Els millors 5 plans per aquesta Setmana Santa

| 14/04/2019 a les 09:44h
Arxivat a: EDUCACIÓ, turisme, CETT
 
Imatge il·lustrativa
Les vacances estan a tocar, però últimament el temps no ens ha ajudat gaire a decidir que podem fer o on anar. És per això que aquí et proposem 5 plans per a fer aquesta Setmana Santa!

 


Et recordem que si estàs interessat/da en el turisme, la restauració o la gastronomia, el CETT-UB, és el teu Campus Universitari! Adscrit a la Universitat de Barcelona i liderant l'excel·lència en el sector durant 50 anys, el CETT t'ofereix: tots els nivells de formació –cicles formatius, graus universitaris, màsters i postgraus i formació contínua-; mobilitat internacional arreu dels 5 continents; i convenis de pràctiques amb més de 900 empreses punteres. Informa't ara a www.cett.cat. També pots demanar informació, omplint el formulari de més avall sense cap compromís. 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Uau
Anònima, 14/04/2019 a les 15:36
+8
-0
Vaia basura de plans no?😂
K sad
Anònim, 14/04/2019 a les 15:59
+17
-0
Like si aquesta Setmana Santa et quedes a casa jaja
Mai
Anònima, 14/04/2019 a les 16:14
+5
-0
Si no he sortit mai ni he anat de vacances en la meva vida xd I nomes per el que he vist que costa sortir i viatjar mare meva la gent deu de tener un bossa plena de billets i es rica perque sino es impossible, es que no surt les comptes. Nosaltres que som de classe baixa que ens costa arribar i no tenim ni per arreglar la casa que esta per reformar, amb humetat i goteras tindrem per viatjar... anda...
No tengo money
Anònim, 14/04/2019 a les 18:03
+5
-0
When no tens ni un euro per anar als pakis
Si si, però...
Anònim, 14/04/2019 a les 19:28
+1
-0
Si no tens prous diners per permetre’t aquests viatges per 5 membres de la família i el meu pare treballa... de casa i del poble no crec que marxem gaire més lluny 😢
Aprofita Baecelona
Anònim, 14/04/2019 a les 22:01
+9
-4
L'apartat d'aprofita Barcelona clmença dient: "si ets més casolà..." Hola? Barcelona no és el cul del món hi ha més coses i no tots els qui llehim adolescents.cat som de Barcelona. Si us plau redactors els de la resta de Catalunya també volem notícies que sempre us centreu en Barcelona.


Like si no ets de Barcelona (o si) i lenses com jo😘
Jajajjajaja
Anònim, 15/04/2019 a les 14:29
+2
-0
potser no es el cul del mon però sí que la area metropolitana de Barcelonq té la meitat de la població Catalana.
I no crec que ho diguin per això, lo de mes casolà ho diuen per si no et vols moure molt lluny i prefereixes anar a una ciutat catalana. No fa falta estar tot el dia amb que si Barcelona es el cul del mon. I sento molt dir-t'ho, però sent una de les ciutats mes visitades del mon es mereix
molta mes visivilitat que d'altres.
salou
Anònimaaaaaa, 15/04/2019 a les 18:50
+0
-0
like si ets de lleida i vas a salou