9 comentaris que han hagut de suportar dones amb èxit i que mai haguessin fet a un home

| 28/03/2019 a les 11:37h
Arxivat a: FEMINISME, masclistes, feminisme, dones, èxit, comentaris
 
Imatge il·lustrativa
Actualment gairebé totes les dones del món treballen, però la societat encara no està acostumada a veure dones en llocs de més èxit o poder.

La revista FMDOS va fer un recull de 9 dones amb èxit que han hagut de suportar comentaris desagradables pel sol fet de ser dones. Quin us indigna més?

 
 



Oques Grasses, que s'ha convertit en un dels grups de moda a Catalunya, visita AdolescentsiCat al Saló de l'Ensenyament. Parlem amb ells de la vida i de la seva carrera com a músics.

Sense saber-ho, el grup s'ha hagut d'enfrontar a algunes proves del programa que mai havien pensat que acabarien fent. Com sonaria Oques Grasses en castellà? Són capaços de tocar una cançó seva amb instruments de joguina?  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Sense paraules
Anònima, 28/03/2019 a les 13:19
Interessant
+95
-2
Quina vergonya que seguim vivint en un món així 😶
Avere
Anònim, 28/03/2019 a les 22:35
+28
-5
Algunes coses són per fotre-li una hostia a la cara però d'altres jo ne sentit tant en dones com en homes i crec q exegereu una mica. Tot i que no dic q en alguns casos tingueu raó.
Sorry per les faltes 😅❤️
Quina vergonya que doneu
Anònim, 28/03/2019 a les 22:37
+8
-55
Mare meva us queixeu per tot. La cosa es queixar-se i fer-se les victimes per tot. Cada cop el feminisme dona més pena i es veu tot el que hi ha darrere d'ell. Hipocresia i voler guanyar diners a base de subencions, i les nenes de 13-20 anys com zombies reivindicant coses que ja tenen i jugant a la revolucio a un pais on les dones viuen molt bé.
Crec que t'equivoques
Anònim, 29/03/2019 a les 07:13
+24
-1
Em sembla que t'estas equivocant, tot el que ara tenim es pel fet que unes dones de 13-20 anys van guanyar i segur que homes iguak de masclistes es queixaven. Pero encara hi ha moltes que hem de canviar. Nose si ets un home o una dona pero si ets una dona segurament t'ha passat el fet d'anar caminant i que et cridessin i aixo es abus i despres oi que tens por? Doncs aquesta es una de lea mil raons per les que les dones de 13-20 anys lluitem i seguirem lluitant fins que tinguem igualtat i partim desde el mateix punt que els homes
La vergonya la dones tu
Anònim, 29/03/2019 a les 08:22
+24
-2
Les dones vivim molt be dius? L'altre dia, estava en una parada de bus, i un tiu hem va fotre la ma a la cama, vaig tindre que tornar a casa de la por que vaig passar, tinc 13 anys, imagina-t'ho. Si això es viure be, els homes viviu com reis llavors... Avans d'escriure algo, compte les violacions que ja han hagut aquest any.
I he llegit algun comentari que ficava perdo per les faltes, pero ni perdo ni osties, s'enten be.
La vergonya que dones tu
Anònim, 29/03/2019 a les 20:03
+4
-1
M’he indignat per la part del final... osigui dius que com que se suposa que les dones “vivim be”, cosa que no es veritat ja que vivim en una societat masclista i sexista, no hem de exigir els mateixos drets a les dones que potser estan a altres països i son discriminades. Segons el teu punt de vista es com que si a tu a casa teva mai hi ha agut ,per exemple, pobresa no has de lluitar per el fi a la porbresa. I finalment m’ha fet MOLTA ràbia el que has dit que que només les dones es queixen i es fan les víctimes: per començar tu que faries si cada vegada que vas de nit per el carrer has de passar por de que no et puto violin, haber no estic dient que no els hi pugui pasar als nois però es molt mes freqüent amb les noies.

Així que avans de fer un comentari pensato per favor
Pesats
Anònim, 28/03/2019 a les 23:47
+6
-37
Us feu molt pesats ja amb tants articles de feminisme, masclisme i tot això la veritat...
Mentida
Anònim, 29/03/2019 a les 00:18
+3
-10
Excepte la 2, la 3 i la 5 que sí que son masclisme, la resta poden perfectament dirli a un home, si no esteu d'acord, argumenteu.
Dooncss
Anònima, 29/03/2019 a les 07:43
+11
-2
Jo trobo que totes son masclismes. Sho podien estalviar, no creieu?
??
Anònim, 29/03/2019 a les 12:49
+1
-2
la 6 se la podien estalviar
Mm
Anònima, 29/03/2019 a les 16:26
+3
-2
No sé vosaltres però jo veig comentaris que poden anar dirigits tant a homes com a dones ( no els estic justificant ja que son comentaris de mal gust). I no són comentaris fets perquè siguin dones sinó que tenen a veure amb el seu caràcter.

És la meva opinió, si algú pensa diferent que argumenti la seva opinió.
La veritat és que tots
Anònima, 29/03/2019 a les 21:56
+0
-3
Tots aquests comentaris indignen. Perquè no podem viure en una societat igual per a tothom? Una societat lliure de masclismes i feminismes, on tots i totes ens sentim a gust sent el que som? Amb comentaris com "exagereu massa" o "que pesats que us feu" no anirem enlloc, la igualtat serà un camí molt llarg i difícil si encara hi ha gent que opina d'aquesta manera. I es que ens farem pesats fins que aconseguim el que volem!
MMM....
Anònim, 06/04/2019 a les 09:15
+3
-0
El feminisme no és el contrari que el masclisme, és la lluita per la igualtat de gèneres.