueixi, quan estiguis amb ell li dius que no t'has liat mai i que t'ensenyi, lo altre ja es magia...
Busco....
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 16:38
6   59
Busco liuu. Digueu d'on sou i si m'interesseu us diré

Noi de hospi
Per Anònim el 28 de març de 2019 a les 00:35
0   0
Pasa insta si vols lio
igual
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 08:56
1   2
Soc girl de 17 Busco noi (tmb noia tinc moltes ganes de probar aviam q tal) 📍Bcn (la zona suda, sempre estic voltant x la ciutat)
Desesperació modo on
Per La_cabbel el 26 de març de 2019 a les 21:33
2   0
I això és el que passa últimament amb la gent que solament busqueu lio i no rela i a més es desesperació de no estar sol 😂😂
Lio
Per Anònim el 26 de març de 2019 a les 20:52
0   3
Jo sóc de girona
Jo tmb
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 22:50
0   9
Soc del baix Llobregat i soc noi
Per la que busca lio
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 22:38
2   11
Jo també, soc de L'Hospitalet de llobregat
Lío
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 21:56
4   10
Chico de 18 de St Boi
Jo tambe busco...
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 19:12
3   15
Jo tambe busco lio, sóc de la Bisbal d'Empordà.
Jo tambe busco...
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 19:10
3   21
Jo tambe busco lio, sóc de la Bisbal d'Empordà.
no ve al cas
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 16:57
24   5
algu em pot donar consell sobre lio. esk un nen m'ha demanat pero ell no sap k mai m'he liat...
Joder
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 16:52
105   4
Quina desesperació que portes
Reflexio sense res a veure
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 16:37
172   4
Us heu parat mai a pensar que l'emoji de porfa🙏 en veritat potser representa dues persones xocant els cinc? La nostra vida ha estat una mentida tot aquest temps Filosof incompres.

IGNASI
Per Anònima el 27 de març de 2019 a les 22:27
0   0
Ets l'Ignasi oi?
...
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 18:50
0   0
El teu nom comença per a i acaba en i? I té 6 lletres?
Carrera universitària
Per Anònim el 25 de març de 2019 a les 23:12
26   0
Tu vas per a estudiar filosofia com a carrera universitària no?
JODER
Per Anònima el 25 de març de 2019 a les 23:05
23   0
Ara me ratllat
.