JO MAI MAI Coses que fas quan estàs enamorat/da

| 12/04/2019 a les 12:01h
Arxivat a: OCI, amics, jo mai mai
 
Imatge il·lustrativa
Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI.  Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure. 

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina.


L'actriu Júlia Creus, visita AdolescentsiCat . Parlem amb ella sobre la seva carrera, de l'AVE, de quan en un càsting es va quedar en blanc i no va saber cantar el boig per tu. També repassarem la seva etapa a Batxillerat i el seu pas per Merlí o Boca Norte. També li farem passar 2 proves que hem pensat per ella i no s'escaprà de respondre les preguntes de l'interrogatori íntim!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Donç
Anònim, 12/04/2019 a les 12:33
+27
-33
No estic 100% segura de si aquell compte és el teu...

Jo el xafardejo de tant en quant, si em ve de gust.

Hi ha fotos boniques, però no ho son tant com tú.

Quan et miro els teus ulls em revelen tota la veritat, perfavor no et deixis enganar.

T'estimo gran foc, jo som l'aigua que apaga l'incendi, després sembrarem la llavor de la vida per tornar verda de nou la Mare Terra.
Osti
Anònim, 12/04/2019 a les 15:44
Interessant
+70
-9
M’han agafat escalfrets i tot XD que cursi mare meva
Doncs
Anònim, 12/04/2019 a les 23:08
+16
-1
Tu ja prou amb el donç dels collons
Buf
Anònima, 13/04/2019 a les 08:40
+21
-1
Més escalfred m'ha donat veure el un DONCS amb "ç"...
no m'ho puc creure
Sonieta, 12/04/2019 a les 21:44
+10
-0
moltíssima gent fa el mateix que jo! Pensava que era la rara del mon XD
OPINEU SIUSPLAU
Anònima, 12/04/2019 a les 23:24
+30
-0
vaig a parlar sobre un tema important. Soc noia i els meus pares mai em deixen sortir x la nit x totes les violaciones i noies desaparegudes qe hi ha cada dia i esq ja no se qe fer, xq em d viure en aqsta puta societat...ja magradaria poder ser un tiu i no haver d passar por pel carrer, i ojala els meus pares em deixessin sortir.
Meh
Meh, 13/04/2019 a les 16:12
+2
-0
Tranquila ami emb passa lo mateix i tinc 16 anys
Jo igual
Anònim, 13/04/2019 a les 17:17
+0
-0
A mi no em deixen sortir de casa quan es fa fosc
WTF?
Anònim, 13/04/2019 a les 10:25
+9
-1
Buah... esk les he fet totes ha algú més li passa??
Necesito ayuda!
Anònim, 20/05/2019 a les 23:32
+0
-1
M'agrada un nen que te 16 Anys y jo tinc 13, aquest nen fuma, y una cegada que el van veure les meves amigues es van possar a ceudar el seu nom pel carrer y desde aquel día diu que les meves amigues son molt pesada pero que yo li semblo molt simpática,
Que puc fer per parlar amb ell mes?