16 famosos que no sembla que tinguin l'edat que tenen

| 20/04/2019 a les 10:40h
Arxivat a: FAMOSOS, edat
 
Imatge il·lustrativa
Com ens vestim i ens pentinem, el tipus de vida que portem i els gens que hem heretat dels nostres pares són només alguns dels factors que influeixen en el nostre aspecte i en l'edat que aparentem. Pels famosos d'aquest rànquing sembla que el temps s'hagi aturat: haguéssiu dit que tenen aquesta edat?

 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Billie Eilish
Anònima, 20/04/2019 a les 11:07
Interessant
+92
-1
No sembla que tingui 17 anys la Billie eeeh 😱
Uaaaaa
Anònima, 20/04/2019 a les 21:31
+10
-1
Jo no sóc gaire fan de la billie eilish però m'agraden molt les seves cançons i em pensava que tenia més de 20 anys😂😂😂
Billie?
Anònim, 21/04/2019 a les 00:14
+42
-1
A mi no em surt la Billie Eilish al rànquing, a algu més li passa?
😂😂😂
Anònim, 21/04/2019 a les 12:01
+0
-0
Anava a apuntar el mateix comentari😂😆🤯🤯
Buahahaa
Anònim, 21/04/2019 a les 18:15
+1
-0
Ell/a diu k la billie ellish tp aparenta l'edat k te
el 13 (no em sona de res xd)
operatts, 20/04/2019 a les 11:13
+33
-2
No tinc ni idea de qui són la majoria i molts tenen cara destar súperoperats el guanyador es el 13 que se lo veu massa
escolta-la
Anònim, 21/04/2019 a les 17:37
+2
-0
no has sentit mai la cançó "Call me maybe"?
Ellen
Anònim, 20/04/2019 a les 12:22
+49
-0
60 anyets ja, no aparenta la edad que té, sembla 10 o 20 anys mes jove.
Llibre
Anònima, 20/04/2019 a les 16:46
+6
-1
Hola adolescents, em podeu ajudar?
Quin llibre em recomaneu per Sant Jordi??
(Sóc noia i tinc 14 anys, casi 15)
Llibre
Anònim, 20/04/2019 a les 21:07
+11
-4
Et recomano que et llegeixis after..
Per la edat que tens que es com la meva es molt chulo y entretingut.
Per tu o no
Anònimaa❤️, 20/04/2019 a les 21:34
+7
-0
Si es per tu after o si t agraden les coses fantastiques el hogar de miss peregrine pera niños peculiares (esta en catala pero no se exactament si el titol es el mateix per aixo tel poso en castella)
I si es per un noi ns exactament q li podria agradar
Per la dels llibres
Anònim, 20/04/2019 a les 21:34
+8
-0
Jo si t'agrada l'amor i el misteri et recomano:
-La chica invisible (Blue Jeans)
-El puzzle de cristal (Continuació de la chica invisible)
-La mujer del camarote 10 (Ruth Ware)
-El día que dejó de nevar en Alaska (Alice Kellen)
-La brújula dorada (Philip Pullman)
Espero que et sigui d'ajuda
...
Anònim, 20/04/2019 a les 21:35
+4
-2
Et recomano invisible de Eloy Moreno
A la del llibre
Anònima, 20/04/2019 a les 21:37
+4
-3
No sé quin tipus de llibres t'agraden pero els de after ara amb aixo de la peli estan molt de moda .
nose la verda
Anònima, 20/04/2019 a les 21:44
+3
-0
si t'agraden les poesies i ets feminista esta molt be "Humana" de Melaputosuda.
La autora és anònima
Percy jackson
Anònima, 20/04/2019 a les 21:49
+3
-0
Heey! Jo tinc la mateixa edat que tu i et recomanaria la saga de llibres d’en percy jackson, es de fantasia, aventura i també hi ha una mica d’amor es molt entretinguda i de segur q es una saga q et marca 💛
Llibre St. Jordi
Anònim, 20/04/2019 a les 22:13
+3
-0
Jo et recomanu qualdevol de la saga de After o No Totes les Princeses son de Plom (no va pas de princeses, mes aviat et fara pensar amb la sort que tens).
Desconnexió
Anònim, 20/04/2019 a les 22:13
+2
-0
Desconnexió
Neal Shusterman
Editorial Barcanova

Me’l van fer llegir a l’escola i la veritat em va agradar molt. Tenia la teva edat.
.
Anònima, 20/04/2019 a les 22:14
+4
-0
Paraules enmetzinades - Maite Carranza
La cabanya i el soterrani
Qualsevol d'Albert Espinosa
Anònim, 20/04/2019 a les 22:18
+6
-0
Sobretot et recomano el món blau: estima el teu caos. Escriu d'una manera més psicològica però sempre basant-se en una història.
També et recomano la noia del tren, el fibló (aquesta és bona)...
...
Anònim, 21/04/2019 a les 13:12
+0
-0
Et recomano Memòries d'Idhun de Laura Gallego si t'agradan els llibres fantàstics
Colleen Hoover
Anònim, 21/04/2019 a les 13:54
+0
-0
Si t’agraden els bons llibres romàntics, Colleen Hoover (crec que s’escrivia així ) és una gran autora, t’ho prometo. Jo em vaig llegir ‘tal vez mañana’ entre altres títols, es genial. Ho prometo
Mmm
Anònim, 21/04/2019 a les 14:23
+0
-0
Si t'agraden d'amor, llegeixte "el dia que sueñes con flores salvajes" realment aquest llibre em va canviar la vida totalment. (No va només d'amor)
També et recomano "memorias de una salvaje"
Son llibres que tracten diferents temes, el primer potser és més aixi amoros, pero tan un com l'altre et faran reflexionar moltissim i ja et diic, a mi em van canviar la vida i la manera de veure-ho TOT.
Llibre Sant Jordi
Anònima, 21/04/2019 a les 17:04
+1
-0
AFTER (la saga sencera eh!)
Per la dels llibres
Anònim, 21/04/2019 a les 22:56
+0
-0
Ufff...
Jo et recomano moltissim un llibre que es diu DIEZ - Gretchen McNeil
M'ha encantaaaatttt!!
Millie Bobby Brown
Anònima, 20/04/2019 a les 21:12
+7
-3
Sembla molt més gran!!
Xd
Anònima, 20/04/2019 a les 21:28
+11
-1
Jo tinc 13 anys i me'n posen 16😂😂😂😂
Hola
Anònim, 21/04/2019 a les 10:41
+6
-0
Jo tinc 15 I em diuen que tinc 12 :')
¿?
Anònim, 21/04/2019 a les 11:09
+2
-0
Tinc 19 i hem posen 14 🙄🤯
BIANCA LAWSON
Anònim, 20/04/2019 a les 23:19
+1
-0
Aquesta actriu surt en moltissimes series i pelis que he vist ( Pll, teen wolf,...) i ni de conya aparenta tenir 40 anys...
La bellido
Anònim, 20/04/2019 a les 23:23
+4
-0
La bellido no sembla que tingui 15 anys sembla molt mes gran
Paul Rudd
Anònim, 20/04/2019 a les 23:41
+1
-0
Té 50 i no sembla gens, sembla que tingui uns 30-35
A més a més
Anònim, 21/04/2019 a les 09:09
+1
-0
A les revistes, TV ect. els hi posen fotoshop que flipes.
Mariah carey
Anònim, 21/04/2019 a les 10:09
+1
-0
Em va sorprendre que la Mariah carey tingués 50 anys...
Una pregunta
Anònim, 21/04/2019 a les 10:52
+2
-0
Pq costa tan que es carregui el play buzz aquest esq em passo la vida esperant a que es carregui
Rami Malek
Anònim, 21/04/2019 a les 13:07
+0
-0
Sembla molt més jove
Hola?
Anònima🌸, 21/04/2019 a les 18:16
+0
-0
Bones! I la gent d’aquí? Tmb tenim actrius, actors, cantants, ballarines, ballarins, presentadores, presentadors... que no aparenten l’edat que tenen🤔
Quan dic d’aquí, no cal que sigui Catalunya, potser tmb Espanya:)

Gràcies!! Bona tarda 😘
ay
Anònim, 21/04/2019 a les 19:52
+0
-0
L’andres velencoso ha fet mal JAJAJAJAJA