JO MAI MAI coses estranyes que tots fem

| 29/03/2019 a les 12:40h
Arxivat a: OCI, amics, jo mai mai
 
Imatge il·lustrativa
Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI.  Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure. 


 

Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina.


Oques Grasses, que s'ha convertit en un dels grups demoda a Catalunya, visita AdolescentsiCat al Saló de l'Ensenyament. Parlem amb ells de la vida i de la seva carrera com a músics.

Sense saber-ho, el grup s'ha hagut d'enfrontar a algunes proves del programa que mai havien pensat que acabarien fent. Com sonaria Oques Grasses en castellà? Són capaços de tocar una cançó seva amb instruments de joguina?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ehemmm 😂😂
Anònima, 29/03/2019 a les 13:05
+33
-0
Crec que la majoria em fet gran part d’aquestes 😂
ajuda
Anònima, 29/03/2019 a les 14:13
+24
-4
Hola, no té res a veure però necessito la vostra ajuda.
D’aquí poc tinc visita amb el ginecòleg però estic molt nerviosa per si em pregunta si he mantigut relacions sexuals amb algú, ja que la meva resposta serà un si. M’agradaria respondre sincerament però davant de la meva mare no puc. Vosaltres que vau fer quan us ho van preguntar? Hi vaig perquè em fa molt mal la regla. Tinc 15 anys✨ Gràcies
Resposta
Anònim, 29/03/2019 a les 15:11
+20
-1
Intenta parlar amb la teva mare sobre que ho has fet O si et fa molt de vergonya diga-li que t'agradaria anar sola...
consell
Anònim, 29/03/2019 a les 16:04
+6
-5
habeure has de tenir comfiança mab al teva mare, epor si no es aixi sacabara enterant tard o hora aixi q encara q a ella li sembli q ho has fet molt d'hora doncs es la teva decicio i nomes hi h auna primera vegada aixi el q ella ha ed fer com bona mare es aconsellate i apollarte, sempre amb proteccio
o si no q no entri o q no miri ella o li fas algun senyal al doctor sense q ella es doni compte
Per la del ginecòleg
Anònima, 29/03/2019 a les 16:27
+25
-1
Sinó vols k senteri la teva mare digali que no cal k entri amb tu a la consulta aveure k et diu i sinó molta sort😘😘
Uiiii
Anònim, 29/03/2019 a les 18:28
+2
-0
Tranquila donaaa.
Segurament ta mare no entrarà amb tu. Si té intenció de venir li pots demanar que no ho faci.
I, al ginecòleg no li importa a nivell personal si has O no has mantingut relacions sexuals.
Evidentment si et pregunta has de dir la veritat.
I... Crec que no li dirà a també mare el k li diguis.



consell
Anònima, 29/03/2019 a les 18:47
+0
-0
diga-li ara a la teva mare, ella ha de comprendre q es l'edat de provar coses noves i d'experimentar i tu has de tenir-li confiança, sinó, juraria que la ginecòloga té l'obligació de preguntar-te si vols que la teva mare estigui present o no i si dius que no no s'enterarà de res del que parleu ja que tens la teva privacitat, si després et diu que perquè no volies que estigués present digues que et fa vergonya parlar d'això davant seu o algo així.
No obstant, jo li diria.
Consell ginec.
Anònima, 30/03/2019 a les 10:01
+0
-0
Abans d'entrar crec que et preguntarà si vols entrar sola o no. I sinó... molta sort!!
Holaa
Anònima, 30/03/2019 a les 12:38
+1
-1
Digali al ginecòleg que no, ja que l’himen es pot trencar amb un tampax, ell no sabrà si has mantingut relacions. Estic en la mateixa situació que tu i ho faré.
tranquil•la!
Anònima, 29/03/2019 a les 15:06
+17
-2
Jo vaig anarhi amb 16 anys i tot i que no havia mantingut relacions mai, la ginecòloga abans de començar a fer-me preguntes em va dir si volia parlar a soles amb ella o amb la meva mare al davant. Pots parlar amb ella a soles, i si la teva mare et pregunta perquè, li pots dir que perque et fa vergonya parlar d'això davant seu. No sé si al teu ginecòleg les coses aniràn iguals!
Els meus pares no em deixen sortir
Anònima, 29/03/2019 a les 15:12
+21
-4
M'agradaria començar a sortir de festa, tinc quasi 17 i els meus pares no em deixen, em diuen que és molt perillós per la gent que et pots trobar pel carrer a la nit, que sóc molt petita per sortir... I blah blah blah. Totes les meves amigues surten i a mi no em deixen, ja no sé què fer!!!!!! :(
Algun consell siusplau?? Us ho agrairia moltíssim ❤️
per la de que els seus pares no la deixen sortir
Anònim, 29/03/2019 a les 18:20
+0
-0
Jo et recomano que intentis fer pactes amb ells i arribar a un acord. Per exemple escollir una hora límit, o si els hi fa por que tornis sola ( normal amb aquesta societat ) que et vinguin a buscar, etc.
Molta sort!!
Doncs
Anònim, 29/03/2019 a les 18:33
+2
-0
Intenta li donar raons de pes.
Evita els: tothom ho fa.
Has d intentar que la teva mare/pare (els dos) estiguin tranquils, que sàpiguen que vas amb bona gent, que serà una bona experiència, que aniràs molt en compte. Si cal digals que no aniràs sola...

Intenta encara que sigui que un dels dos quedi convençut. Potser un es pot compinxar amb tu.

Sobretot: no els enganyis dient que vas a estudiar a casa una amiga pk si s enteren desconfiaran més de tu
em passa el mateix
Anònim, 29/03/2019 a les 18:38
+1
-0
Ho sento, no és un consell, però t'entenc perquè a mi em passa el mateix.
diooooossss
diva secretaaa, 29/03/2019 a les 19:34
+1
-0
estic IGUAL ke tuu no em deixen sortir de puta casa i tinc 16 anys. Fins tot me mare m'acompanya a l'insti!! Ns pero molesta molt de veritat encara que ja me esquepat 7 cops de casa perosempre empillen...(no us espacpeu de casa , ho dic per el vostre be)
Per la que no li deixen sortir de festa:
Anòniimaaa, 29/03/2019 a les 21:21
+0
-0
Bones! Jo intentaria parlar seriosament amb els meus pares sobre aquest tema i així intentar-los convéncer. Jo crec que ja ets prou gran per prendre decisions sense que els teus pares tinguin que decidir sobre lo que tens que fer i lo que no. Diga'ls-hi també, que anirás acompanyada de les teves amigues per exemple, perquè així estarán més tranquils... És lo que faria jo! Molt bon dia!
la que vol sortir
Anònima, 29/03/2019 a les 23:33
+0
-0
holaa jo crec que el que has de fer és demostrar-los que has madurat i que prens mesures de seguretat (per molt injust que sigui, en aquesta *** societat s’ha de fer) per exemple no anar sola a altes hores de la madrugada o coses així i demostrar que tens seny i no fas això per ser “guai”. espero que et vagi bé
Per la de els meus pares...
A mi hem funciona, 29/03/2019 a les 23:35
+0
-0
Fes que estàs super Trista quan vingui la próxima Festa i pot ser que comí
Per qui no li deixen sortir
Army, 30/03/2019 a les 00:38
+1
-0
Tranqui jo tinc 20 anys i em pasa igual, em diuen que es perillos.
🙃
Anònima, 30/03/2019 a les 07:15
+0
-0
Has de poder parlar amb la teva mare, acorda unes hores, i a mesura de que vagis sortint ja confiaran més amb tú. Sort.
La de les festes
Anònim, 30/03/2019 a les 09:44
+0
-0
Haver, crec que el que has de fer es quedar amb els pares d’una manera que faci que tots sortiu beneficiats es a dir, que et portin ells i et recullen ells o alguna cosa aixi, que potser no tagrada però almenys hi vas i això es el que importa
..
Anònim, 30/03/2019 a les 10:22
+0
-1
jo tinc 15 i em deixen ana a gairebe totes les q vui. Consell: escapat de casa
Per la de sortir
Anònim, 30/03/2019 a les 11:03
+0
-0
Jo et recomano anar a dormir a casa de una amiga i apartir d’alla sortir de festa, es el que faig jo i ells no s’enteren de que res
per la que no la deixen sortir
Anònim, 30/03/2019 a les 11:05
+0
-0
digues que vas a dormir a casa d'una amiga💁🏻‍♀️
Ei
Anònim, 30/03/2019 a les 12:41
+0
-0
Intenta parlar formalment amb ells, que vegin que poden confiar en tu, i intenta convençre’ls que no ets massa petita, tens l’edat legal fes que ho mirin desede un altre punt de vista!
.
Anònim, 30/03/2019 a les 13:07
+0
-0
Els teus pares nomes volen lo millor per a tú! Fes-lis cas 😘❤️
consell
Anònim, 29/03/2019 a les 16:09
+5
-6
per dirli q si pero sense q ella ho vegi o li dius abans de anar, es la teva marehabeure has de tenir confiança mab la teva mare peor si no es aixi no passa res a¡al final sacabara enterant
encara q ella e spensi q ho has fet massa d'hora es la teva decisio i nomes hi aun aprimera vegada i si ho has fet mab algu q estimes genial i si no tambe tu decideixes
ella ta dapollar i aconsellar com a bona mare
i si no li dius q no miri o q no entri o li fas laguna senyal al doctor
Jdr
Anònim, 30/03/2019 a les 11:57
+1
-0
Jo a totes he posat he vegut😂😂😅
Per a la diva secretaa
Anònim, 04/04/2019 a les 00:12
+0
-0
Explica la teva experiència d'escapar-te de casa

Tinc curiositat ja que no ho faré mai potser!!!!!!!!!!