10 sèries per començar (i acabar) aquesta Setmana Santa

| 15/04/2019 a les 09:48h
Arxivat a: CINEMA I TV , sèries
 
Imatge il·lustrativa
Si ara que teniu vacances voleu aprofitar per mirar sèries us en recomanem algunes que podeu començar i acabar durant aquests dies. A la llista hi hem inclòs minisèries i també produccions que, de moment, només tenen dues temporades o menys. 

 


Versió sense playbuzz


Bodyguard
Bodyguard planteja la vida d'un veterà de guerra que es dedica a la seguretat en tornar a Londres. A l'arribar a la ciutat l'hi encarreguen protegir la secretària d'Estat, una dona amb qui no té res en comú: ella dóna suport a tot el que ell odia. Això el farà entrar en contradiccions i el portarà a actuar de manera inesperada. Tot i que dit així potser no us cridi l'atenció, la sèrie té moltíssima acció i és molt entretinguda. On es pot veure? Netflix.

Sex education
La trama té com a protagonista Otis Milburn (Asa Butterflield), un estudiant de secundària verge i poc hàbil socialment que viu amb la seva mare, una terapeuta sexual. El jove es passa el dia rodejat de manuals eròtics, conversacions pujades de to i vídeos sense censura...Un dia decideix treure profit a tot aquest coneixement que no fa servir i juntament amb dos amics, la Maeve i l'Eric, crea una clínica de teràpia sexual clandestina per resoldre dubtes als seus companys. Si encara no l'heu vista, feu-ho, us encantarà! On es pot veure? Netflix

Dark
Aquesta sèrie alemanya ha estat una de les més ben valorades dels últims anys. L'han comparat amb produccions com "Stranger Things", tot i que cal dir que Dark és força més fosca i té una trama més complicada. I de què va? Doncs després de la desaparició d'un jove, quatre famílies tracten d'entendre el que ha passat mentre, a poc a poc, es va destapant un estrany misteri....On es pot veure? Netflix.

Amigos caninos
Es tracta d'una sèrie basada en fets reals: cada episodi ens descobreix una història nova i sorprenent sobre un gos i els seus amos. Si us agraden els animals, us la recomanem molt. On es pot veure? Netflix.

Cobra kai
La sèrie, inspirada en la saga de Karate Kid, explica la història de Johnny Lawrence, un home que intenta donar sentit a la seva vida obrint una escola de Karate, la seva gran passió. La seva decisió no agrada a un antic company d'infància, Daniel LaRusso, que farà tot el possible per complicar-li l'existència. A més de la rivalitat entre aquests dos personatges, la sèrie també tracta sobre l'adolescència. I és que, si bé els protagonistes són dos adults, la resta de personatges són nois i noies d'institut que trobaran en el karate una "via d'escapament". On es pot veure? Youtube.

The sinner
La trama gira entorn d'un assassinat que ningú sap explicar perquè ha passat, ni tan sols el criminal que l'ha comès... Una sèrie que us encantarà si sou fans de la intriga i la investigació policial. On es pot veure? Netflix. 

El embarcadero
La sèrie, una idea dels creadors de La casa de Papel, és un thriller romàntic que té dues dones com a protagonistes: Alejandra (Verónica Sánchez) i Verónica (Irene Arcos). La vida de les dues joves es creua arran de la mort de l'home que compartien sense saber-ho. On es pot veure? Movistar+.

Umbrella academy
La producció basada en un còmic, explica la història d'un grup de joves amb poders que són adoptats per un milionari. Ja de grans tornaran a casa per resoldre l'assassinat del seu pare. On la puc veure? Netflix.

Skam Espanya
Skam Espanya , un remake de l'exitosa sèrie noruega, se centra en el dia a dia d'un grup d'adolescents i la seva relació amb temes com el sexe, l'homosexualitat i la religió. On es pot veure? Movistar+.

Wayne
Wayne, que molta gent està comparant amb The end of the f*ing world', ens explica en la història d'un adolescent de 15 anys que decideix començar una nova vida amb la seva nòvia. Junts travessen els Estats Units per recuperar el cotxe que van robar al pare del protagonista abans que morís. On es pot veure? Youtube.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

ajudaa
Anònima, 15/04/2019 a les 10:24
+8
-1
m'encantaria veure sex education pero no tinc netflix i no me'n deixen tenir… es possible fer-ho d'una altra manera?? (que sigui gratuita)

moltes gracies adolescents
sii es molt facil
Anònima, 15/04/2019 a les 10:35
+6
-0
Per pirata, en una pàgina que és megadede.com t'hauras de registrar pero es veu bé encara que hi ha molts anuncis i eso però és totalment gratis. Si no et vols registrar una pàgina és Seriesgato
Espero que t'ajudi i ho puguis veure
peliculasyseries.org
Anònim, 15/04/2019 a les 10:45
+4
-1
a una web (peliculasyseries.org) hi és, lo dolent es que com totes les webs aixi surt publicitat més facilment, pero a mi em va força bé.
el link és:


soort i gudeix-la ^^
res es gratuit
Anònima Anawar, 15/04/2019 a les 10:59
+1
-3
res es gratuir :( per desgracia, jo tampoc tinc neflix i no crec que tingui diners per pagar cada mes i ara totes les series les fan per neflix, coom la casa de papel o el pueblo serie d' els creadors de la qu ese avecina ( quina me tio)
hi ha webs tambe
Anònima, 15/04/2019 a les 11:59
+1
-0
pero no estan totes les series com a neflix
Moolt facil
Anònim, 15/04/2019 a les 12:55
+2
-0
Series gato es mol Bona página web allí tema totes les sèries de Netflix i gratuït
Webs on poder mirar sèries i pelicules d'altres plataformes streaming (Netflix, HBO, Amazon Prime...)
KARAN, 15/04/2019 a les 13:32
+11
-0
A qui us deixo unes quantes webs gratuites pero totes tenen publicitat ho més facil per escapar de la publicitat si és per ordenador instal·lar-vos una extenció de Google Chrome.

Megadede:

Us podeu registrar gratuitament i a més aquest registre serveix per poder guardar-vos totes les sèries que volgueu i a de més podeu anar veient quines sèries heu anat veient i fins i tot sí deixeu alguna sèrie sense acabar doncs sí un dia decidiu tornar a veure-la doncs la plataforma us guardará el capitòl des de on hi hereu. Ah per cert també hi han pel·licules.

Repelis:

Un altre de les webs mitiques però que mai fallen i amés tenen publicitat.

HDFull:

Aquesta té publicitat però no has d'entrar en enllços externs per què ja el video ja està inclòs dins de la plataforma. Té publicitat però el video es veu en HD o Full HD. Aquesta és una de les millors després de Megadede.

Fins i tot sí voleu veure sèries i pel·licules de la TV com per exemple de La 1, Antena 3, Telecinco...
Els teniu disponibles a LA CARTA de la seva pròpia plataforma per exemple

Mediaset españa: Mitele.es/
Antena 3, Neox, Nova: Atresplayes.es/
TV3, Super3, 33:



A de més els que teniu SmartTV per si no ho sabieu en comptes d'anar al ordinador i veure-ho a la Carta teniu l'opció d'entrar a la Carta de cadascun dels canals prenent el botó vermell o blau (depèn del canal) del control a distáncia durant 5 segons se us obrirá un panel on podeu escollir el capitol de la sèrie o pel·licula que ús heu perdut doncs amb aquesta gran opció i no tenir que obrir l'ordenador i disfrutar-ho veient en una pantalla més gran que la del ordinador.


Espero que us serveixi una abraçada i a gaudir de la setmana santa... Ei tamé heu de sortir el correr no tot el dia veient sèries a l'ordinador eh!
Aleluia
Anònim, 15/04/2019 a les 12:12
+11
-0
Es la primera vegada que veig que algú posa T'he Umberella Academy i Dark, m'encanten ambdues i estan molt ben fetes.
Mireu-la si us plau
Bodyguard
Anònim, 15/04/2019 a les 12:23
+3
-1
La recomano moltissim
The umbrella academy
Anònim, 15/04/2019 a les 12:30
+12
-0
Aquesta serie es la ostia jo ja le vist mentre la veia no parava de riure pero aixo si hi han alguns moments que son molt tristos, al principi es un lio de personatges i hi han vastantes vegades que tornen al “pasat” per que la entenguis millor os la recomano a tots😌
Alternativa a Movistar+
Anònim, 15/04/2019 a les 12:47
+5
-0
Hola, doncs jo em vull veure skam i no tinc Movistar+, alguna alternativa online?
Grácies
SKAM España
Anònima, 15/04/2019 a les 13:44
+1
-0
La pots veure a dailymotion, crec que estan tots el capítols de la 1a temporada. Si no a la pàgina official de Skam España, es troben tots els clips que conformen els diferents capítols. La segona temporada es troba a la pàgina official i estan pujant els clips al canal de YouTube de Movistar+.
Sorry
Anònim, 15/04/2019 a les 17:44
+0
-1
No
sii
Anònim, 16/04/2019 a les 11:58
+1
-0
a la web skam españa
the UA
Anònim, 15/04/2019 a les 13:11
+6
-0
the umbrella academy es la puta millor serie del mon, us la recumano 100%

pd: el 5 es meu
klaus
Anònim, 15/04/2019 a les 22:54
+0
-0
lol el Klaus es meu
pd: el Klaus es una monada m'encanta molt
Outlander
Anònim, 15/04/2019 a les 23:08
+0
-0
Ooooouuutttlaaaandeeerrrr
Umbrella academy
Anònima, 15/04/2019 a les 16:00
+0
-0
Podrieu haver afegit en la descripcio que la serie es basada en els comics de Gerard Way
Recomanació
Anònima, 15/04/2019 a les 16:07
+1
-1
Aquesta setmana m'he començat "Juego de tronos" i amb dos dies m'he mirat la primera temporada, us la recomano a pesar de que fins l'estiu no l'acavareu.
Skam
Anònim, 15/04/2019 a les 17:33
+0
-0
Pufff 2a temporada de skam és molt xula. Va de una noia que s'enamora d'una altre noia. Aquesta al començament té nòvio pero...
La recomano!