Per què el vestit d'aquesta noia s'ha fet viral?

| 23/04/2019 a les 10:43h
Arxivat a: VIRALS, harry potter, viral, graduació, vestit
 
Imatge il·lustrativa
Ciara Gan, de Filipines, buscava un vestit especial per a la seva graduació i, com que no el trobava, va decidir fer-se’l ella mateixa amb l’ajuda de la seva mare. Un cop acabat, va penjar quatre fotos del vestit a Twitter i ja ha aconseguit més de 84.000 retuits i gairebé 400.000 likes.

I la pregunta és... Per què s’ha fet tan viral la història d’aquest vestit? “Vaig fer i vaig pintar el meu propi vestit pel meu ball de graduació. Vaig pintar més de 80 flors, vaig cosir i empedrar el meu vestit amb la meva mare i el vaig dissenyar jo mateixa”, va escriure la jove. Abans de començar ella mateixa el vestit, n’havia encarregat un a una modista, però no li va agradar el resultat i va decidir fer-ne un ella mateixa amb l’ajuda de la seva mare.

 
I en què es va inspirar? “Per nerdy que sembli, vaig triar el verd maragda (esmeralda) perquè sóc molt fan de Harry Potter i una Slytherin orgullosa”, va dir Ciara a BuzzFeed News.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

everglow ✨ (2/3)

Una publicación compartida de ciara ✨🦋🌙 (@ciaragan) el


El vestit va necessitar més d’11 metres de tela, cristalls d’Swarovski i pintures per fer les flors. Les flors estan inspirades en el llibre “Tiger Lily” de jodi Lynn Anderson. La noia va explicar que després de tornar a llegir-lo va decidir pintar lliris de tigre taronges com en el llibre. Va passar-se cinc dies pintant les flors i en total un mes per acabar el vestit. La jove filipina diu que no té pensat estudiar Belles Arts, però la veritat és que és tota una artista!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

howdy partner! 🤠💚 (3/3)

Una publicación compartida de ciara ✨🦋🌙 (@ciaragan) el


Què en penseu, us atreviríeu a fer-vos un vestit vosaltres mateixos/es?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Podeu fer aquesta enquesta siusplau
Enquesta per un treball de recerca, 23/04/2019 a les 11:13
+3
-4


SmTPX5DJ8qMszUxSAU4Xuzf1274Yn-7PToRnWNp5UI/prefill


A veure
Anònima, 23/04/2019 a les 13:13
+29
-14
Si ja sabeu que les enquestes aquí MAI FUNCIONEN... NO Ho intenteu més!🤦‍♀️
...
Anònim, 23/04/2019 a les 16:03
+11
-4
Perdona??? No funcionen perquè no ho fas bé el que s’ha de fer es clicar l’enllaç i després enganxar- li la l’art d’abaix.
El programa aquest et talla l’enllaç en dos, no te mes dificultat que enganxar-lo
x
Anònimaaa, 23/04/2019 a les 16:09
+10
-1
pel pringat o pringada que diu que no van, no has de copiar nomes la part blava, si ho copies tot va inteligent
Nomes es per un treball
Ara us passo l'enllaç, 23/04/2019 a les 21:21
+2
-0


FAIpQLSfLugqKcQEE6tKSPDiJwO0WA4txwwRApSAi0nhIw-GsnjA-gA/viewform?usp=sf_link

ho sento per passar-vos el malament
Nomes es per un treball
Ara us passo l'enllaç, 23/04/2019 a les 21:22
+0
-0


FAIpQLSfLugqKcQEE6tKSPDiJwO0WA4txwwRApSAi0nhIw-GsnjA-gA/viewform?usp=sf_link

Títol de l'article
Anònim, 23/04/2019 a les 18:53
+27
-5
Digueu-me ignorant però no expliquen el perquè és fa viral... Si el títol és "perquè el vestit d'aquesta nia s'ha fet viral" expliqueu perquè s'ha fet viral. No ho entenc
Perquè s'ha fet viral
Anònima, 23/04/2019 a les 21:16
+4
-0
Doncs s'ha fet viral básicament perque la noia ho va fer a mà.
ufff
Anònim, 23/04/2019 a les 22:08
+2
-0
doncs perq se la fet ella amb l'ajuda de la seva mare
Es obvi
Anònim, 23/04/2019 a les 22:14
+3
-0
Obviament perquè s’ho ha currat molt
X2
Anònim, 23/04/2019 a les 22:33
+1
-0
Jajajja jo també ho he pensat
Això ho fa qualsevol
Anònimaaaaa, 24/04/2019 a les 00:36
+4
-10
La meva mare també em coseix vestits i millors que aquest, perquè no s'ha fet viral la meva mare?😂😂

No ara en serio, aquest vestit és molt senzill de cosir, no entenc pq li posen tanta importància
cap de suro
Anònim, 24/04/2019 a les 14:30
+10
-1
aveure cap de suro, també l'ha pintat
Carai
Anònim, 24/04/2019 a les 11:45
+12
-0
Si jo tingués la pasta per comprar tant de material, brillants d’Swarovski i per poder encarregar un vestit a mida i després dir que no el vull ... També em faria viral🤷
COOOOOMMMMMMU?????
Anonimus, 24/04/2019 a les 19:20
+1
-0
VISCA GRYFFINDOR NENA‼️‼️❤️💛