Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

| 09/04/2019 a les 12:44h
Arxivat a: OCI, preguntes extremes
 
Imatge il·lustrativa
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina.


L'actriu Júlia Creus, visita AdolescentsiCat . Parlem amb ella sobre la seva carrera, de l'AVE, de quan en un càsting es va quedar en blanc i no va saber cantar el boig per tu. També repassarem la seva etapa a Batxillerat i el seu pas per Merlí o Boca Norte. També li farem passar 2 proves que hem pensat per ella i no s'escaprà de respondre les preguntes de l'interrogatori íntim!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

sóc com tu
Anònim11, 09/04/2019 a les 16:16
Interessant
+77
-12
like si no t'agrada que et tallin els cabells
Quan et deixen com una carbassa amb 4 pèls
Anònim, 10/04/2019 a les 01:24
+14
-0
Odio anar a la pelu
Sempre em destrossen el cabell i em comença a agradar mínim quan passa 1 mes o 2 de tallar-me’l
Jo no ho supero
Anònim, 10/04/2019 a les 18:20
+3
-0
Encara em fa rabia la peluquera que l'estiu passat em va tallar el serrell quan jo no volia😡😂
Classes?
Anònim, 09/04/2019 a les 17:49
Interessant
+75
-25
Si no hi ha vacances i es van 3 dies a classe. La resta què es fa si no hi ha vacances?
Aixxx
Anònim, 09/04/2019 a les 23:14
+9
-0
Vol dir que 3 dies a la setmana son cole i els altres festa pro no hi haurien vacances detiu nibde Nadal o sigui tot lany aixi
ns
Anònim, 09/04/2019 a les 23:16
+8
-0
crec que es refereix a fer clases nomes el dilluns, dimarts i dimecres (per exemple) i els altres dies no tenir clases, però no tenir vacances de nadal, d'estiu i tal
🙃
Anònim, 10/04/2019 a les 00:09
+1
-0
Ns q fas els dissabtes i els diumenges pero mes o menys aixo
jo també hi havia pensat
Anònima, 10/04/2019 a les 00:39
+1
-0
dels set dies de la setmana només fas cole tres, la resta són “cap de setmana” però no hi ha un estiu, el temps que no fas cole es aquest “cap de setmana”
A ver
Anònimaa, 10/04/2019 a les 01:57
+0
-0
Es refereix a que facis 3 dies de classe a la setmana (totes les setmanes de l'any, però no tens vacances llargues en plan estiu etc)

I l'altre es refereix a que tindries 6 mesos de vacances seguits i després 6 mesos de classe fent classe els 7 dies de la setmana sense descans.
AJUDA PLS
Anònim, 09/04/2019 a les 19:07
Interessant
+86
-0
Fa cosa d'un any que vaig tallar amb la meva novia, pero que hem seguit parlant de tant en tant. La cosa es que mha deixat de parlar quan em va veure que també parlava amb altres noies, ho veieu normal? o es que s'ha posat gelosa i no ho pot veure? Ara es veu que té novio però no la veig feliç, almenys no tant que quan estava amb mi (ho noto). No entec a les noies ajudeume pls.. creieu que encara l'importo o que s'ha buscat un novio per "venjança"?
...
Anònim, 09/04/2019 a les 19:25
+1
-0
Busqui venjança O no, com tu has dit, ja no està amb tu.
Cada un feu les vostres vides.

Podria ser que t hagués deixat de parlar per molts motius: potser ella no ho ha acabat de superar( per exemple).
I, que tingui nòvio està bé, si és el què vol.

Sincerament crec que no t has de capficar. Si li importés, ja t explicarà i serà sincera i Nonó et vol parlar més: adéu siau
Per el noi que no sap que li passa al la seva ex
Anònim, 09/04/2019 a les 23:03
+1
-0
Crec que el millor que pots fer és parlar amb ella. I dir-li que no la veus bé i si li passa alguna cosa.
Després que es posi gelosa si parles amb Altres potser és , perquè ella encara no t'havia superat, i necessitava temps per assimilaro tot. Per altre banda dubto que tingui novio només per venjança
Possible
Anònim, 09/04/2019 a les 23:21
+0
-0
Amb aixo de que s'ha buscat nòvio per venjança no crec però sí crec que encara ets important per ella.
Coses de noies
Anònim, 09/04/2019 a les 23:29
+0
-1
A veure jo crec que si que li importes però per fer-te pensar que no s'ha buscat un novio, jo crec que el millor és que ho parleu però amb tranquil·litat i sense acusar-la
.
Anònim, 09/04/2019 a les 23:48
+1
-0
A veure, pel que has dit, pot ser que sigui per jelos, perquè al veure que tu parlaves amb altres, a ella li ha tocat i ha volgut fer el mateix. Però jo crec que això demostra que encara li importes, perquè si no, no s’hagués pres la molèstia de buscar-se a un altre tio per restregarto.
Jo de tu valoraria si realment aquesta noia val la pena, perquè si tha deixat de parlar només pq parles amb altres ties, no anem be eh


Espero que tajudiii❤️
Holis
Anònim, 10/04/2019 a les 00:20
+0
-0
No crec que sigui per venjança, si ho vas deixar tu, potser sigui perquè no vol estar sola i necessita a algu que la faci sentir el que tu li feies sentir, m’entens? en plan, a mi no m’ha passat amb les meves novies però és el més probable, prova a parlar amb ella per seguir tenint amistat encara que sigui, gràcies per llegir-me.
Rei del sarcasme
Anònim, 10/04/2019 a les 03:14
+1
-0
Merda me equicat delloc per posar elmeu nom:
Si te un novio per venjança doncs pots fer una revenja
Talla completament tota connexió, o almenys si vols mantenir el contacte que siguibde forma que ella cregui que has tallat el contacte
Potser
Anònima, 10/04/2019 a les 06:59
+1
-0
POTSER li importes però per enveja de que tu parles amb altres noies s'ha buscat novio per veure si aconsegueix que tu et posis gelós.
El meu punt d vista
Anònim, 10/04/2019 a les 07:19
+0
-0
Ella potser esta gelosa i s’ha buscat a una altra persona per poder oblidar-te, és molt comú fer-ho perquè, almenys jo, sento que em falta alguna cosa i x molt que no sigui el mateix intento omplir el buit amb algú
Pel de la novia
Anònim, 10/04/2019 a les 07:26
+0
-0
Crec que encara esteu colats mútuament i busqueu altres parelles per oblidar vos i això de deixar-te de parlar, una de dues o s'ha rallat per alguna qüestió o està gelosa. Espero que t'hagi servit d'ajuda 😉
olvidar-te
Anònim, 10/04/2019 a les 07:46
+0
-0
jo crec que ella vol passar pàgina coneixent a més gent per olvidar-se de tu, potser no està tant feliç amb aquella persona però esperat un temps o diga-li que encara sens algo per ella perquè sino ella es penserà que tu ja no vols res
el noi del comentari
Anònim, 10/04/2019 a les 10:24
+31
-0
Moltes gràcies a tots/es, he llegit tots els vostres comentaris i ho m'ha sigut de molta ajuda, per reflexionar. Crec que el que feré és guardar silenci, potser és el millor pel meu cas.
No vull crear un altre victima(el noi) pel fet de la nostra relació, ja hem sufrit molt, ella per mi i jo per ella.
M'esforçaré per olvidar-la, potser mai sentiré tot el que vaig senti per ella,
però sempre estarà dins del meu cor (només amb la imaginació).
Encara tinc esperançes en el amor, però que, estar solter tampoc esta mal ee.
Ja us informaré si sorgeix algo. I gràcies x llegir-me, m'he enrrollat massa.
What?
Anònima, 10/04/2019 a les 07:39
+1
-0
No hi ha vacances i es van 3 dies a classe...
La resta de dies festa?
calculs
Anònim, 10/04/2019 a les 13:50
+13
-0
Fent càlculs surt millor anar 3 dies a classe:
suposant que un any té 52 setmanes, 52*7-3 = 208 dies de festa.
i en canvi mig any és només 365 / 2 = 182.5 dies.
Wow
Anònim, 10/04/2019 a les 16:07
+5
-0
Que crack, no m'ho havia plantejat 😂🙌🏼
Ajuda siusplau
Anònim, 10/04/2019 a les 21:00
+0
-0
A veure, hi ha un noi amb el que fa unes setmanes que noto que n’hi ha com tensió entre nosaltres, o sigui tensió sexual, pero clar jo no sé si ell també ho nota o son imaginacions meves a part n’hi ha un incombenient i es que te novia, nomes porten dues setmanes o així pero clar jo no em vull ficar al mig, pero no sé que fer a part ell es el típic que mai te res seriós sempre s’acava cansant o simplement ni surten
Que podria fer?
Pd: sento si n’hi ha alguna falta d’ortografia
No ho facis
Anònim, 10/04/2019 a les 22:04
+0
-0
No tho recomano per experiencia