7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 354]

| 24/04/2019 a les 11:15h
Arxivat a: OCI, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 




 
Versió sense playbuzz

Noia, 14 anys
Tinc un autògraf del meu crush màxim des de petita, i el tinc penjat a la paret. El que no sap ningú es que em morrejo amb la paret com si ho fes amb el meu crush. Acabo posant-me súper hot i acabo fent-me dits pensant en ell.

Noia, 12 anys
Tinc una obsessió amb els mocs. A l'armari hi tinc un pot de vidre on guardo mocs des de fa anys. Tinc por de la reacció dels meus pares quan se n’adonin.

Noia, 15 anys
Un dia mentre estava al llit, casualment mirant-me vídeos pujats de to, vaig sentir una espècie de sons estranys, com de plaer. Se sentia súper fort i vaig pensar que se m'havien desconnectat els cascos i tothom ho sentiria. Per la meva sorpresa, en anar a veure què passava, vaig veure que era el meu pare fent-li dits a la mare. Quin trauma.

Noia, 17 anys
Pel final de curs de 1r de bat vam anar d’acampada al Montseny. Hi ha un noi que està boníssim de 19 anys que va al nostre curs i a les meves 5 amigues i a mi ens posa molt. A les 6 del matí només quedàvem ell, jo i una altra amiga. Ens vam liant els 3 i vam anar a la seva tenda a fer un trio. La meva amiga, que és hetero, em va posar dits, es va liar amb mi i em va fer cunnilingus. Després de follar vam dormir els tres junts. El matí següent quan anàvem a la nostra tenda, l’amiga em va dir que li havia agradat molt i que volia tornar a fer-ho amb una noia. El cas és que ara, ella, una altra amiga i jo, follem les tres juntes moltes vegades i ningú sap que ho fem.

Noi, 17 anys
Quan estic sol a casa, m’abaixo els calçotets sense abaixar-me els pantalons i m’obro la cremallera... S’empalma mooolt!

Noia, 15 anys
A l'institut m'agrada ficar-me un dels costats de la cadira entremig del “xoxo” i em començo a moure... Em dóna molt gust! Algú més ho fa?

Noi, 17 anys
Doncs fa poc, em vaig liar amb la noia que m’agrada a una discoteca. Estàvem apartats tocant-nos una mica i al cap de força estona jo ja estava a punt i vaig dir de parar. Però de sobte, em truca un amic i tenia el mòbil en vibració a la butxaca que em tocava el paquet. Doncs sí, hahaha em vaig córrer amb la vibració del mòbil.



L'actor Mikel Iglesias, visita AdolescentsiCat . Parlem amb ell sobre la seva vida, de la seva nova pel·lícula, de com tocar la guitarra...I també li farem passar proves que hem pensat per ell com cantar en directe o respodnre a l'interrogatori íntim!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Reflexio sense res a veure
Anònim, 24/04/2019 a les 11:28
Interessant
+62
-5
Soc daltònic o les roses🌹no són roses??🤔🤔
Fins i tot a vegades són rosses o destenyides

Mes reflexions al meu insta
Filosòf incomprès.
Bones
Anònimaa, 24/04/2019 a les 12:23
+15
-5
Les roses normalment són vermelles però si que és cert que ja n’hi ha de molts colors cosa que pot ser que faci que pensis que són roses.


Una abraçada!😘
...
Anònim, 24/04/2019 a les 15:31
+22
-2
No no ets daltonic ja que Rosa te varis significats un denomina la flor i l’altre un color. En aquest cas es el nom i no l’adjectiu del color així que les roses no han de ser roses per força
la colla del tello
Anònim, 24/04/2019 a les 13:57
+52
-5
titis estem mirant los secrets a classe. algu mes?
lo mismooo
pujaajaja, 04/06/2019 a les 09:03
+0
-0
jo també estic a classe mirant aixo amb les meves amigues jajaj
RT
Anònim, 07/06/2019 a les 14:48
+0
-0
jaja
la del autograf
Anònim, 24/04/2019 a les 16:15
Interessant
+59
-1
m'agradaria saber de qui es l'autograf
PREGUNTAAA :)
Anònim, 24/04/2019 a les 22:52
+37
-0
Quan es publica l’apartat de “5 persones descriuen el seu crush”??

Molaria que posessin més de 5 :)
Indirectes
Anònim, 24/04/2019 a les 23:19
+22
-0
Necessito que penjeu inderectees
noia 15 anys
Anònim, 24/04/2019 a les 23:33
+33
-4
nomes m’he liat amb una persona i m’agradaria liarme amb mes es que totes les meves amigues be que ho han fet... no sé em sento rara per exemple quan parlen d’aixo perque no parlo amb tants tios , algu m’enten?
Yo tamb
Anònim , 25/04/2019 a les 23:09
+0
-0
T'entenc molt be perque ami tamb em pasa m'he liat amb dos pero una va ser de borratxera y no el contó y l'altre quasi fa un any k vaig estar
Pd: tinc la mateixa edat
NOIES
Anònim, 24/04/2019 a les 23:36
+17
-0
com us masturbeu? es per provaro perque no en se..
ajudaaa porfa
Anònim, 25/04/2019 a les 15:45
+5
-0
estic igual, nose si ho faig be, pq em fa molt de mal. Algu ajuda?
...
Anònim, 25/04/2019 a les 15:55
+4
-0
fasil, si encara no ho as fet mai t'aconsello que estimulis el clitoris fen rodonetes o altres coses
Masturbarse ties
Anònim, 25/04/2019 a les 16:01
+3
-0
Doncs simplement tocat una mica amb un o mes dits per sobre el clitoris, de costat a costat febt rodones de dalt a baix i a mes fes una mica de pressió, a mi m agrada aixi, intentat posar hot imaginant coses i ho disfrutaras mes
Poseu like siusplau, em feu un favor🙏❤️
Anònim, 25/04/2019 a les 08:49
+4
-5


BwpdCyyBpF7/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=bg92v43a5cj5
Ns com fer-ho
Noies, 25/04/2019 a les 16:37
+2
-0
Alguna vegada me masturbate el problema esque no se com fer-ho algú malluda? Suluusplau sempre em faig mal després però m'agrada mastruvarma
Noi 17 anys
Daniel Florea, 26/04/2019 a les 11:21
+2
-0
Hola molt bones a tots. Soc un noi dislexic que esta a un grau mitj. Tothom me sento molt lleig perque me liat de festa que nose ni qui son i amb una altra noia que me vaig enamorar pero ella va pasar de mi. Algun consell per millorar?
CONSELL
Anònim, 29/04/2019 a les 17:01
+0
-0
Mira tio el que has de fer és intentar no tirar-te a la primera q passi pq aixo es de desesperas. lu q has de fer és fer esperar a les noies q és el q les acaba posant més calentes i tal. ns com et surira pro a mi em va de pta mare dps carden unes cosess q lo flipas... pos esso, esperat una mica abans de liarte is supera els enamoraments impossibles passant a una altra.

yor frienndd,

un de 17 anyitusss