Mor als 16 anys l'actriu Mya-Lecia Naylor

| 18/04/2019 a les 13:57h
Arxivat a: CINEMA I TV , Mya-Lecia Naylor, actriu
 
Imatge il·lustrativa
L'actriu britànica Mya-Lecia Naylor, coneguda pels seus papers a Millie In between, Almost Never i el Atlas de las Nubes, ha mort als 16 anys.

"Lamentem haver de comunicar que la Mya-Lecia Naylor ens ha deixat. Era molt estimada per la família de la BBC, a més d'una actriu, cantant i ballarina amb enorme talent", ha informat la cadena britànica a través del seu web.


Segons la BBC, la jove va sofrir un col·lapse que li va causar la mort el passat 7 d'abril, tot i que la notícia no s'ha fet pública fins ara.

A banda de la seva faceta com a actriu, Mya-Lecia Naylor també tenia un canal de YouTube on publicava tutorials i vídeos del backstage dels programes en els quals treballava.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ostres!
AnònimA, 18/04/2019 a les 14:23
Molt interessant
+115
-3
Quina pena, era molt jove i amb una carrera molt prometedora. La mort sempre s'emporta a qui menys s'ho mereix!!
pel de dalt
Anònim, 18/04/2019 a les 18:04
+27
-7
ningú es mereix la mort!
Buaaa
Anònima, 18/04/2019 a les 18:11
+12
-0
No sé com hi ha gent que li ha fet gràcia això. Tot i que es mori la persona que més odies no hauries d'enriureten
Ningú es mereix la mort?
Anònim, 18/04/2019 a les 20:37
+17
-3
Terroristes, violadors, assasins...
Com?
Anònim, 18/04/2019 a les 16:56
+7
-4
De que sha mort?
a veure
Anònima, 18/04/2019 a les 18:49
+10
-0
cuidadooo a veure si els pasara als que els hi diverteix la noticia, poca vergonyes, l' actriu a mort i es una pena amb nomes 16 anys que no havia fet re a la vida, quina pena pero, per que li va donar un colapse? de que?
Riure
Anònim, 18/04/2019 a les 20:10
+1
-1
Qui sha rigut de la noticia?
...
Anònim, 19/04/2019 a les 09:30
+9
-0
Jo Coma ignorant de la vida no la coneixia però m’ha fet pensar molt. Jo sempre veig la meva vida infinita penso en el que faré quan sigui mes gran. Però ara penso que potse avui s’acaba tot