5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 390]

| 13/04/2019 a les 10:00h
Arxivat a: SEXUALITAT, rànquing, hot
 
Imatge il·lustrativa
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.


 


Versió sense playbuzz


Noia, 16 anys
Hi ha dies que veig al meu ex i m'excito. Fa unes setmanes, al carnaval al poble, els dos ens vam anar fent mirades durant la nit. Ens vam apropar i ens vam posar a ballar, refregant-nos. Estàvem molt calents i li vaig dir d'anar a casa meva. Vam entrar pel garatge i ho vam acabar fent allà. Una de les millors experiències.

Noi, 15 anys
L'altre dia a l'insti, a educació física, ens van posar en parelles amb noi i noia a voleo. Em va tocar amb la noia que m'agradava. Havíem de fer exercissis junts i em vaig acabar empalmant. Ella ho va notar i em va dir d'anar al lavabo. Ens vam començar a liar i a tocar...ara estem sortint.

Noi, 15 anys
L'altre dia va venir un amic a dormir a casa. Vam passar la tarda viciant-nos a la play i tal. Vam anar a dormir i estàvem sols. Ens vam començar a tocar així de conya i li vaig acabar fent una palla i per poc no li vaig menjar. Em va donar moltíssim morbo.

Noia, 16 anys
L'any passat vaig anar de viatge a l'estiu amb la família. A l'aeroport ens vam trobar amb uns amics dels meus pares (tenen un fill de dos anys més que està boníssim) i resultava que agafàvem el mateix avió. A dalt de l'avió, jo havia d'anar al lavabo i ell em va dir que també...Quan vaig entrar, ell va entrar amb mi i ens vam començar a liar a saco. Vaig acabar menjant-li...

Noia, 16 anys
Hi havia una quedada per dinar amb el meu grup d'amic, on també hi ha el meu folla amic. Aquell dia jo portava un vestit. Abans d'anar amb ells vam follar i ell em va dir a veure si m'atrevia a anar tot el dinar sense roba interior. Vaig acceptar. Ens vam asseure de costat i em va començar a tocar per sota la taula fins que em vaig córrer.





L'actriu Júlia Creus, visita AdolescentsiCat . Parlem amb ella sobre la seva carrera, de l'AVE, de quan en un càsting es va quedar en blanc i no va saber cantar el boig per tu. També repassarem la seva etapa a Batxillerat i el seu pas per Merlí o Boca Norte. També li farem passar 2 proves que hem pensat per ella i no s'escaprà de respondre les preguntes de l'interrogatori íntim!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

🤨
Anònim, 13/04/2019 a les 10:05
Molt interessant
+168
-0
Que be so passa la gent no?? 😌😏
A mi...
Anònima, 14/04/2019 a les 00:37
Interessant
+52
-1
A mi com q no m'ha passat mai res 😂😂😂
Sad
Anònima, 13/04/2019 a les 14:21
Molt interessant
+208
-2
Abril de 2019 i aquí seguim, més sola que la una Xd
x2
Anònim, 13/04/2019 a les 16:14
Interessant
+86
-1
Tranqui no ets la única :(
Jaja
Anònim, 14/04/2019 a les 03:29
+17
-17
Millor estar sol i fer el q tu vols que tenir algu i no poder el que vols
Avio
Anònim, 13/04/2019 a les 23:06
+49
-0
Com li va poder menjar estan a un putu lavabo de lavio, que son minusculs?
un xic imposible
Anònim, 14/04/2019 a les 16:18
+3
-0
jo tambe encara mho pregunto pq son super incomodes
No ho entenc
Anònim, 13/04/2019 a les 23:20
+33
-0
Per que no hem passen totes aquestes coses a mi ??!!
😶
Anònim, 13/04/2019 a les 23:24
+20
-2
La 3 te pinta de ser mentida pq els lavabos dels avions son super petits, nomes hi quep una persona i amb prou feines hi quep, tinc el record del lavabo d'avio super fresc perque justament ahir vaig tornar a bcn amb avio i jo q considero q tinc un cos que no esta gras no em podia ni moure
No te xq
Anònim, 14/04/2019 a les 09:41
+13
-25
Hi ha lavabos que si que son grans a avions , però clar son per gent amb millor classe social ,potser tu no has anat mai ...🤭
Avió
Anònim, 14/04/2019 a les 10:28
+21
-1
Com a tripulant de cabina et puc asegurar que per normas de seguretat no deixem que dues persones entrin al labavo
la de no te xq
Anònim, 14/04/2019 a les 22:10
+8
-1
pero tu de que vass saps la de gent que amb prou feines tenen per marxar 1 dia a la platja o fins i tot a arribar a finals de mes com Deu mana, pq vinguis tu de sobrat/da prepotent?
Per els comentaris de abaix
Anònimaaa, 13/04/2019 a les 23:59
+41
-0
Tranquils/es, jo aquest any faig 15 anys i encara no m'he liat ni he fet res hot.... Jo tmb estic mes sola que la una 😂😂😂
Per els que diuen que no han fet res
Anònim, 14/04/2019 a les 16:19
+4
-0
same pero tinc 16 i així seguiré
🔥
Anònim, 14/04/2019 a les 00:32
+42
-0
Sóc l’únic pringat que no te cal experiència per per contar?
Mirant les experiències de les demés persones a vegades penso que la meva vida es mol aburrida xd
100% real
Anònim, 14/04/2019 a les 13:20
+8
-0
.
Noia
Anònim, 14/04/2019 a les 11:59
+16
-0
Tots els meus amics/ amigues s'han liat algun cop menys jo i alguna altra. Sempre quan quedem amb els amics/ amigues acabem fent ronda de cotilleos o merdes d'aquestes. Jo mai se k di pk mai m'han passat coses d'aquestes i pos em fa vergonya.
Noia
Anònim, 14/04/2019 a les 16:35
+3
-0
em passa el mateix, sempre em pregunten si m'ha passat alguna cosa nova i sempre dic que no. la meva vida es una merda
Caram
Experiencia hot 4, 17/04/2019 a les 12:34
+1
-0
Ostia no m'imagniava q sortis la meva experiencia hot aqui mai jajajajajajajaj del pal q la vaig publicar sense esperança d llegirla aqui mai jajaj
nose
Anònim, 15/05/2019 a les 20:11
+0
-1
hola tinc 13 anys i me liat amb 5 algu aixi?